Ihana oli saunoa kerrankin kunnolla!
Olin kaksi ja puoli tuntia saunassa. Jalkakylpy, kasvonaamio, kuorinta, juuriharjakuuraus, kuuman ja kylmän vaihtelu, hiusten sävytys, sheivaus ja kunnon löylyt, lihasten rentoutusta ja lopuksi rasvaus.
Ihana puhdas ja kevyt olo!
Kommentit (20)
Mikään ei voita kunnon saunomisen jälkeen tulevaa tunnetta. Aah.
Sauno kunnolla, sillä pian ydinvoimala räjähtää. Syy on venäläisten.
Eihän noista aloituksessa mainituista jutuista mikään paitsi se itse saunominen ole saunomista.
Oi, kuulostaa ihanalta, kiva että sulla oli mahdollisuus nauttia tuollaisesta ylellisyydestä. Kateeksi käy mutta sillai hyvällä tavalla...
Ei saunomista vaan täyttä puuhailua kuumassa huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Höyrytitkö vaginan?
Olen mies. Pallit sheivasin ja laitoin penikselle naamion.
Mä läksen nyt tekemään noita samoja, kylmän ja kuuman vaihtelu on muuten virkistävää.
Mun saunomisennätys on 6 tuntia. Yleensä 3-4 tuntia. Makaan löylyissä enkä tee mitään, mehua, vichyä ja vettä juomana. Lämpö n. 60 astetta, lopussa hieman vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olet selvästi suomalainen.
Tuo on ruotsalaista "saunomista".
Tuo on jo maanista. Yli puoli tuntia on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ajattelin, alkoi väsyttämään jo pelkästä lukemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän noista aloituksessa mainituista jutuista mikään paitsi se itse saunominen ole saunomista.
Noo, ehdin siinä kaikenlaista. Laitoin vaan hiuksiin sävyteshampoon ja suojasin hiukseni suihkuhatulla ja pyyhkeellä. Saunassa heitin löylyä ja nautin. Ja vain olin pitkän aikaa. Lähes kolme tuntia aikaa niin ehtihän siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoitko?
Vihdoinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ajattelin, alkoi väsyttämään jo pelkästä lukemisesta.
Toiset ehtii ja toiset jumittaa.
Vihdoitko?