Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskaa vai ei? Facepäivitysraati :-D

Vierailija
22.07.2014 |

Viime aikoina on ollut paljon puhetta siitä, minkälaiset Facebookpäivitykset ärsyttää ihmiset raivon partaalle ja minkälaiset on useimmille mieleen. Toki nämä ovat makukysymyksiä, joten haastan teidät altistamaan viimeisimmän Facebookin tilapäivityksenne suuren av-raadin arvioitavaksi. :-D

Eli kirjoita viimeisin tilapäivityksesi ketjuun ja me muut ylä- tai alapeukutamme sitä sen mukaan onko se paska vai ei.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:15"]Huh mikä helle päivä. Kelpasi makoilla uima rannalla. Nyt vähän ilta palaa ja sit oman kullan kainaloon.

[/quote]

Yhdyssana on yhdyssana.

Vierailija
42/65 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUUU viikon päästä perjantaina töihin.. pittää alakaa rytmiä laittaan kohilleen pikkuhiljaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää tätä hellettä.

Vierailija
44/65 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mua kiinnostaa miksi päivitys jossa iloissn lomasta on huono?

Vierailija
45/65 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:29"]

Ihan hyvä ketju, näköjään kukaan ei tykännyt mun päivityksestä. Mutta mitä sitä voi sitten muka päivittää sen jälkeen jos on koko päivän etsinyt yksiä tyhmiä lyhyitä leggingsejä, eikä niitä löydy mistään.

[/quote]

No ei tuo ihan ultimaattisen tyhmä päivitys ollut. Mun mielestä hameen alle vain ei laiteta minkään mittaisia legginsejä. Eli sait alapeukun nyt vähän väärästä syystä, sori. Toisaalta, ei tuo ehkä kovin montaa ihmistä oikeasti kiinnosta.

Vierailija
46/65 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:39"]

No nyt mua kiinnostaa miksi päivitys jossa iloissn lomasta on huono?

[/quote]

Oisko niin, että etusivulla on noita jo seitsemäntoista ja oma lomakin tuli jo pidettyä. :-D Arvailen, multa sait yläpeukun.

Vierailija
47/65 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:25"]Opetelkaa yhdyssanat/säännöt, jooko? Aikuiset ihmiset...

[/quote]

Tää ei siis ollu mun päivitys facessa vaan PYYNTÖ teille!!!!

Vierailija
48/65 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:25"]Opetelkaa yhdyssanat/säännöt, jooko? Aikuiset ihmiset...

[/quote]

Tää ei siis ollu mun päivitys facessa vaan PYYNTÖ teille!!!!

[/quote]

Älä tuu tähän ketjuun jäkättämään, vaan jaa päivitys, jos sulla sellainen on. Pilkunnussimiselle voit perustaa ihan oman ketjun.

Vierailija
49/65 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoo!!!

Vierailija
50/65 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta syön jäätelöä niin paljon, että aivot jäätyy!

Vierailija
51/65 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel, mikä vinkuapina ap on, kun ei saa yhdyssanoista huomauttaa. Hävettää teidän puolesta, kun ette osaa kirjoittaa.

Vierailija
52/65 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:47"]

Voi kyynel, mikä vinkuapina ap on, kun ei saa yhdyssanoista huomauttaa. Hävettää teidän puolesta, kun ette osaa kirjoittaa.

[/quote]

Kas kun tässä ketjussa on tosi vaikea erottaa, että mikä on päivitystä ja mikä joutavaa päänaukomista. Siksi voit viedä pillityksesi ihan muihin ketjuihin.

