Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei mies saa toivoa isoja rintoja?

Vierailija
22.07.2014 |

Naiset yleisesti ottaen haaveilevat pitkistä miehistä. Miksei mies saa vastaavasti toivoa unelmiensa kumppanilta isoja rintoja?

Ja kun tähän ketjuun nyt kuitenkin rientää pian joku persjalkaisen miehen nainen, lisättäköön, että poikkeus ei muuta tilannetta: erittäin harva nainen haaveilee nimenomaan lyhyestä miehestä. Älkääkä viitsikö väittää, etteivät ulkoiset tekijät vaikuta lainkaan parinvalintaan.

Jos siis naiselle on ok toivoa unelmamieheltään tiettyjä fyysisiä ominaisuuksia, kuten pituutta, eikö miehelle ole ihan yhtä ok toivoa naiselta isoja tissejä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä toivoa. :-) Toivottavadsti hyväksyt myös sen että isojen rintojen kaveri on usein korkea rasvaprosentti.

Vierailija
2/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus toivot. Ei se keneltäkään ole pois, eikä itseäni erityisemmin kiinnosta. Joku toivoo isoja, joku pieniä, joku jotain siltä väliltä. Eivät kaikki naisetkaan toivo pitkää miestä itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo ihan rauhassa. Ei kai se ketään haittaa.

Vierailija
4/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleen?

Vierailija
5/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta eikö se luonne ratkaise eniten. Olen 180cm nainen ja tottakai haluaisin pitkän miehen,mutta jos tulee vastaan 160cm mies jolla on sydän kultaa niin ei pituudella ole väliä.on miehelläkin oikeus toivoa iso rintaista naista, tottakai!

Vierailija
6/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa toivoa! Kaikkihan me haetaan kumppanilta tiettyjä ominaisuuksia; osa isoja rintoja, kauniita kasvoja, hyvää huumorintajua ja toiset taas älykästä keskusteluseuraa, pitkiä sääriä ja punaisia hiuksia. Eikä silti nämä toiveet estä rakastumasta täysin erilaiseenkaan ihmiseen.

Makuasioista on turha kiistellä :)

Vierailija
7/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:44"]Saahan sitä toivoa. :-) Toivottavadsti hyväksyt myös sen että isojen rintojen kaveri on usein korkea rasvaprosentti.

[/quote]

Totta kai hyväksyn.

Vierailija
8/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:45"]Senkus toivot. Ei se keneltäkään ole pois, eikä itseäni erityisemmin kiinnosta. Joku toivoo isoja, joku pieniä, joku jotain siltä väliltä. Eivät kaikki naisetkaan toivo pitkää miestä itselleen.

[/quote]

Tulit sitten heti sanomaan sen, minkä sanoin jo aloituksessa. Kaikki naiset eivät toivo pitkää miestä, mutta juuri kukaan nainen ei myöskään toivo lyhyttä miestä.

Vierailija
9/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:46"]Itselleen?

[/quote]

Lukutaidoton wt ei sitten viitsinyt lukea kuin otsikon.

Vierailija
10/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot rinnat 75D ja rasvaprosentti matala eli ei isot rinnat tarkoita isoa rasvaprosenttia automaatisesti!!!

Vierailija
11/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on väittänyt, että ei saa toivoa?

Vierailija
12/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:48"]Mulla on isot rinnat 75D ja rasvaprosentti matala eli ei isot rinnat tarkoita isoa rasvaprosenttia automaatisesti!!!

[/quote]

Ei kukaan niin väittänytkään.

Vierailija
13/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää toivon mieheltä paksua penistä

Vierailija
14/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen timmi ja isorintainen eli älkää pikkutissiset yleistäkö

Vierailija
15/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:48"]Mulla on isot rinnat 75D ja rasvaprosentti matala eli ei isot rinnat tarkoita isoa rasvaprosenttia automaatisesti!!!

[/quote]

Toki, mutta yleisempää on niin kuin että naisen joka RP on alle 20 luomurinnat ovat suuret. Onko ne sun omat? Ja mikä RP?

Vierailija
16/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:49"]Mää toivon mieheltä paksua penistä

[/quote]

Ja minä tiukkaa vittua, mutta se ei kuulu asiaan.

Vierailija
17/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa toivoa. tietty. eri asia saako mitä toivoo. vai saako liiankin isot.

ja jos on sen ei niin isorintaisen kanssa niin ei vedätä ja odottele isompirintaisempaa sillä aikaa kun höylää tätä.

minäkin toivon että mies on minua isompi, ainakin vähän pitempi eikä hirmuinen kaljamassu eli ymmärrän tätä toivomusjuttua.

olen seurustellut minua lyhyemmän miehen kanssa, ihastuin mutta ei se jaksanut kantaa rakkauteen asti. pituus on sama kuin isot tissit, ominaisuus joka joko on tai ei. lihaa ja läskiä saa reenaamalla. silikonirinnat lie erikseen, et näistä maininnut.

Vierailija
18/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin säälittää jos nainen on muuten kaunis ja hyväkroppainen mutta tissit on pienet rusinat. Kun miehet kyllä kiinnittää isoihin rintoihini huomiota ja mielelläni pidänkin tiukkoja paitoja;)

Vierailija
19/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:52"]Mua jotenkin säälittää jos nainen on muuten kaunis ja hyväkroppainen mutta tissit on pienet rusinat. Kun miehet kyllä kiinnittää isoihin rintoihini huomiota ja mielelläni pidänkin tiukkoja paitoja;)

[/quote]

No mitä ehdotat että niille tehtäis? Onko piipussit ainoa vaihtoehto?

Vierailija
20/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:51"]saa toivoa. tietty. eri asia saako mitä toivoo. vai saako liiankin isot.

ja jos on sen ei niin isorintaisen kanssa niin ei vedätä ja odottele isompirintaisempaa sillä aikaa kun höylää tätä.

minäkin toivon että mies on minua isompi, ainakin vähän pitempi eikä hirmuinen kaljamassu eli ymmärrän tätä toivomusjuttua.

olen seurustellut minua lyhyemmän miehen kanssa, ihastuin mutta ei se jaksanut kantaa rakkauteen asti. pituus on sama kuin isot tissit, ominaisuus joka joko on tai ei. lihaa ja läskiä saa reenaamalla. silikonirinnat lie erikseen, et näistä maininnut.

[/quote]

Upea vastaus, kiitos.

Silikonirinnat ovat jokaisen naisen oma asia, joten ei minulla siitä aiheesta ole oikein mitään sanottavaa. Joka sellaiset haluaa, ottakoon ihan rauhassa, ja joka ei halua, jättäköön ottamatta. Minulla ei ole mielipidettä suuntaan tai toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan