Missä voisi tutustua naisista pitäviin naisiin?
Mies antoi luvan olla naisen kanssa. Mutta nyt en yht'äkkiä osaa tehdä asialle mitään!
Missä baarissa tms naisista pitäviin naisiin voisi tutustua? Haluaisin kuulostella tunnelmia, heittää pientä flirttiä ilman odotuksia, tutustua.
Bi N27, naimisissa
Kommentit (26)
Kaupungeissa on varmasti homobaareja, googlaile
Ainiin, Helsingistä :D Olen yrittänyt googlailla, mutta löysin vain nuorisoyökerhoja tai miehille suunnattuja.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:58"]
Ainiin, Helsingistä :D Olen yrittänyt googlailla, mutta löysin vain nuorisoyökerhoja tai miehille suunnattuja.
ap
[/quote] Onks homobaarit tarkoitettu vain miehille? Mä ihan luulin, että sieltä voi lesbo tai bi löytää yhtälailla seuraa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:58"]Ainiin, Helsingistä :D Olen yrittänyt googlailla, mutta löysin vain nuorisoyökerhoja tai miehille suunnattuja.
ap
[/quote]
Naistenbileistä, joita järjestetään ajoittain. Mutta varoitus: biseksuaalit eivät ole erityisen haluttua seuraa ainakaan lesbopiireissä.
Tai tule meille. ;)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:58"]
ap
[/quote] Onks homobaarit tarkoitettu vain miehille? Mä ihan luulin, että sieltä voi lesbo tai bi löytää yhtälailla seuraa.
[/quote]
Voi löytää mutta kyllä ne aika pitkälti miehille on suunnattuja kaikki. Bi ei välttämättä löydä sieltä seuraa.
DTM on bi-ystävällisempi mesta.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:41"]Mies antoi luvan olla naisen kanssa. Mutta nyt en yht'äkkiä osaa tehdä asialle mitään!
Missä baarissa tms naisista pitäviin naisiin voisi tutustua? Haluaisin kuulostella tunnelmia, heittää pientä flirttiä ilman odotuksia, tutustua.
Bi N27, naimisissa
[/quote]
Mene stripparipaikkaan, stripparit ovat pääosin lesboja tai biseksuaaleja.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:58"]Ainiin, Helsingistä :D Olen yrittänyt googlailla, mutta löysin vain nuorisoyökerhoja tai miehille suunnattuja.
ap
[/quote]
Naistenbileistä, joita järjestetään ajoittain. Mutta varoitus: biseksuaalit eivät ole erityisen haluttua seuraa ainakaan lesbopiireissä.
Tai tule meille. ;)
[/quote]
Haha, kiitos kutsusta ;)
Miksi biseksuaalit eivät ole tervetulleita?
Valtaa lepakkoluola, ja potki batman ulos.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:41"]Mies antoi luvan olla naisen kanssa. Mutta nyt en yht'äkkiä osaa tehdä asialle mitään!
Bi N27, naimisissa
[/quote]
[/quote]
Kuinka näin?
ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:03"]Miksi biseksuaalit eivät ole tervetulleita?[/quote]
Outo ilmiö, mutta kai ihan ymmärrettävä.. En osaa sanoa. Joku lesboksi itensä mieltävä vois kommentoida tätä?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:04"]
[/quote]
Haha! Hyvä idea :D
Onko DTM:n asiakaskunta keski-iältään 20-21 vai olenko ymmärtänyt oikein?
ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:03"]Miksi biseksuaalit eivät ole tervetulleita?[/quote]
Outo ilmiö, mutta kai ihan ymmärrettävä.. En osaa sanoa. Joku lesboksi itensä mieltävä vois kommentoida tätä?
[/quote]
Valaisevaa. Aika kapeakatseinen ajattelu tosin :)
ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:00"]
ap
[/quote]
Tai tule meille. ;)
[/quote]
Haha, kiitos kutsusta ;)
[/quote]
Lesbot ovat usein aika bi-fobisia juuri kaltaistesi biseksuaalien vuoksi: heitä pidetään häilyväisinä ihmisinä, jotka hakevat naisista vain seksilelua eivätkä usein halua sitoutua parisuhteeseen lesbon kanssa. Tai valitsevat lopulta kuitenkin miehet.
Ja tottahan se monen kohdalla onkin.
Eivät tietenkään kaikki ajattele noin, mutta homo- ja lesbopiirit kyllä yleisesti vierastavat biseksuaaleja aivan niin kuin heterot homoja. Etenkin lesbot suhtautuvat usein erittäin julmasti bi-naisiin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:00"]
ap
[/quote]
Tai tule meille. ;)
[/quote]
Haha, kiitos kutsusta ;)
[/quote]
Lesbot ovat usein aika bi-fobisia juuri kaltaistesi biseksuaalien vuoksi: heitä pidetään häilyväisinä ihmisinä, jotka hakevat naisista vain seksilelua eivätkä usein halua sitoutua parisuhteeseen lesbon kanssa. Tai valitsevat lopulta kuitenkin miehet.
Ja tottahan se monen kohdalla onkin.
Eivät tietenkään kaikki ajattele noin, mutta homo- ja lesbopiirit kyllä yleisesti vierastavat biseksuaaleja aivan niin kuin heterot homoja. Etenkin lesbot suhtautuvat usein erittäin julmasti bi-naisiin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:02"]
Bi N27, naimisissa
[/quote]
[/quote]
Kuinka näin?
ap
[/quote]
En minä tiedä mistä se johtuu mutta niin se vain on.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:04"]
[/quote]
Haha! Hyvä idea :D
Onko DTM:n asiakaskunta keski-iältään 20-21 vai olenko ymmärtänyt oikein?
ap
[/quote]
Riippunee illasta. Mutta joo, melko nuorta toki, kuten yökerhoissa yleensäkin. Hercules taas on puhtaasti gay-miesten paikka, vaikka siellä satunnaisia heteroita ja lesboja onkin. Sama pätee Manns Streetiin.
Minulla on sama tilanne! Olen dtm:ässä käynyt paljon mutta minusta (ja kaikista kavereista joiden kanssa olen siellä ollut) tuntuu että dtm:än on vallannut heterot sekä homo/biPARISKUNNAT joten sieltä en ole mitään koskaan löytänyt, ja olen siellä ihan kiitettävästi ravannut :D kaikki siellä tuntuu olevan heteroja, pariskuntia tai joitain homomiehiä... Joten en kait löydä ketään :/ N20
Riippuu vähän, mistä olet.