Vierailija
53/65 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 14:09"]

pakko ihmetellä ääneen, että mikä sitten EI ärsytä facebookissa?? kun tuntuu että IHAN KAIKKI ASIAT ärsyttää ihmisiä. vuosia sitten päivittelin facea paljon aktiivisemmin kuin nykyään ja olen huomannut (ja lukenut eri palstoilta) mitkä facessa ärsyttää ja olen pyrkinyt karsimaan omista jutuista yli ärsytävät jutut pois. kuten esim. lapset sitä ja lapset tätä ja lapset tota.. oon jättänyt äitienpäivä hehkutukset pois, koska ainakin se ärsyttää lapsettomia, ja ehkä lapsellisiakin kun eihän ulkopuolisia kiinosta minkälaisen kortin meijän rääpäle on minulle väkertänyt. eli olen äitienpäivänä hiljaa facessa. en laita enää koira kuvia faceen kun sekin kuulemma ärsyttää, kun eihän ketään kiinosta meidän rakki. että istuuko se vai juokseeko se pallon perässä. olen yrittänyt olla valittamatta ja marisematta fasessa kun ihmisiä ärsyttää sellanen valivali ja narina.

yritän jopa olla olematta onnellinen jostakin, tai siis hehkuttamatta jostain iloisesta ja minulle tärkeästä tai iloisesta aiheesta kun ihmisiä ärsyttää hehkutus!  olen jopa laittamatta mitään turhaan faceen kuten "juompas kahvit, lähdempäs töihin, tulin töistä, mitähän sitä tekis jne...

ja pari kolme vuotta sitten kun nuita yllä olevia mitä luettelin, olen sortunut siis aiemmin tuollaiseen, mutta en siis niissäkään ole ikinä mielestäni yliampunut. koirasta ei ole ollut 200 kuvaa tai lapsista, ei ole ollut jatkuvaa valitusta koskaan jne...

mutta olen kai sitten todella tylsä, tai sitten silti ärsytän jollain tapaa facekavereitani koska keskustelua en juurikaan saa aikaiseksi, oli päivitys millainen tahansa. mietin että mikä ärsyttää (jos siis ärsyttää) kun olen yrittänyt karsia tosissaan pois sellaset jutut mitkä ihmisiä ärsyttää. en minä tahallaan halua ketään ärsyttää :(  samantyylisiä päivityksiä minäkin teen kuin muutkin facessa, eli en poikkea mielestäni valtavirrasta mitenkään radikaalisti ainakaan, silti tuntuu että yksinään kirjoittelen facessa ja kukaan ei tykkäile tai kommentoi. (ja tässä ei ole kysymys huomiohuorauksesta tai tykkäyksien kalastelusta)

joku saattaa kirjoittaa että jee ihanaa meen festareille <3 se saa  tykkäyksiä tai kommentteja,

mutta jos minä jotain samantyylistä kirjoittelen niin hiljaista kuin huopatossutehtaalla... tulee kyllä surullinen olo..

[/quote]

Ei sellaista asiaa olekaan, mikä ei jotakuta joskus ärsyttäisi. Joten miksi edes pyrkiä sellaiseen, mitä on mahdotonta saavuttaa? Kaikkein fiksuinta on, kun vaan päivität just sitä mitä tykkäät ja unohdat muiden turhan miellyttämisen. Jos joku jostain päivityksestäsi ärsyyntyy, se on vain hänen päänsärkynsä, ei sun. Kaikkia et kuitenkaan voi miellyttää. Sekin pitää vaan hyväksyä. Ja kun sen hyväksyy,  on elämä heti helpompaa, myös FB:n ulkopuolella.

Vierailija
54/65 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomanvietossa 8)

*lomakuva*

Vierailija
55/65 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskakakat yöllä klo 1:00, näitä äitiyden "iloja"...

Vierailija
56/65 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa avuton ja nahjus olo, kun tilasi rullakebabin 500 m päästä kotiovelle.

Vierailija
57/65 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein 8 kpl kuvia albumiin nimeltään Porvoo ja Fiskars.

Vierailija
58/65 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana päivä rantsussa kullan kanssa.

Vierailija
59/65 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tätä hellettä enää yhtään sekuntia! Oisko jollakulla myydä naisenmentävää pakastinta?!

Vierailija
60/65 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä tietysti. Olisihan tää pitänyt tietää mutta en mä kai ikinä opi :( #sad #pigs #idiothusbands #amap #SCUMM #feminism #dramaqueen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän