Miksei mies saa toivoa isoja rintoja?
Naiset yleisesti ottaen haaveilevat pitkistä miehistä. Miksei mies saa vastaavasti toivoa unelmiensa kumppanilta isoja rintoja?
Ja kun tähän ketjuun nyt kuitenkin rientää pian joku persjalkaisen miehen nainen, lisättäköön, että poikkeus ei muuta tilannetta: erittäin harva nainen haaveilee nimenomaan lyhyestä miehestä. Älkääkä viitsikö väittää, etteivät ulkoiset tekijät vaikuta lainkaan parinvalintaan.
Jos siis naiselle on ok toivoa unelmamieheltään tiettyjä fyysisiä ominaisuuksia, kuten pituutta, eikö miehelle ole ihan yhtä ok toivoa naiselta isoja tissejä?
Kommentit (31)
Kaikkea saa toivoa, mutta kriteerit kantsii laittaa järjestykseen. Eli onko tissit tärkein asia vai joku muu. Jos tissit tärkein, ei voi valittaa että esim. luonne on huono, kun se ei niin tärkeää ollutkaan. Mutta kukin arvostaa, mitä arvostaa.
Mitkä on muuten isot rinnat? Mulla on 75D nyt ja pienet nää on mun mielestä tai keskikokoiset. Joku 75F ja ylöspäin vois olla isot..mut sit voi tulla jo muita vaivoja..
Kuka on sanonut, ettei saisi? Ihan vapaasti saa haaveilla siitä, mistä tykkää. Mistä aina revitään näitä keskusteluja "Miksei nainen jaa tykätä isosta kyrvästä?" tai "Miksei mies saa tykätä hoikista naisista?" TYKÄTKÄÄ NYT PERKELE JUST SIITÄ KU TYKKÄÄTTE! EI TARTTE LUPAA KYSYÄ, MILLE RUNKKAATTE!
Saa toivoa, asia erikseen jos sanoo ääneen naiselleen että toivoisi tämän rintojen olevan suuremmat saatika painostaa ottamaan silikonit.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:59"]Kaikkea saa toivoa, mutta kriteerit kantsii laittaa järjestykseen. Eli onko tissit tärkein asia vai joku muu. Jos tissit tärkein, ei voi valittaa että esim. luonne on huono, kun se ei niin tärkeää ollutkaan. Mutta kukin arvostaa, mitä arvostaa.
Mitkä on muuten isot rinnat? Mulla on 75D nyt ja pienet nää on mun mielestä tai keskikokoiset. Joku 75F ja ylöspäin vois olla isot..mut sit voi tulla jo muita vaivoja..
[/quote]
Sen määrittelee jokainen itse, mitkä ovat isot ja mitkä eivät. Minusta juuri mainitsemasi 75F alkaa selkeästi olla iso koko, B-kuppi taas ei millään.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:49"]Mää toivon mieheltä paksua penistä
[/quote]
Ja minä tiukkaa vittua, mutta se ei kuulu asiaan.
[/quote]
No ei, transut on kato ihan erikseen.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:49"]Mää toivon mieheltä paksua penistä
[/quote]
Ja minä tiukkaa vittua, mutta se ei kuulu asiaan.
[/quote]
No ei, transut on kato ihan erikseen.
[/quote]
Näsäviisas paska.
Isot rinnat aiheuttavat monesti niska- ja hartiasärkyjä.
Sitäkö toivot naiseltasi? Että naisesi kärsii säryistä, jotta sinä saat katsella isoja rintoja?
Ihan "kivalla" pohjalla parisuhteesi...
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:05"]Isot rinnat aiheuttavat monesti niska- ja hartiasärkyjä.
Sitäkö toivot naiseltasi? Että naisesi kärsii säryistä, jotta sinä saat katsella isoja rintoja?
Ihan "kivalla" pohjalla parisuhteesi...
[/quote]
Älä jauha roskaa. Eivät isot rinnat automaattisesti tarkoita selkäsärkyä. Joillekuille aiheuttaa, toisille ei.
Yritätkö siis sanoa, että isorintaiset eivät saa pariutua, ei ainakaan miehen kanssa, joka kiihottuu hänen vartalostaan?
Kaipa sitä suurimmalla osalla ihmisistä, miehistä ja naisista, on joku ulkonäköihanne. Ei kai siinä oo mitään väärää. Eikä ainakaan mun mies vastaa mun täydellistä ihannetta, mutta mitä sitten. Harvoin sattuu niin, että täydellisen ihanteellinen ulkonäkö ja luonne osuu samaan ihmiseen. Ei mun kuitenkaan tarvi huudella, että mielummin kyllä ottaisin 10cm pidemmän miehen, jolla on isot käsilihakset. Ei munkaan mies kerro mulle, mitä mun ulkonäöstä puuttuu. Toki ainakin jotkut ihanteet tulee seurustelun aikana ilmi, mutta niin tulee myös muut ihanneasiat (ruoka, väri, matkustuskohde jne.)
Kyllähän naisetkin toivovat hyvin varusteltua miestä
T: nainen
Saahan sitä toivoa mitä vaan. Eri asia, että kuinka moni toive toteutuu ja täytätkö sinä itse kaikki odotukset mitä toisella on. Kun minä olin sinkku ja etsin miestä tositarkoituksella, minulla oli ainakin kaksi A4-sivua pitkä lista eri vaatimuksia ranskalaisina viivoina ja tärkeysjärjestyksessä. Osa oli ehdottomia vaatimuksia ja osa oli bonusta. Ehkä muutama niistä vaatimuksista on toteutunut, mutta aika moni ei.