Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kovasti tutustua johonkuhun ihmiseen, muttet jostakin syystä voi?

Vierailija
23.07.2014 |

Itsellä tuollainen tilanne. Eräs ihminen pyörii jatkuvasti mielessä ja haluaisin tutustua häneen paremmin, mutta tietyistä syistä minkäänlainen syvempi tuttavuus hänen kanssaan ei ole oikein sopivaa. En siis edes yritä. Surettaa...hän on niin ihana!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos olette molemmat aikuisia ja oikeustoimikelpoisia, niin mikä estää? Haluaako toinenkin osapuoli tutustua syvemmin? Voin kuvitella pari skenariota, milloin pitäisit tutustumista mahdottomana, mutta asia on aina näkökulmasta kiinni. Tilanteet muuttuvat. 

Neuvoni on, että puhut tämän toisen henkilön kanssa asiasta.

Vierailija
22/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moniinkin siis ystävämielessä mutta en vaan kehtaa keltään kerran tavatuilta ihmisiltä alkaa missään facessa kyselemään kuulumisia :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa voi olla näin! Ollaan niin estyneitä ettei uskalleta yrittää tutustua. Ettei nyt vaan mokaisi itseään....

Vierailija
24/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No häiritseviä tällaiset alut, sukua facebookin arvuuttelijoille. Tästä ei saa edes  selvää on kyseessä ihastuminen mieheen vaiko joku muu.

Vierailija
25/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:04"]

Vain Suomessa voi olla näin! Ollaan niin estyneitä ettei uskalleta yrittää tutustua. Ettei nyt vaan mokaisi itseään....

[/quote]

Nimenomaan! Ettei vaan menetä kasvojaan. Hui kauheeta. Sitten kärvistellään hiljaa seuraavat kymmenen vuotta, mutta ei saada suuta auki. Mitä siinä on oikeasti menetettävänä???

Vierailija
26/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:04"]

[/quote]

Nimenomaan! Ettei vaan menetä kasvojaan. Hui kauheeta. Sitten kärvistellään hiljaa seuraavat kymmenen vuotta, mutta ei saada suuta auki. Mitä siinä on oikeasti menetettävänä???

[/quote]

Olen asunut pitkään Etelä-Euroopassa ja ihmettelen samaa. Onkohan se tämä luterilainen kulttuuri, mikä tekee asioista kaikki tai ei mitään -juttuja. Tutustumiselle en pysty kuvittelemaan mitään esteitä. Jos niitä on, raivaa pois. 

Vierailija
27/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä tarkoitat tällä "syvemmällä tutustumisella"? Ystävyyttä, vai rakkautta? Oletko kiinnostunut hänestä romanttisesti / seksuaalisesti? Vastaako hän tunteisiin? Kerro nyt vähän, kun kerran aloitit.

Vierailija
28/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit tutustua?

Vierailija
29/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kuitenkin taas joku sekopää, joka haluaa suhteeseen psykiatrinsa kanssa

Vierailija
30/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on sinua hoitava lääkäri niin ei kannata ehdottaa mitään. Vai onko kyseessä lapsen opettaja taikka vastaava?

Vierailija
31/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:22"]

Tää on kuitenkin taas joku sekopää, joka haluaa suhteeseen psykiatrinsa kanssa

[/quote]

Ollaanpas täällä empaattisia. Mitä jos ap:lla todella on mt-ongelmia? Hienosti alkaa päivä, kun joku av-mamma heti ilkeilee. Voimia sulle, ap! 

Vierailija
32/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro nyt hiukan mistä kyse. Älä välitä noista ilkeistä mammoista, suurin osa täällä haluaa auttaa sua. Varmasti on hankala tilanne. 

Vierailija
33/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tutustua erääseen bloggaajaan, hän vaikuttaa ihanalta ystävältä. Harmi että meillä on kamalan pitkä välimatka :/

Vierailija
34/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen intohimoisen rakastunut erääseen ihmiseen, mutta hän tuntuu mahdottomalta kohteelta. Olen päättänyt tehdä silti aloitteen, koska olen elämässäni katunut enemmän tekemättömiä asioita, kuin niitä, jotka olen tehnyt. Yhteiskunta antaa omat norminsa, mutta ne ovat sopimuksenvaraisia. 

On aivan liikaa tekemättömiä asioita ja sanomattomia sanoja, joita kadun. En halua niitä yhtään lisää. Tästä lähtien aion olla rohkea. :) Ehdotan, että sinäkin, ap, oli tilanteesi mikä tahansa. Älä anna toisten kertoa sinulle, mikä on ok, vaan seuraa sydäntäsi. <3

Vierailija
35/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
36/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kaipaisi kovasti pientä sivusuhdetta piristämään liittoaan. Vain selkärangaton petturi hakeutuu väkisin sellaisen ihmisen seuraan, jonka kanssa tietää helposti pettävänsä puolisoaan.

Vierailija
37/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
38/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:09"]

Kyllä. Olen intohimoisen rakastunut erääseen ihmiseen, mutta hän tuntuu mahdottomalta kohteelta. Olen päättänyt tehdä silti aloitteen, koska olen elämässäni katunut enemmän tekemättömiä asioita, kuin niitä, jotka olen tehnyt. Yhteiskunta antaa omat norminsa, mutta ne ovat sopimuksenvaraisia. 

On aivan liikaa tekemättömiä asioita ja sanomattomia sanoja, joita kadun. En halua niitä yhtään lisää. Tästä lähtien aion olla rohkea. :) Ehdotan, että sinäkin, ap, oli tilanteesi mikä tahansa. Älä anna toisten kertoa sinulle, mikä on ok, vaan seuraa sydäntäsi. <3

[/quote]

Jännästi sitten kun oma puoliso päättää unohtaa yhteiskunnan normit ja mennä tunteiden mukana tuuliviirinä, se ei tunnukaan näistä "kun mun vaan täytyy saada tehdä mitä haluan" ihmisistä yhtään kivalta. Kun puolison pitäisi sun tyyppisten ihmisten mielestä kuitenkin noudattaa näitä yhteiskunnan päättömiä normeja.

Vierailija
39/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:16"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:09"]

[/quote]

Jännästi sitten kun oma puoliso päättää unohtaa yhteiskunnan normit ja mennä tunteiden mukana tuuliviirinä, se ei tunnukaan näistä "kun mun vaan täytyy saada tehdä mitä haluan" ihmisistä yhtään kivalta. Kun puolison pitäisi sun tyyppisten ihmisten mielestä kuitenkin noudattaa näitä yhteiskunnan päättömiä normeja.

[/quote]

En viitannut avioliittoon, vaikken siihen instituutiona uskokaan. Oletko ehkä hiukan katkera?

Vierailija
40/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:13"]

Ap kaipaisi kovasti pientä sivusuhdetta piristämään liittoaan. Vain selkärangaton petturi hakeutuu väkisin sellaisen ihmisen seuraan, jonka kanssa tietää helposti pettävänsä puolisoaan.

[/quote]

Onko sut ehkä jätetty? Älä heijasta omaa katkeruuttasi toisiin. Eihän ap kertonut mitään, joten turha projisoida. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi