Voisitko kuvitella suhteen itsesi kanssa jos olisit vastakkaista sukupuolta?
Olisitko että totta hitossa vai että no kai se menettelee..vai että no en todellakaan! Koita siis miettiä itsesi täysin neutraalisti vastakkaiseksi sukupuoleksi ja että tapaisit 'sinut'. Mikä olisi reaktio?
Kommentit (46)
Kyllä. Olisin erinomainen! Pienet virheet sallittakoot. En välttämättä ulkoisesti rakastuisi tai kiinnostuisi heti (ylipaino) mutta olen kertakaikkiaan ihana ihminen kun tutustuu!
Voisin. Olen iloinen, tykkään tehdä paljon asioita sohvalla makaamisen sijaan, mulla on ihan hyvä kroppa ja huolehdin muutenkin ulkonäöstäni. Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia tulla toimeen miesteni ystävken ja sukulaisten kanssa, pidän seksistä, olen luotettava ja rehellinen, minimoin nalkuttamisen mutta huomautan kyllä ärsyttävistä asioista kyräilyn sijaan. Olen akateemisesti koulutettu enkä ole taloudellisesti riippuvainen mistään miehestä. Joten joo, voisin seurustella itseni kanssa jos olisin mies.
Kyllä, koska tällöin voisin olla aivan varma siitä, etten joutuisi petetyksi. En pettäisi koskaan ikinä ketään, joten mielelläni olisin suhteessa itseni kanssa. Tuon takia kestäisin temperamenttisuuteni!
En ikinä. Ja samaa mieltä on miehet ihan oikeastikin.
Kiertäsin kaukaa ja siksi olen todella onnellinen kun mieheni on jaksanut minua jo kohta 48 vuotta. Varsinkin kun vielä jaksaa rakastaakkin.
Voisin kuvitella, koska miltei sellaisessa elänkin. Olemme mieheni kanssa todella samanlaisia, hyvässä ja pahassa: Herkkiä ja tunteellisia, temperamenttisia ja kovatahtoisia, jääräpäisiä ja oikeudentuntoisia, huumorintajuisia hassuttelijoita.
On tosin erojakin. Itse olen liikunnallisempi, huolimattomampi, mutta kodinhoidollisesti siistimpi, arempi itsetunnoltani, toisaalta positiivinen, luottavainen ja antelias. Mieheni on flegmaattisempi, tarkka, kodinhoidollisesti laiskempi, rohkea ja määrätietoinen, realisti (jopa välin negatiivinen), luottaa hitaasti ja on pihimpi. Näin kun luettelee, seurustelisin jopa kenties mielummin itseni kanssa kuin mieheni! :D
Todellisuudessa olen kuitenkin oppinut häneltä paljon, ja hän minulta, joten täysin identtisen henkilön kanssa en haluaisi olla. Nytkin raivostuttamimmat puolet miehessäni ovat niitä, jotka jaan myös itse (esim. itsepäisyys ja temperamentti). Jos nyt valitsisin, ottaisin jonkun, joka tasapainottaisi omia piirteitäni paremmin. Tällä kuitenkin mennään nyt, koska yhdessä on kuitenkin pääosin oikein hyvä olla!