Voisitko olla sinkku loppuelämäsi?
Niin, otsikon kysymys.
Itse olen nimittäin pikkuhiljaa kallistumassa siihen, että mun osalta on kaikki parisuhdehommelit ohi. Onko täällä muita, jotka eivät edes haaveile parisuhteesta, ja aikovat pysytelläkin ihan omillaan?
Kommentit (171)
eikä enää ikinä kirjoitti:
todellakin aion olla sinkkuna lopun elämääni. huonoja mies-suhteita. Eivät arvosta naisia, mutta sänkyyn ja keittiöön kelpaa. Pari pidempää suhdetta takana ja ainoat onnelliset ajat sinkkuna. Mummu sanoi, että kun yhdestä miehestä pääsee eroon - älä ota uutta. Eläkeiässä oleva ex-anoppikin tokaisi poikansa pettämiseen, että kaikki miehet pettävät. En ole koskaan uskollista nähnyt.. eli en näe sen kaiken henkisen tuskan arvoiseksi enää. N29
Melko huonoja miehiä sattunut kyllä eteen. Itse en ole ikinä pettänyt ja ei kyllä yksikään kavereistanikaan, sen verran hyvin heidät väitän tuntevani. En kyllä purematta niele tuota väitettä, että edes suurinosa pettäisi.
M38
Näköjään löytyy selibaatti sinkkua, yhden yön sinkkua, lapset tehty sinkkua, forever alone virgin sinkkua.. kaikille ei varmaan ihan samat fiilikset tule loppuelämän sinkkuudesta.
Vierailija kirjoitti:
On niin vaikea löytää enää tässä iässä normaalia samassa elämäntilanteessa olevaa naista, että olen myös kääntymässä tähän loppuelämän sinkkuuteen. Päivä päivältä se alkaa tuntua todennäköisimmältä, että näin käy.
M38
Munn isän velihän oli laivastosssa käynyt rukin ja diplomi insinöööri, ydinvoimalassa työskennellyt ja vtt lllä muttta lapsia ei ole hankkkinut koska varmaan ajattelen kun on autiismia niiin ei ole halunnut sen periytyvän.
Jos nyt eroaisin en usko että ikinä haluaisin uutta parisuhdetta. Eläisin lapsen kanssa kahdestaan ja ottaisin ehkä rakastajan.
Aluksi ajatus tunnosti kauhealta, mutta nyt ei niinkään. Loulta voiko jotain osata kaivata, jos ei sitä koskaan kokenutkaan? Päivä päivältä valmistaudun henkisesti munkin elämään.
Minulla ei taida olla vaihtoehtoja, ei ole koskaan ollutkaan.
M43
Vierailija kirjoitti:
todellakin aion olla sinkkuna lopun elämääni. huonoja mies-suhteita. Eivät arvosta naisia, mutta sänkyyn ja keittiöön kelpaa. Pari pidempää suhdetta takana ja ainoat onnelliset ajat sinkkuna. Mummu sanoi, että kun yhdestä miehestä pääsee eroon - älä ota uutta. Eläkeiässä oleva ex-anoppikin tokaisi poikansa pettämiseen, että kaikki miehet pettävät. En ole koskaan uskollista nähnyt.. eli en näe sen kaiken henkisen tuskan arvoiseksi enää. N29
Melko huonoja miehiä sattunut kyllä eteen. Itse en ole ikinä pettänyt ja ei kyllä yksikään kavereistanikaan, sen verran hyvin heidät väitän tuntevani. En kyllä purematta niele tuota väitettä, että edes suurinosa pettäisi.
M38
Nää nyt on niitä katkeruuksia jotka yleistää yhden tai parin omakohtaisen kokemuksen perusteella kaiken. Vai pitäisiköhän minunkin nyt haukkua kaikki naiset maanrakoon, kun elämäni aikana olen saanut niiltä kaikilta about viideltä pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin vaikea löytää enää tässä iässä normaalia samassa elämäntilanteessa olevaa naista, että olen myös kääntymässä tähän loppuelämän sinkkuuteen. Päivä päivältä se alkaa tuntua todennäköisimmältä, että näin käy.
M38
Munn isän velihän oli laivastosssa käynyt rukin ja diplomi insinöööri, ydinvoimalassa työskennellyt ja vtt lllä muttta lapsia ei ole hankkkinut koska varmaan ajattelen kun on autiismia niiin ei ole halunnut sen periytyvän.
Tokii toisella isän veljellä vaikkka on yli 50 niiin on alle 30 naineen.
Voisin, mutta mieluummin vielä seurustelisin. Yhteen en halua enää muuttaa. N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sinkkuna varmasti monikin elämänsä jaksaa, mutta selibaatti vaatii ponnisteluja ellei ole aseksuaali.
Tuntuu että minua on kokonaan lakannut kiinnostamasta seksi toisen ihmisen kanssa. Masturboin kyllä jonkin verran, se riittää seksistä. Mutta kaipaan kyllä jotakuta, jonka viereen joskus käpertyä sohvalle, ja jonka kanssa puida päivän tapahtumia ja pohtia seuraavan suunnitelmia. On vain niin vaikea löytää sellaista, jos seksi ei kiinnosta. Selibaatti on sinkkuudessa se pienin murhe, ei oikeastaan murhe ollenkaan.
Huvittaa vain kun niin moni ikisinkkuuttaan hehkuttava kuitenkin puuhastelee aktiivisesti intiimipuolella muiden kanssa, kunhan nyt vaan ei muutamaa päivää kauemmin yhtämittaa niin eihän sitä seukkaamiseksi lasketa.
Voisin. Minulla oli pitkä, hyvä suhde joka päättyi puolison kuolemaan. Huonompaa en huoli, enkä tiedä huolisinko yhtä hyvääkään. Asun nimittäin ensimmäistä kertaa elämässäni yksin: muutin lapsuudenkodista soluun, solusta puolison kanssa yhteen. 1 kk asuin lapsen kanssa kahdestaan kun mies muutti etukäteen työn perässä toiselle paikkakunnalle, mutta eipä tarhaikäisen kanssa asuessa todellakaan ole yksin :D Vaikka puolisoa on edelleen ikävä, niin täytyy myöntää että nautin yksinasumisen suomasta vapaudesta olla ja mennä ihan oman pään mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Tokii toisella isän veljellä vaikkka on yli 50 niiin on alle 30 naineen.
Se onn kun on nuorekkkaat täysin symmmetriset kasvot aj siniset sillmät niiin helppoa silllloin.
Tieteski voin olla sinkku loppuelon, hyväksyn vaan realiteetit ja se on siinä :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Nää nyt on niitä katkeruuksia jotka yleistää yhden tai parin omakohtaisen kokemuksen perusteella kaiken. Vai pitäisiköhän minunkin nyt haukkua kaikki naiset maanrakoon, kun elämäni aikana olen saanut niiltä kaikilta about viideltä pakit.
Minua ainakin on kaikki puolisot pettäneet eikä nyt millään tule mieleen edes yhtään miespuolista ystävää joka ei olisi sanonut pettäneensä. Kaikkia ystäviänikin on petetty, joten kai se aika yleistä on.
Voisin hyvinkin, olin parisuhteessa 20 vuotta, joista naimisissa noin puolet, lapsiakin on. Niin kaun kun lapset ovat alaikäisiä ei tulisi mieleenkään sotkea muita aikuisia kuvioon. Senkään jälkeen en näe suhdetta mitenkään tavoitteena. Ennemmin melkein olisin kämppiksen kanssa jonka kanssa olisi suunnilleen samat mielenkiinnon kohteet kuin itselläkin. Siis totaaliseksitön mieskämppissuhde, olen mies siis itsekin. Elämä olisi niin paljon helmpompaa, seksin voi hoitaa ihan muualla haluamallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Minua ainakin on kaikki puolisot pettäneet eikä nyt millään tule mieleen edes yhtään miespuolista ystävää joka ei olisi sanonut pettäneensä. Kaikkia ystäviänikin on petetty, joten kai se aika yleistä on.
Niin ja sun koiraakin on petetty, sekä kissaa ja kaktusta.
Hyvin on tähän mennessä sujunut niin miksikäs ei loppu elämäkin. Joskus on ahdistanut sinkkuus ja olen etsimällä etsinyt kumppania, mutta huonostihan siinä touhussa kävi. Sen jälkeen olen katsonut ongelmiani ja pelkojani suoraan silmiin eli käsitellyt omat tunnelukkoni, pelkoni ja ongelmani. Nyt kykenen olemaan oikeasti onnellinen itseni kanssa ja löydän täyttymyksen itseni sisältä. En tarvitse parisuhdetta ollakseni onnellinen. Parisuhde sopivan miehen kanssa olisi teitysti huippu juttu ja ihana asia, mutta ei ehto onnellisuudelle. En siis enää jaksa etsimällä etsiä, jos sopiva mies tulee muuten elämässä joskus vastaan, niin olen avoin parisuhteelle. Jos miestä ei tule vastaan, niin ei sekään haittaa. Joskus voi olla yksinäistä ja joskus voin kaivata kumppania, mutta ei elämä pakottamalla paremmaksi muutu. N29
Mää en varmaan sittten taiteilija perheen kasvattina kykene näkemäään elämää näin systemaaattisena että elämässä oliis jotakin eri vaiheiiita. Mä näeeen ihmisen käyttäytymisissäkin ja eri ilmiöööissä jotain ihan eri tavallla kuin muuut.
Vierailija kirjoitti:
Mää en varmaan sittten taiteilija perheen kasvattina kykene näkemäään elämää näin systemaaattisena että elämässä oliis jotakin eri vaiheiiita. Mä näeeen ihmisen käyttäytymisissäkin ja eri ilmiöööissä jotain ihan eri tavallla kuin muuut.
Mä pidäään jotenkin ihmisten ennnalta arvatttavaa käytttäytymistä jotenkiiin tylsänä.
En haluaisi mutta pakkohan se on jossei ole vaihtoehtoja