Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuelämän (tv-sarja) mysteerit

Vierailija
22.07.2014 |

Nyt kun noita Sinkkiksiä tulee taas uusintoina, niin kysyisin av-tietäjiltä jo kauan miettimiäni asioita:

1) Carrie käyttää ehkäisynä pessaaria (jumittui siinä yhdessä jaksossa). Vieläkö sitä oikeasti joku käyttää? Tai oliko yleinenkin ehkäisykeino n. 15 vuotta sitten tai nykyisellään Jenkeissä?

2) Charlotte ei halua ympärileikkaamatonta miestä ja selviää, että sellaisen kanssa naiskentelu on ollut muutoinkin naisporukassa harvinaisempaa. New Yorkissako (Amerikassa) on todella ympärileikatut miehet enemmistönä? Juutalaisiahan eivät kaikki ympärileikatut ilmeisesti sarjassakaan ole.

Kommentit (1450)

Vierailija
1361/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan tämä ei liity pelkästään itse tv-sarjaan, mutta miten ne kaksi homoa (siis se kalju, joka oli Carrien ystävä ja sitten se sisialainen, joka oli Charlotten ystävä), jotka vihasivat toisiaan sarjassa olivatkin niissä kahdessa sarjan pohjalta tuotetussa elokuvassa rakastavaisia?

No kummatkin säätivät suuntaan ja toiseen vuosikausia, ja ykkösleffassa päätyivät molemmat joihinkin uv-bileisiin joissa eivät viihtyneet tai löytäneet mieluisaa seuraa ja kun löysivät toisensa niin ilahtuivat että edes joku tuttu paikalla ja pussasivat uv:n kunniaksi.

Kai sitten alkoivat viihtyä toistensa seurassa enemmänkin, ihan naimisiin asti. Tavallaan täydentävätkin toisiaan. Kieltämättä väkisin väännetty juonikuvio mutta omalla tavallaan ihan söötti.

Vierailija
1362/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaannuttavaa oli se kun Carrien esimiesnainen Voguelta yritti iskeä juhlissa Petrovskyä vain sen takia kun ikänsä puolesta olisi hänelle sopivampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vitoskaudella on selkeää että SJP on raskaana mutta välillä näyttää että jaksoja on kuvattu lomittain niin että viimeisiinkin kauden jaksoihin on saatu joku otos jossa Carriella on napapaita tai tiukkatoppi päällä.

Vierailija
1364/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stanfordilla oli rakastaja joka keräili posliininukkeja ja Stanford ei älynnyt arvostaa toisen kiinnostuksenkohdetta sen verran että olisi hillinnyt himojaan ennen sänkyyn hyppäämistä.

Vierailija
1365/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlottella on leveä takapuoli ja housut eivät imartele häntä yhtään. On parhaimmillaan fiftarityylisissä kellohelmoissa.

Vierailija
1366/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku mies sekosi ja huusi kadulla carrieta?

Vierailija
1367/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charlottella on leveä takapuoli ja housut eivät imartele häntä yhtään. On parhaimmillaan fiftarityylisissä kellohelmoissa.

Naisellinen ja todella seksikäs se takamus on! Taidat itse olla jokun lättäpylly olemattomalla lantiolla?

Vierailija
1368/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toipuva alkoholisti ja Carrie oli ensimmäinen seksikumppani jota pani ilman alkoholin apua. Carrie ei niellyt rakkaudentunnustuksia ja mies retkahti taas viinaan ja tuli kadulle huutelemaan rakkauttaan ja että Carrie oli paras panonsa.

Vierailija
1369/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisti, joka tuli viinan sijasta riippuvaiseksi Carriesta. Carrie kuitenkin jätti tämän miehen niin se veti kännit ja huusi sitä kadulla.

Vierailija
1370/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen ja todella seksikäs se takamus on! Taidat itse olla jokun lättäpylly olemattomalla lantiolla?

Niinpä! Siis tämän sarjan naiset näyttävät vartaloiltaan naisilta, sarjaa alettiin kuvamaan 90-luvun lopulla ja muistatte varmaan muita 90-luvun sarjoja kuten BH 90210 ja Melrose Place jossa naisilla oli peppua, lantiota ja rintaa.

Se peputon ja lantioton (ja mahdollisesti rintaimplanttinen) nälkäkurkimuoti tuli 2000-luvulla joten siksi katsojat kuvittelee Sinkkuelämää-näyttelijöitä lihaviksi tänä päivänä kun katsojien aivot on manipuloitu laihuusajatteluun.

Katsokaa vaikka entisiä Victoria's Secret -muotinäytöksiä, siellä oli kurvikasta Tyra Banksia jne.

Nykyään ne mallit näyttäisivät nuorilta pojilta ilman pitkiä hiuksiaan, meikkejään ja rintaimplanttejaan.

Vierailija
1371/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Siis tämän sarjan naiset näyttävät vartaloiltaan naisilta, sarjaa alettiin kuvamaan 90-luvun lopulla ja muistatte varmaan muita 90-luvun sarjoja kuten BH 90210 ja Melrose Place jossa naisilla oli peppua, lantiota ja rintaa.

Se peputon ja lantioton (ja mahdollisesti rintaimplanttinen) nälkäkurkimuoti tuli 2000-luvulla joten siksi katsojat kuvittelee Sinkkuelämää-näyttelijöitä lihaviksi tänä päivänä kun katsojien aivot on manipuloitu laihuusajatteluun.

Katsokaa vaikka entisiä Victoria's Secret -muotinäytöksiä, siellä oli kurvikasta Tyra Banksia jne.

Nykyään ne mallit näyttäisivät nuorilta pojilta ilman pitkiä hiuksiaan, meikkejään ja rintaimplanttejaan.

Höpön löpön, nälkäkurkinuoti tuli ysärillä, katso vaikka Frendien Monicaa ja Rachel, nykymakuun todella alipainoisia aikuisiksi naisiksi.

Vierailija
1372/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se nuori poika Sam Jones seonnut Samanthaan ja huuteli hänen peräänsä. Ei tainnut huutaa pihalla vaan oven takana.

Vierailija
1373/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charloten pitäisi jo tajuta luopua miehistä ja siirtyä ihan vain naisiin jo kokonaan. Carrielle toivon kaikkea hyvää, alkoholin juominen sietäisi vähentyä, mutta mikäpä minä siitä olen sanomaan. 

Vierailija
1374/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minunkin mielestäni Charlottella oli täydellinen takamus, olen itse asiassa melkein kateellinen siitä. Kauniin pyöreä ja selkeä ero vyötärön ja lantion välillä. Mielestäni hän oli muutenkin tosi kaunis ja ihania vaatteita aina.

Vierailija
1375/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friendit olivat todella laihoja siinä sarjan alkupuolella (alkoi 94) ja sittemmin saivat vähän painoa. Tosin hoikkia olivat edelleen. Sinkkis alkoi 98 ja näyttelijät olivat jo kurvikkaampia. Tosin Miranda oli tosi laiha sarjan alkuaikoina...vai muistanko väärin? Charlottella on mun mielestä kaunis ja sopusuhtainen vartalo. Itse olen enemmän Carrien mallinen (paitsi tissitön).

Vierailija
1376/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu ketju, mutta käy jo raskaaksi lukea, kun monta sivua ja monia samanlaisia kommentteja. Varsinkin noiden naisten käyttäytymisestä ja asuista.

Minä pidän siitä ystävyydestä ja lähimmäisenrakkaudesta jota sarjassa aika ajoin vilahtaa ohikiitävinä hetkinä (kuten se Mirandan huolehtiminen anopistaan, tosi liikuttavaa!).

Vierailija
1377/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sarja, mutta pakko kyllä sanoa että huhhuh aikamoista kakkaa täälläkin kyllä jauhettu ihan turhasta, haukuttu ulkonäköjä ja etenkin Carrieta! :D  Jopa sen karkin syöminen näemmä ärsyttää! :P (Juu leikitään hetki että hahmot ja koko maailma ovat totta)

Ihmetyttänyt muutenkin yleisesti miten paljon ja miksi Carrie saa vihaa ja haukkuja, kun on muka jotenkin läpeensäpaska ämmä. Minusta hän on aivan loistava hahmo. Tyyppinä ei todellakaan täydellinen ja tekee paljon virheitä, mutta kukapa ei. Pohjimmiltaan hän on minusta kuitenkin lämmin, empaattinen ja lojaali. Ei kai muutkaan hahmot sen enempää jeesuksia ole, itse asiassa minua ihmetyttää, että Samanthaa etenkin Carrien haukkumisen ohella aina ylistetään (ei sillä, pidän hänestä itsekin) mutta mielestäni hän jos kuka osaa olla vittumainen bitch! :D Välillä käyttäytyy tosi ylimielisesti ja on sitä mieltä että hänen kuuluu saada jotain iha vain siksi, että on Samantha :)  ja saattaa kehitellä omassa päässään ihan yhtälailla jotain kohtuu absurdia ja loukkaantua siitä verisesti (esimerkiksi se blow job riitajuttu oli enemmänkin Samanthan omassa päässä. Hän tietää, että monet tuomitsevat hänen vilkkaan elämäntyylinsä ja taitaa olla siksi vähän herkkä asialle. Tai sitten raivoaa random asiakaspalvelijalle tai lääkärille, koska syöpä vituttaa :D) Eikä btw oikein meinaa haluta tukea Mirandaakaan lapsen saamisen jälkeen, vaan enemmänkin hätistää muualle häiritsemästä. Vaikka lopulta toki antaa kampaamoajan hänelle ^^

Monia keskustelukohtauksiakin on ylitulkittu negatiivisesti vihacarrielasit päässä. Toki myös konflikteja, joissa Carrie on pääosassa näytetään enemmän, koska hän on päähenkilö.

Jännä muuten myös miten eri tavalla ihmiset tulkitsevat hahmoja ja niiden näyttelyä. Itse ole aina eniten tykännyt naisista Carrien ja Mirandan kohtauksista. Heillä on mielestäni parasta sellaista ystävyyskemiaa ja toimivat muutenkin yhteen. Se heidän riitelykohtauksensa vaatekaupassa Kihon tapaamisesta on yksi hyvä esimerkki. Se on aivan kuin kaksi ystävystä riitelisivät oikeasti keskenään. Itse myös tykkään SJP:n haukutuista "maneereista". Mielestäni ne kuuluvat nimenomaan Carrien hahmoon. Usein olen taas miettinyt, että Kim Catrall ja ehkä Kirstin Davis sen sijaan eivät ole niin hyviä näyttelijöitä kuin pari muuta. Kim nimenomaan ylinäyttelee ja on jotekin tosi mairea välillä :D  Mutta se on varmaan se komedienne osuus hänestä!

Nojoo, mysteerit jäi tällä kertaa miettimättä :D

Vierailija
1378/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole mysteeri, mutta nyt kun tuli uusintana Mirandan ja Steven häät, niin on kyllä yksi parhaista jaksoista ikinä. Varsinkin Mirandan suhtautuminen muiden hyssyttelyyn "nämä ovat sinun hääsi, ei puhuta ikäviä". Ah, mä niin pidän Mirandasta.

Ja kaikista muistakin, hahmojen ärsyttävyys on käsikirjoitettua, niinhän ihmiset oikeassakin elämässä ovat ärsyttäviä välillä ja heillä on ärsyttäviä maneereita. Plus, ei unohdeta satiirista otetta, se just mua ainakin viehättää sarjassa aina vaan.

Vierailija
1379/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun anteeksipyyntö jos tätä samaa on jo aiemmin pohdittu mut millään en saanu vielä luettua ketjua kokonaan läpi. Se mikä mua on jaksanu sarjan loppukäänteissä ihmetyttää on Ranskan tapahtumat ja erityisesti siellä pieleen mennyt fanitapaaminen. Monta kautta on Carriesta luotu kuvaa itsenäisenä nykkiläisenä ja yhtäkkiä kun Ranskassa mies vie mukanaan näyttelyynsä, ei muka osaa seurata kelloa ja häipyä sieltä itsekseen ajoissa pois omaan tapaamiseensa. 

Vierailija
1380/1450 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minunkin mielestäni Charlottella oli täydellinen takamus, olen itse asiassa melkein kateellinen siitä. Kauniin pyöreä ja selkeä ero vyötärön ja lantion välillä. Mielestäni hän oli muutenkin tosi kaunis ja ihania vaatteita aina.

Charlotte on päärynän eli A:n mallinen, kiva J-Lo-tyylinen takamus ja kapea vyötärö ja sopusuhtainen yläkroppa. Tuohon aikaan luomut pyöreät pyllyt alkoivat tulla muotiin. J-Lo, Shakira, Beyonce. Sitten myöhemmin tuli noita Kard-ass-hiaaneja isoine vaippaperseineen, eli ottavat rasvaa vyötäröistä ja pumppaavat sitä överinä pakaroihinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän