Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen Hämeenkadun ohikulkijoita häiritsevät feissarit

Vierailija
17.07.2021 |

Miksi Hämeenkadulla feissarit lähestyvät ohikulkijoita, jotka selkeästi osoittavat, etteivät halua tulla häirityiksi? Jos siis feissari näkee, ettei ohikulkija edes käännä päätään edelliselle feissarille toisesta firmasta, niin hän aloittaa samanlaisen lähestymisen? Eivätkö he ymmärrä häiritsevänsä ohikulkijoita? Kenenkään ei pitäisi joutua kuuntelemaan minkään firman asioista kulkiessaan kadulla, kun ei halua aloittaa keskustelua.
Meinaan pelkkä ”Hei!” riittäisi. Ja jos iihen ei tule reaktiota, niin heidän kuuluisi antaa olla.
Pahoitin mieleni tosi paljon kävellesäni taannoin siitä ohi kaksi kertaa. Jälkimmäisellä kerralla sanoin minua häirinneille feissareille, että ”älä häiritse minua”. Kumpikaan ei pyytänyt anteeksi.
Sen sijaan he sanoivat ”hyvä päivänjatkoa”. Ensi kerralla sanon heille, että ”älä siinä toivottele hyvää päivänjatkoa häirittyäsi toista, vaan pyydä anteeksi / pahoittele”!
He varmaan yrittävät esittää itselleen viatonta ja hienoa ihmistä, joka toivoo jopa hyvää itselleen vihaisesti vastaavalle ohikulkijalle tai kuvittelevat aiheuttavansa vihaisesti kommentoineelle nolon fiiliksen toivotuksillaan. Sorry, ette aiheuta. Edelleen ohikulkija kokee teidän käyttäytyneen loukkaavsti JA ajattelee, että jos olisitte pyytäneet anteeksi, se olisi edes jotain. Jos ette OSAA käyttäytyä siellä kadulla vielä.
Tosiaan, käytöstapojen mukaista olisi sanoa ohikulkijalle vain ”Hei”, ei sen enmpää tai korkeintaan Hei, olen Greenpeacesta / Amnestysta /jne” mutta jättää ohikulkija rauhaan.
Nyt he ikään kuin kuvittelevat keskustelevansa kanssasi ja antavat sinun tuntea itsesi ”törkeäksi”, ellet vastaa heille mitään. Kuitenkaan minä en ole tullut sinne kaupungille keskustelemaan heidän kanssaan, joten minulla on totta kai oikeus kulkea ohi kääntämättä edes päätäni. Niin teinkin, ensin.
Mutta kun he toimivat taas samoin palatessani samaa reittiä, sanoin heille, että älä siinä häiritse ihmisiä!
Sääliksi käy, jos jonkun esim. ruokatuntireitti kulkee tuosta.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää käy Turun keskustassa noiden takia

Vierailija
42/48 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feissarit voisivat ampua itsensä. Kukaan ei jää suremaan.

Jos olet tätä lukeva feissari, tee se. Kiitos.

https://fi.iherb.com/c/iherb-brands?rcode=mop737

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisisssä roikkuu feissarit, kerjäävät ja puhelinmyyjät? Eikö perustulo olisi parempi kuin että ihmiset hädässä kerjäävät.

Vierailija
44/48 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan noita maanvaivoja yli kaiken.

Vierailija
45/48 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nosta käsi torjuvasti, katso poispäin ja sano ei.

Tämäkin tapa syö naista pitemmän päälle. Haluaisin olla kiva kaikille, mutta en halua ohjata palkkaani millekään järjestölle.

Sano ystävällisesti pysähtymättä "Olen jo jäsen" "Minulla on jo Hesarin tilaus/DNA:n liittymä/Elisan liittymä ymv.", mitä nyt ikinä feissaavatkaan. Pääset ohi, eivät jää inttämään ja molemmille osapuolille jää hyvä mieli.

Vierailija
46/48 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei feissareiden tungetteleviin kysymyksiin tarvitse vastata sanallakaan. Jos asettuvat tien tukoksi, riittää kun sanoo kuuluvalla äänellä VÄISTÄ!

Vierailija
47/48 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ilman omantunnonvaivoja käsken noiden häiriköiden painua

Ihan rauhassa saa sen jälkeen kulkea!

Vierailija
48/48 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoa mitään tai ei kiitos. Juuri tässä Hämernkadulla joku tyttö huusi vit.,., lla äänellä että hyvää päivån jatkoa sullekkin.

Suutuin kyllä mutta en reagoinut.

Kävisin useammin keskustassa jos siellä saisi olla rauhassa.

Tilaan verkkokaupasta koska kukaan ei häiritse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi