superläskille apua
Tänään vaaka näytti 130 kg. Pituutta 175. Kunto surkea, menen autolla kaikkialle. Haluaisin nopean startin, sillä pelkään että epäinnistun jos etenee hitaasti. 7 vuotta sitten laihdutin Reductilin avulla 20 kg, painoin silloin 86. Nyt tulleet takaisin moninkertaisesti. Kilpirauhasen liikatoiminta aiemmin, nyt arvot lähellä vajaatoimintaa. Muuten terve. Ikä 40v. Ei motivaatiota liikkua, joten ruokavalio olennaisin. Onko jotain vähähiilarisia pussikeittoja, sillä pelkään jatkuvaa nälkää, se voi kaataa hankkeen. Kiitos avustanne, haukkukaa tai neuvokaa, mitä vaan.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:58"]letko katsonut tuota ihan alussa ehdotettua Go Fat Go:ta? Kokeile sitä 3-4 viikkoa niin taatusti laihdut.
Ai niin, mutta kun sä et tietenkään tykkää rahkasta, et voi syödä raejuustoa kun se tuntuu suussa oudolta, kasvikset ällöttää, hyi puuroa jne.
[/quote]
Kaikki nuo kelpaavat hyvin. T. Ap
Olen hyvä kotikokki ja tykkään laittaa ruokaa. Liian suuret annokset ja vähäinen liikunta on syynä tähän, sillä tykkään myös terveellisistä ruuasta. Raejuustoa mm. syön usein lounaan lisänä. Cambridge kuulostaa hyvälle, karppaus sopisi myös, jos vaan tuloksia tulisi. T. Ap
http://www.cambridgeohjelma.fi/main/fi/laihduttajat/onnistumistarinat
Tästä sain itse motivaatiota laihduttamiseen!
Kumpi on parempi Cambridge vai Extravaganza?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:36"]
Olen hyvä kotikokki ja tykkään laittaa ruokaa. Liian suuret annokset ja vähäinen liikunta on syynä tähän, sillä tykkään myös terveellisistä ruuasta. Raejuustoa mm. syön usein lounaan lisänä. Cambridge kuulostaa hyvälle, karppaus sopisi myös, jos vaan tuloksia tulisi. T. Ap
[/quote]
Jos et ole oikeasti laihtunut YHTÄÄN karpatessani kolme viikkoa, et ole karpannut oikein. Esim. ruispala ei ole karppiruokaa. Muutenkin vaikuttaa siltä, että sinulla ei ole oikeasti motivaatiota laihduttamiseen, pelkkää marinaa. Jätä silloin laihdutushaaveet siihen päivään, kun tosiaan haluat laihtua, hinnalla millä hyvänsä. Ihan kaikella ystävyydellä kirjoitin tämän. Ja olen ravitsemusasiantuntija ammatiltani.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:13"]
http://karppaus.info/forum/viewforum.php?f=57
[/quote]
Itse en ole koskaan karpannut, mutta olipa noissa kuvissa valtavia pudotuksia lyhyessä ajassa!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:14"]
Sanotte ettei pussikuureja, koska kilot tippuvat nopeasti ja tulevat nopeasti takaisin. Cambridge ohjelmassa on tarkoituksena käydä läpi 6 tasoa, joista viimeisessä ei syödä ollenkaan pussiruokia vaan opetellaan syömään terveellisesti ja monipuolisesti ravintosuositusten mukaisesti! Että siinä kyllä oppii pitämään ne pudotetut kilot poissa. :)
[/quote]
Helpompi olisi kuitenkin ruveta heti syömään oikein, ei tarttis pusseilla kituuttaa. Ravintosuositukset on oikeastaan tehty laitosruokailua silmälläpitäen.
letko katsonut tuota ihan alussa ehdotettua Go Fat Go:ta? Kokeile sitä 3-4 viikkoa niin taatusti laihdut.
Ai niin, mutta kun sä et tietenkään tykkää rahkasta, et voi syödä raejuustoa kun se tuntuu suussa oudolta, kasvikset ällöttää, hyi puuroa jne.