Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketjuhotellia työni vuoksi käyttävänä ihmettelen: miksi sen aamiaisen pitää olla ihan samanlainen joka hotellissa? Eikö siinä voisi olla jokin paikallinen osa myös?

Vierailija
17.07.2021 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne ketjut ole oikeastaan sille kohderyhmälle, joka arvostaa samanlaisena, tasaisena pysyvää standardia? Voit ottaa paikallisen hotellin sitten jos haluat vaihtelua.

Työmatkoilla työnantajalla voi olla sopimushinta tietyn ketjun kanssa, joten sitä on käytettävä, jos paikkakunnalta sellainen löytyy.

Lisäksi keskittämällä voi saada etuja (esim. ruokakupongit, parempi huone jne).

Ei siis monellakaan ole kyse siitä, että pitäisi saada täsmälleen samanlainen kloonihotelli joka kaupungissa.

Vierailija
22/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Mitä sen käytännössä pitäisi olla? Anna esimerkki, "jotain erikoista" ei ole vastaus.

Paikkakunnan leipää.

Leivät on hyvin erilaisia ympäri Suomea. Porissa voisi olla ohrakakkoa ja Tampereella rievää. Turussa setsuuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi suosinkin yleensä jotain ihan muita.

Mielummin pieni valikoima laatua, kuin kauhea määrä bulkkia. Pätee muihinkin valintoihin.

Työmatkoilla ei usein voi itse valita.

Vierailija
24/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella on mustaamakkaraa.

Vierailija
25/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyrytetyt kumipekonit ja muovailuvahan makuinen munakokkeli on klassikko mitä EI pidä muuttaa.

Vierailija
26/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihmetellyt miksi ihmiset hehkuttaa hotellien aamupaloja, mättöä mätön vieressä. Joka paikassa samat, ei erota hotellia toisesta.

Vierailija
27/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kokenut virkästävänä poikkeuksena käydä omenahotellissa, kun voi käydä itse illalla ostamassa kaupasta haluamansa aamiaistarpeet ja lämmittää aamulla mikrossa...

Vierailija
28/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne ketjut ole oikeastaan sille kohderyhmälle, joka arvostaa samanlaisena, tasaisena pysyvää standardia? Voit ottaa paikallisen hotellin sitten jos haluat vaihtelua.

Työmatkoilla työnantajalla voi olla sopimushinta tietyn ketjun kanssa, joten sitä on käytettävä, jos paikkakunnalta sellainen löytyy.

Lisäksi keskittämällä voi saada etuja (esim. ruokakupongit, parempi huone jne).

Ei siis monellakaan ole kyse siitä, että pitäisi saada täsmälleen samanlainen kloonihotelli joka kaupungissa.

Mulle kyllä kloonihotelli on oikein mieleinen. On mutkikas erityisruokavalio, niin oikeasti helpottaa kun aamiaisen tuotteet on joka paikassa samat, eikä niiden sisältöjä tarvitse selvittää joka kerta erikseen. Scandicissa on hyvä erityisruokavalio-osasto ja siellä myös esim gluteenittomien myslien tuoteselosteet esillä. Ihan parasta!

Vierailija
29/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemellä oli lappapuuroo. Hitsi kun oli hyvää.

Vierailija
30/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitunko välii. Krapulassa oksettaa ja oon aamupanolla siihen aikaan kun aamiaista olisi jos muka herään.

Vierailija
31/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ihmetellyt miksi ihmiset hehkuttaa hotellien aamupaloja, mättöä mätön vieressä. Joka paikassa samat, ei erota hotellia toisesta.

Ehkä se on se että ei tarvitse itse tehdä ja se että on jonkin verran eri vaihtoehtoja mistä valita mitä kokoaa lautaselle.

Vierailija
32/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko esittää tuo toive sille hotelliketjulle, jossa majoitut? Me palstamammat emme pysty vaikuttamaan asiaan.

Vierailija
33/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuhotelli on juurikin ketjuhotelli ihan syystäkin: joka paikassa voi odottaa samanlaista palvelua ja samoja ruokia sekä aamiaisia. Tietää aina mitä saa, eikä törmää mihinkään outouksiin. Paikallisissa hotelleissa olkoon sitten niitä paikkakuntakohtaisia erikoisuuksia.

Vierailija
34/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonakin söisin suurinpiirtein samanlaisen aamiaisen joka aamu, joten ei haittaa. Hotelliaamiaisella kuitenkin enemmän vaihtoehtoja kuin kotona.