Paskaa vai ei? Facepäivitysraati :-D
Viime aikoina on ollut paljon puhetta siitä, minkälaiset Facebookpäivitykset ärsyttää ihmiset raivon partaalle ja minkälaiset on useimmille mieleen. Toki nämä ovat makukysymyksiä, joten haastan teidät altistamaan viimeisimmän Facebookin tilapäivityksenne suuren av-raadin arvioitavaksi. :-D
Eli kirjoita viimeisin tilapäivityksesi ketjuun ja me muut ylä- tai alapeukutamme sitä sen mukaan onko se paska vai ei.
Kommentit (65)
Oiskohan mulla tulevaisuutta parturina? + kuva miehestä, jonka olin juuri vetänyt kaljuksi.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:43"]
Onko yläpeukku siis "kyllä tämä on paskaa" ja alapeukku "ei, ei ole paskaa"???? Vai just toisin päin?
Oma viimeisin päivitys: "Ihan ulukomaille piti lähteä."
[/quote]
Yläpeukku tarkoittaa että päivitys on hyvä ja alapeukku että se on paska. Tietysti.
Alapeukku on paskaa ja yläpeukku jee.
Koska talvella en valita, valitan nyt...ei nää oo ihmisen kelejä! Heti aamusta hiki virtaa, yölläkään ei oo hyvä ..ja mikä piru siinä on että aina poltan itteni nokkosiin, vaikka kuinka väistän, niin aina jostain hyökkää joku ninjanokkonen just muhun, mikä virka niilläkään kasveilla on..prkl
Mikäs täsä darrassa maatessa, saa laittaa tilille rahaa, join viiime yönä kaiken nii ei oo vuokraa rahaa :(
Onks ketlää baariin lähs? Mätuun mulaan
Lasketaanko "*** *** vaihtoi profiilikuvansa" päivitykseksi? En ole koskaan kirjoittanut päivitystä, vaikka olen ollut 4 v facebookissa...
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:49"]
Lasketaanko "*** *** vaihtoi profiilikuvansa" päivitykseksi? En ole koskaan kirjoittanut päivitystä, vaikka olen ollut 4 v facebookissa...
[/quote]
No sanallisia päivityksiä tässä haettiin, mut toki raati voi peukuttaa mitä mieltä on tuosta.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:48"]Onks ketlää baariin lähs? Mätuun mulaan
[/quote]
No hei vitsi vitsi! Vähäks tosikkoja ootte.
Taidan tästä lähteä panemaan vaimoani.
Kuva jossa rannalla bikeneissä, jääkuutiosanko jalkojen välissä ja pää upotettuna siihen. Ympärillä näkyy naisia kummastuneina bikineissä sekä hämmästyneitä rantaleijonia.
Kummallista kun suomalaiset valittaa aina joka puolella siitä miten ruman näköistä on pitää pitkähköjä leggingsejä ja hametta yhtäaikaa, mutta sitten jos päättää yrittää pukeutua vähemmän rumasti eli ostaa leggingsit jotka jää polven yläpuolelle, niin sellaisia ei myydä missään, on vaan pitkiä ja capri-pituisia.
Huh mikä helle päivä. Kelpasi makoilla uima rannalla. Nyt vähän ilta palaa ja sit oman kullan kainaloon.
Huh oli kova työ kirjoitella vauva-palstalla koko päivä, ei ennättänyt rannalle eikä siinä keskittyneenä edes huomannut onko helle vai ei. Vähän tyhjä olo, mutta huomenna uusin kujein...
Opetelkaa yhdyssanat/säännöt, jooko? Aikuiset ihmiset...
Ihan hyvä ketju, näköjään kukaan ei tykännyt mun päivityksestä. Mutta mitä sitä voi sitten muka päivittää sen jälkeen jos on koko päivän etsinyt yksiä tyhmiä lyhyitä leggingsejä, eikä niitä löydy mistään.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:29"]Ihan hyvä ketju, näköjään kukaan ei tykännyt mun päivityksestä. Mutta mitä sitä voi sitten muka päivittää sen jälkeen jos on koko päivän etsinyt yksiä tyhmiä lyhyitä leggingsejä, eikä niitä löydy mistään.
[/quote]
Tykkäsin päivityksestä! En legginsseistä :D
pakko ihmetellä ääneen, että mikä sitten EI ärsytä facebookissa?? kun tuntuu että IHAN KAIKKI ASIAT ärsyttää ihmisiä. vuosia sitten päivittelin facea paljon aktiivisemmin kuin nykyään ja olen huomannut (ja lukenut eri palstoilta) mitkä facessa ärsyttää ja olen pyrkinyt karsimaan omista jutuista yli ärsytävät jutut pois. kuten esim. lapset sitä ja lapset tätä ja lapset tota.. oon jättänyt äitienpäivä hehkutukset pois, koska ainakin se ärsyttää lapsettomia, ja ehkä lapsellisiakin kun eihän ulkopuolisia kiinosta minkälaisen kortin meijän rääpäle on minulle väkertänyt. eli olen äitienpäivänä hiljaa facessa. en laita enää koira kuvia faceen kun sekin kuulemma ärsyttää, kun eihän ketään kiinosta meidän rakki. että istuuko se vai juokseeko se pallon perässä. olen yrittänyt olla valittamatta ja marisematta fasessa kun ihmisiä ärsyttää sellanen valivali ja narina.
yritän jopa olla olematta onnellinen jostakin, tai siis hehkuttamatta jostain iloisesta ja minulle tärkeästä tai iloisesta aiheesta kun ihmisiä ärsyttää hehkutus! olen jopa laittamatta mitään turhaan faceen kuten "juompas kahvit, lähdempäs töihin, tulin töistä, mitähän sitä tekis jne...
ja pari kolme vuotta sitten kun nuita yllä olevia mitä luettelin, olen sortunut siis aiemmin tuollaiseen, mutta en siis niissäkään ole ikinä mielestäni yliampunut. koirasta ei ole ollut 200 kuvaa tai lapsista, ei ole ollut jatkuvaa valitusta koskaan jne...
mutta olen kai sitten todella tylsä, tai sitten silti ärsytän jollain tapaa facekavereitani koska keskustelua en juurikaan saa aikaiseksi, oli päivitys millainen tahansa. mietin että mikä ärsyttää (jos siis ärsyttää) kun olen yrittänyt karsia tosissaan pois sellaset jutut mitkä ihmisiä ärsyttää. en minä tahallaan halua ketään ärsyttää :( samantyylisiä päivityksiä minäkin teen kuin muutkin facessa, eli en poikkea mielestäni valtavirrasta mitenkään radikaalisti ainakaan, silti tuntuu että yksinään kirjoittelen facessa ja kukaan ei tykkäile tai kommentoi. (ja tässä ei ole kysymys huomiohuorauksesta tai tykkäyksien kalastelusta)
joku saattaa kirjoittaa että jee ihanaa meen festareille <3 se saa tykkäyksiä tai kommentteja,
mutta jos minä jotain samantyylistä kirjoittelen niin hiljaista kuin huopatossutehtaalla... tulee kyllä surullinen olo..