Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tupakoinnin lopettamiseen apua, olen raskaana

Vierailija
22.07.2014 |

Eli haukkukaa, tehkää mun oloni mahdollisimman inhottavaksi koska olen raskaana ja tupakoin. Raskausviikkoja 14. Haluan lopettaa, mutta en näköjään pysty.. tupakkaa menee n 10-15/pvä. Vähennetty on, ennen meni n 25/pvä. Musta tuntuu että jos mua ei joku lyttää ihan täysin, neuvolassakin vain lässytetään niin en saa lopetetuksi, vaikka pitäisikin vauvaa ajatella. En todellakaan halua lähteä synnytyssalista tupakalle!! Nyt on lupa haukkua ja kertoa kaikki kauhutarinat mitä mieleen tulee, MÄ HALUAN IRTI TUPAKASTA jo lapsen ja stressin vuoksi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT LOPETAT HETI!!! Korvaat sen vaikka jollain porkkanan mutustamisella. Tai masturboi aina kun tekee mieli tupakkaa.

Vierailija
2/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes sun sisällä oleva ihmisenalku ei saa sua lopettamaan niin en todellakaan tiedä mikä sitten saisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vain lopetat sen. Piste. Ajattele vauvaa joka hengittelemään samoja myrkkyjä. Vieläkö tekee mieli?

vahingoitat sitä vauvaa koko ajan. Miten voit olla niin tyhmä?

Vierailija
4/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypnoositerapia, lääkärin antama, auttoi minut eroon tupakasta. Kannattaa kokeilla

Vierailija
5/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän se onkin, kun en tajua miksi edes ajatus lapsen myrkyttämisestä ei saa mua lopettamaan. Johtunee osittain myös myönteisrstä suhtautumisesta kaveripiirissä, kun suurin osa on jatkanut tupakointia koko raskausajan.. itse en haluaisi. En halua nikotiinituskassa huutavaa vastasyntynyttä, mutta silti pitää sätkää kiskoa. Mikä hitto mua vaivaa???? Nikotiinikorvaustuotteisiin en halua sekaantua, kokeilin purkkaa ja oksensin.

-ap

Vierailija
6/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaatko syntymätöntä lastasi niin paljon että yrität tappaa hänet jo kohtuun? En osaa sinua haukkua. Tunnen vain suurta sääliä lastasi kohtaan. Lastasi, josta sinä et välitä yhtään. Jokainen lapsi ansaitsee paremnan äidin kuin sen lommot poskella syöpäkäärylettä imevän loisen, joka sinä olet. Lapsesi itkee kohdussa ja syntyessään tuskan kyyneleitä kun oma äiti hitaasti on yrittänyt tappaa hänet.

Vierailija
7/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyyh kun oksensit? Mieti mitkä olot sillä sikiöllä on!

Vierailija
8/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyyh kun oksensit? Mieti mitkä olot sillä sikiöllä on!

Vierailija
9/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos seiska. Tuo antaa jo aihetta pyrkiä paremmaksi äidiksi. Vaan tuskinpa kovin hyvää edes tulee kun näinkin pitkään olen jo pientäni myrkyttänyt.. :( pitää vaan nyt yrittää päättää lopettaa.

-ap

Vierailija
10/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et pysty lopettamaan, vähennä edes tosi paljon. jokainen hetki kun tekee mieli, minuutti minuutilta pidennät sitä aikaa ettet vielä polta. Pian huomaat että kestit ihan hyvin ylimääräisen tunnin. Pian kestät neljä ja himo menee ohi kun jätät niitä väliin. Ajattele vauvan oloa, kuinka se sätkii henkihievereissä, tunnet sen varmaan? Katso netistä vauvan kasvokuvia, vaikka kuolleitakin vauvoja....

Suosittelen vaihtamaan tupakat myös luomu manitouhun jossa ei ole niitä 2000 LISÄTTYÄ myrkkyä.

Tsemppiä!!!

Vierailija
11/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis järkyttävintähän tässä on, että en edes ole riippuvainen. Voisin sen puolesta hyvin lopettaa, mutta joku ajaa ajatuksissa aina tupakalle.. ja morkkis iskee heti sätkän sytyttäessä. Mikä v**tu voi siis olla niin vaikeaa heittää pois?

-ap

Vierailija
12/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla autto sähkötupakka! Ja siis ihan nikotiinitonta nestettä polttelen. En oo ees raskaana ja polttanut noin 9v ja aikasemmin kokeillut myös lopettaa mutta ei oo muut konstit auttanu. Eli siis imeskelen vesihöyryä :D Nyt kolme viikkoa takana ja voin kertoa rehellisesti että oikeaa tupakkaa ei ole tehnyt mieli yhtään, itsekkin ihmettelin miten hyvin toimii. Itseasiassa en oo "poltellu" nyt pariin päivää ees tuota sähkötupakkaa :)

Vierailija
13/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro. 11 puhuu asiaa. Lucky Strikella on sinistä ja punaista lisäaineetonta, Smartilla ainakin sinistä ja LM:llä sinistä ja punaista. Parempi tietenkin, että lopettaisit kokonaan. -nyyjä

Vierailija
14/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis myyjä...

Vierailija
15/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin julmasti sanottuna: Lapsi haukkoo henkeä jokakerta kun vedät sätkää. Kurista lasta syntymän jälkeen aina ennenku meet sätkälle, tuntuu varmasti hyvältä susta sekä lapsesta. Siltä lapsesta tuntuu tällä hetkellä kohdussa. Tsemppiä lopettamiseen! :)

Vierailija
16/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja liikkeitä en vielä tunne, on niin vähän viikkoja.. :( oon yrittäny netistä lukea kaikki mahdolliset vaikutukset sikiöön, itken kun luen niitä mutta silti pitää polttaa. Mä varmaan oon vaan niin tautisen tyhmä.. kai tämmöselle sais ees lasta suoda.

-ap

Vierailija
17/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan huoranpenikka ihmispaska, nyt loppui se perkeleen körssin veteleminen ja vähän sukkelaan tai etsin sinut käsiini ja väännän niskasi nurin, kaivan silmät päästäsi pihalle ja työnnän vittuusi, jonka jälkeen voi sanoa ihan todellisesti että vauvalla on äitinsä silmät.

Olen aina ajatellut että typerämpää tekoa ja parempaa tyhmyytensä osoittamista ei maailmassa ole kuin poltella pötkylöitä, mutta olenkin ollut väärässä. Polttaa nyt perkele sähikäisiä samalla kun pienokainen pyörii kohtulassa, varmana potkii paljon ja velloo, nääs kivustahan se velloo siellä kun meinaa tukehtua savuun oman rakkaan äiti kullansa vatsassa. Jos saat keskenmenon niin kannattaa ruveta uskomaan yliluonnolliseen, koska olen varma että se vauva ryömii helvetin alimmasta tervakuopasta sinun elämääsi rakasta äitiään moikkaamaan.

Himolla surffaaminen on hyvä tapa lopettaa jtn. Ihan näin btw. Mutta siinä ei helposti onnistu välttämättä, apu voi olla tarpeen. Pyydä miestäsi lyömään sinua aina kun vedät körttylää.

Vierailija
18/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen raskaana kans ja alkuun oli todella hankala lopettaa tupakointia sitten kun ukko ärähti mulle että nyt lopettaa se tupakointi. Se loppu aloin sillon polttaan kun mieheni ei ollut kotona. Tupakkia meni päivässä MAX 4! Nyt kun on nämä helteet niin tupakkia ei ole mennyt sitten kohta 3 kuukauteen yhtään. Kaverini ja mieheni polttavat tupakkia eikä haittaa enään yhtään. Ajattelen mielummin sisällä olevaa lastani minkä saan ensi kuussa kuin itseäni jolla on tupakin oireet. Porkkana omena ja mehujäätelöt ovat olleet pelastus mulle ja lapselle että ei tee tupakkia mieli yhtään!

Vierailija
19/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:15"]

Jos edes sun sisällä oleva ihmisenalku ei saa sua lopettamaan niin en todellakaan tiedä mikä sitten saisi.

[/quote]

Olen kyllä aika tavalla samaa mieltä. Mutta mitä jos pyytäisit neuvolasta ohjeet nikotiinipurukumin tai sellaisen inhalaattorijutskan käyttöön. Se nikotiini siitä kaikesta kuitenkin on vähäisempi paha. Käytät sitä inhalaattoria sen 10-15 kertaa päivässä ja vähennät pikku hiljaa.

Vierailija
20/29 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt edes vahentaisit. Kirjoita jokaiseen tupakkaan valmiiksi kellonaika milloin saat sen polttaa. Sitten harvennat rytmin mukaan.