Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fakta komeudesta

reality check
17.07.2021 |

Jos olet komea niin naiset tulevat itse iskemään sinua. Sinun ei tarvitse tehdä yhtään mitään, niitä vain tulee useita tunnissa.

Sama pätee kauniisiin naisiin.

Jos näin ei käy, niin et ole komea tai kaunis.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä muuten johtuu sekin, että naiset eivät tee aloitteita enää. Heitä on jonossa pokaamassa sitä komeaa miestä ja saavat lähes aina pakit, joten he ajattelevat, ettei aloitteiden tekeminen kannata.

Voisi kannattaa, jos arvioisi omia mahkujaan paremmin.

Miehet taas tietävät miten paljon kelläkin on kysyntää, mutta siitä huolimatta osa ajattelee olevansa komea, vaikka kysyntää ei ole. 

Vierailija
2/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tää on totta. Komean miehen saa vain tylyttämällä, koska nämä ovat tottuneet saamaan huomiota kaikilta naisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yritysten määrästä päätellen mä olen sitten vain vähän komea.

Näillä mennään.

Vierailija
4/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yrittävät kaikkia naisia, joten siitä ei voi päätellä omasta ulkonäöstä mitään. Tai no, baarissa voi päätellä sen verran, että jos iskijöitä on paljon niin todennäköisesti vaikuttaa helpolta ja varmalta, mutta ei sekään kauneudesta mitään kerro.

Mies on luultavasti komea, jos paljon isketään. Komeus ei kuitenkaan ole välttämätöntä satunnaiselle lähestymiselle, joku yksittäinen nainen voi kiinnostua muistakin kuin ulkoisista syistä.

Vierailija
5/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tää on totta. Komean miehen saa vain tylyttämällä, koska nämä ovat tottuneet saamaan huomiota kaikilta naisilta.

Ei ole totta. Se on surkea tekniikka, mutta ei kuitenkaan kannata olla siellä muiden naisten jonossa.

Vierailija
6/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yrittävät kaikkia naisia, joten siitä ei voi päätellä omasta ulkonäöstä mitään. Tai no, baarissa voi päätellä sen verran, että jos iskijöitä on paljon niin todennäköisesti vaikuttaa helpolta ja varmalta, mutta ei sekään kauneudesta mitään kerro.

Mies on luultavasti komea, jos paljon isketään. Komeus ei kuitenkaan ole välttämätöntä satunnaiselle lähestymiselle, joku yksittäinen nainen voi kiinnostua muistakin kuin ulkoisista syistä.

Miehet eivät yritä iskeä kaikkia naisia. Sinä ehkä et huomaa heitä ollenkaan, joita ei isketä. Tämän olen oppinut vasta palstalta.

Lähestymisten määrä kertoo totuuden niin kuin aloituksessa yritin kuvata. Lähestymisiä on ihan joka paikassa. Jokaista varmasti lähestytään joskus tai silloin tällöin, se kertoo tietysti, että suurin osa on miellyttävän näköisiä ihmisiä, mutta varsinaisesti komeita tai kauniita on vähän. 

Vierailija
7/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän se menee että kaikki iskee silmänsä niihin komeisiin/nätteihin mutta muhun vetoaa kyllä nätti hymy. Niin että saatankin kokea näteimmäksi vaikka sen kolmanneksi näteimmän jos sillä on vaikka valoisa ja kaunis ilme, ja se nätein on koppavan näköinen. Tai sitten joskus jos se yhdenneksitoista nätein osoittautuu kivaksi tyypiksi niin saatankin yrittää sitä. 

Vierailija
8/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yritysten määrästä päätellen mä olen sitten vain vähän komea.

Näillä mennään.

Olet hyvässä asemassa. Usko pois, komeana miehenä se ei ole kovin mukavaa, että naiset iskevät sinua jatkuvasti, koska (se unohtui mainita aloituksessa) he ovat humalassa ja osa on erittäin sitkeitä.

Vierailija
9/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasot sekaisin kirjoitti:

No niinhän se menee että kaikki iskee silmänsä niihin komeisiin/nätteihin mutta muhun vetoaa kyllä nätti hymy. Niin että saatankin kokea näteimmäksi vaikka sen kolmanneksi näteimmän jos sillä on vaikka valoisa ja kaunis ilme, ja se nätein on koppavan näköinen. Tai sitten joskus jos se yhdenneksitoista nätein osoittautuu kivaksi tyypiksi niin saatankin yrittää sitä. 

Sullahan on sitten mitä mainioin taktiikka.

Yksi yleisimpiä ajatuksia kauniista naisista on se, että he ovat koppavia. Osa varmasti onkin koppavan näköisiä tahallaan, ettei kukaan tulisi juttelemaan (resting bitch face).

Vierailija
10/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä varmaan on selitys sille miksi olin nuoruudessani niin suosittu. Ystäväni olivat superkauniita mallityttöjä ja olen aina ihmetellyt kovasti miksi kuitenkin olin heitä suositumpi ja jos nyt vanhana katson tilannetta, niin mieheni myös on heidän miehiään komeampi (ihan objektiivisesti - tosin yhdellä heistä oli aivan erilainen miesmaku, lyhyt ja kevytrakenteinen poikamainen hurmuri).

Olin suosittu suhteeseen ja helppo lähestyä, koska en ole liian kaunis ja hymy herkässä - tämänkin olen palstalta oppinut, että miehet arvioivat sitä voivatko pitää naisen.