Kun olet nähnyt naisen alapään ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn-offit?
Kommentit (98)
Karvat… Naiset, pitäkää huolta hygieniastanne, ei se ole niin vaikeaa. Kiitos.
Ei mikään. Olen terve aikuinen.
M32
Sheivattu aikuinen nainen, kuvottava näky.
Edellisen asiakkaan roiskeet karvapehkossa.
Vierailija kirjoitti:
Karvat… Naiset, pitäkää huolta hygieniastanne, ei se ole niin vaikeaa. Kiitos.
Eli miehet ei huolehdi hygieniastaan?
Naiset ovat aina siistejä ja alapäänkarvoilla on tarkoitus eli pitää alapää ilmavana eli hygieenisenä.
Ja olet varmaan ollut kaikkien naisten kanssa?
Mies joka ei ymmärrä luonnollista,, aitoa naista on vieraantunut reaalimaailmasta.
Se oli kaiku kun vastasi ihmettelyyni mitä tälle pitäisi tehdä?
EAN-kooditatuointi navan ja pehkon välissä
En muista. Siitä on nyt 43 vuotta aikaa. Luulen, että muut asiat kiinnostivat silloin enemmän. Olin aika pieni, semmoset 3,5kg.
Ruma reva, kuin jyrän alle jäänyt. Ilmeisesti synnytysten vuoksi levennyt ja osa toosasta tursusi ulos. Puistattaa vieläkin tuo näky
Rumaa en ole ikinä nähnyt, mutta pari kertaa sieltä on tunkenut niin pistävä löyhkä, että on ollut oksennuksessa pidättelemistä. En tiedä onko kyseessä ollut joku tauti, valko- tms. vuoto, edellisen vierailijan jättämät siemennesteet yhdistettynä pesulla käymättömyyteen, vai mikä.
Sydäntatska sängen ja näppylöiden seassa...
Entä miesten valkoisen töhnän löydökset esinahkan alta???????? Kuvottavaa sekin.
Vierailija kirjoitti:
Rumaa en ole ikinä nähnyt, mutta pari kertaa sieltä on tunkenut niin pistävä löyhkä, että on ollut oksennuksessa pidättelemistä. En tiedä onko kyseessä ollut joku tauti, valko- tms. vuoto, edellisen vierailijan jättämät siemennesteet yhdistettynä pesulla käymättömyyteen, vai mikä.
Tuohon kun yhdistää naisen pyynnön: "nuole mua" niin pitää olla melkoinen tosimies joka sen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Entä miesten valkoisen töhnän löydökset esinahkan alta???????? Kuvottavaa sekin.
Ei liity ketjuun millään tavalla. Tässä puhutaan nyt naisista ja niiden alapäistä. Aloita oma ketju miesten alapäistä, jos on pakko päästä sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Sydäntatska sängen ja näppylöiden seassa...
Mulla on ihan vaan noi sänki ja näppylät. Joo tavallaan voin arvostaa sitä että mun takia ajeli, mutta onhan se nyt ihan kauheen näköistä.
Hiivakokkareet