Missä voisi tutustua naisista pitäviin naisiin?
Mies antoi luvan olla naisen kanssa. Mutta nyt en yht'äkkiä osaa tehdä asialle mitään!
Missä baarissa tms naisista pitäviin naisiin voisi tutustua? Haluaisin kuulostella tunnelmia, heittää pientä flirttiä ilman odotuksia, tutustua.
Bi N27, naimisissa
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:14"]
Lesbot ovat usein aika bi-fobisia juuri kaltaistesi biseksuaalien vuoksi: heitä pidetään häilyväisinä ihmisinä, jotka hakevat naisista vain seksilelua eivätkä usein halua sitoutua parisuhteeseen lesbon kanssa. Tai valitsevat lopulta kuitenkin miehet.
Ja tottahan se monen kohdalla onkin.
Eivät tietenkään kaikki ajattele noin, mutta homo- ja lesbopiirit kyllä yleisesti vierastavat biseksuaaleja aivan niin kuin heterot homoja. Etenkin lesbot suhtautuvat usein erittäin julmasti bi-naisiin.
[/quote]
Olen vaikuttimissani rehellinen eikä tarkoitukseni ole käyttää ketään leluna. Olen onnellisesti naimisissa enkä aikeissakaan erota miehestäni. Haen kevyttä seuraa ilman velvollisuuksia. Varmasti joku toinenkin bi tai lesbo kaipaa samaa?
Bi-naiseen julmasti suhtautuvassa lesbossa on yhtä paljon vikaa kuin homofobisessa heterossa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:19"]Minulla on sama tilanne! Olen dtm:ässä käynyt paljon mutta minusta (ja kaikista kavereista joiden kanssa olen siellä ollut) tuntuu että dtm:än on vallannut heterot sekä homo/biPARISKUNNAT joten sieltä en ole mitään koskaan löytänyt, ja olen siellä ihan kiitettävästi ravannut :D kaikki siellä tuntuu olevan heteroja, pariskuntia tai joitain homomiehiä... Joten en kait löydä ketään :/ N20
[/quote]
No me olemme juuri sellainen DTM:ssä käyvä bi-pariskunta. On ihan mukavaa löytää edes yhdestä paikasta muita bi-pareja, sellaisia kun ei tunnu olevan juuri missään muualla.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:14"]
Lesbot ovat usein aika bi-fobisia juuri kaltaistesi biseksuaalien vuoksi: heitä pidetään häilyväisinä ihmisinä, jotka hakevat naisista vain seksilelua eivätkä usein halua sitoutua parisuhteeseen lesbon kanssa. Tai valitsevat lopulta kuitenkin miehet.
Eivät tietenkään kaikki ajattele noin, mutta homo- ja lesbopiirit kyllä yleisesti vierastavat biseksuaaleja aivan niin kuin heterot homoja. Etenkin lesbot suhtautuvat usein erittäin julmasti bi-naisiin.
[/quote]
Olen vaikuttimissani rehellinen eikä tarkoitukseni ole käyttää ketään leluna. Olen onnellisesti naimisissa enkä aikeissakaan erota miehestäni. Haen kevyttä seuraa ilman velvollisuuksia. Varmasti joku toinenkin bi tai lesbo kaipaa samaa?
Bi-naiseen julmasti suhtautuvassa lesbossa on yhtä paljon vikaa kuin homofobisessa heterossa.
[/quote]
En tarkoittanut sanojani kritiikiksi, olen itse samanlainen: naimisissa oleva bi, joka olisi saman sukupuolen kanssa vain seksimielessä.
Suosittelenkin suosiolla nimenomaan biseksuaalin seuran etsimistä, lienee helpompaa.
Ja vaikka toisin luulisi, gay-piireissä on järkyttävän paljon ennakkoluuloja: homot vihaavat lesboja, lesbot homoja ja kaikki yhdessä biseksuaaleja.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:32"]
[/quote]
[/quote]
Mun mielestä tämä vertaus ontuu. Parempi olisi miehiin pettynyt heteronainen, samasta syystä lesbot tosiaan usein vieroksuvat bissejä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:32"]
[/quote]
[/quote]
Mun mielestä tämä vertaus ontuu. Parempi olisi miehiin pettynyt heteronainen, samasta syystä lesbot tosiaan usein vieroksuvat bissejä.
[/quote]
Kuten vain, hölmöä silti :)
No mee sinne uuteen Freedom-baariin Kisahallille. Jos siellä natsais.