Mitäs on tullut otettua/aiot ottaa tänä viikonloppuna?
Alkomahoolia siis! Ei tarvetta vesilinjalla viisastelijoille. Ite avasin tokan siiderin<3
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on erään synttärit niin kyllä alkomahoolia tulee juotua. Ale kokkia ainaskin ja muista juomista ei ole tietoakaan. Tänään juhlitaan!
Kannattaa onnellisuuskyselyihin vastata nyt eikä aamulla.
Porukkaa on näillä synttäreillä. Sisäpiirin juhlat mökillä. On kuoharia, ale kokkia ja varasto-olutta. Ei mitään örveltämistä vaan sivistyneet juhlat. Ei mitään sikailuja.
Kateellinen siellä taas huuteli - ignooraa ja nauti!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MUUTDN te pienten lasten vanhemmat - ostatteko alkoa lasten nähden?
Ei siinä mitään pahaa ole, kunhan fiksusti niitä käyttää.
Sama mp :) T. 38
Birra Morrettia mennyt pari, fiilistelen omalla terassilla ja kuuntelen hyviä biisejä.
Ostin 2 mäyristä ja jossei riitä haen kolmannen.
Omenoilla makeutettua kiljua. Aah<3
Eilen vajaa puoli lasillista valkoviiniä ja puoli lasillista punaviiniä.
Tänään teen ehkä drinkin alkoholittomasta ginistä ja illallisella menee varmaan lasillinen punaviiniä, tai sitten ei, riippuu ruoasta ja siitä, tekeekö mieli vai ei.
Olen seurannut jo pitkään unen laatua Fitbitin avulla ja on siinä vaan niin merkittävä ero, että väkisinkin on tullut mietittyä kannattaako ne lasilliset. Ei siinä, ettenkö “tuntisi” nukkuvani hyvin lähestulkoon aina, mutta kun näkee sydämen sykkeen nousun niinä öinä, kun on tullut alkoholia nautittua, samoin hengityksen muutokset, syvän ja rem-unen vähäisyyden jne.
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa voidaan kysyä tällaista!
Heräsin 7.00 nyt kahdeksas kalja menos ja koht sytyttelen kumppanin nimeltä Mari-Johannan jo neljättä kertaa rentouttaviin hetkiin! Illemmalla lähdemme ulos! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on erään synttärit niin kyllä alkomahoolia tulee juotua. Ale kokkia ainaskin ja muista juomista ei ole tietoakaan. Tänään juhlitaan!
Kannattaa onnellisuuskyselyihin vastata nyt eikä aamulla.
Porukkaa on näillä synttäreillä. Sisäpiirin juhlat mökillä. On kuoharia, ale kokkia ja varasto-olutta. Ei mitään örveltämistä vaan sivistyneet juhlat. Ei mitään sikailuja.
Kateellinen siellä taas huuteli - ignooraa ja nauti!!
Juodaan, syödään ja nautitaan lämpimästä säästä. Täällä kukaan ei näe nälkää ja nautitaan juomista. Hyvä ilmapiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muualla onki laadukkaampi alkoholikulttuuri.
Vierailija kirjoitti:
Omenoilla makeutettua kiljua. Aah<3
😛😛🤤🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muualla onki laadukkaampi alkoholikulttuuri.
Vain Suomessa voidaan olla niin salakavalan ilkeitä, kuten tässä ketjussa.
Mulla estyy rahanmeno kun satsaan luomuruokaan. Käsidesiä saa onneksi kaikkialta!
Oxynormia ja kaljaa. Mukavat nuokut, olen universumin pehmeä ja pörröinen keskipiste :-)
Vierailija kirjoitti:
Mulla estyy rahanmeno kun satsaan luomuruokaan. Käsidesiä saa onneksi kaikkialta!
Tosi tervettä taas.
Vierailija kirjoitti:
Oxynormia ja kaljaa. Mukavat nuokut, olen universumin pehmeä ja pörröinen keskipiste :-)
Minäkin haluan :(
Miksi joka ketjuun pitää tulla aukoo päätään ihan eri aiheilla mistä pitäisi puhua?
OSAATTEKO LUKEA?!
Vierailija kirjoitti:
Miksi joka ketjuun pitää tulla aukoo päätään ihan eri aiheilla mistä pitäisi puhua?
OSAATTEKO LUKEA?!
AAMEN
Ei siinä mitään pahaa ole, kunhan fiksusti niitä käyttää.