Roskalava fB
Facebook kirppiksellä yksi tyyppi lahjoitti paljon tavaroita, hain muutaman jutun häneltä, nyt viikon kuluttua hän haluaa tavaransa takaisin, koska ei haluakaan luopua niistä???tunnearvoa tms. Minulle muuten ihan sama, mutta hän kuitenkin laittoi tavarat jakoon itse, ei vaan huvittaisi turhaan sopia ylimääräisiä ajoja( bensaa kuluu ja aikaa) ja toki hänen aikataulujen mukaansa, ensin hain häneltä muutaman tavaran ja nyt sitten joudun ajelemaan ja viemään ne hänelle takaisin
En koskaan ole törmännyt vastaavaan.. mitä mieltä olette?
Kommentit (13)
Onko normaalia vaatia antamiaan tavaroita takaisin?
Ei sinulla ole velvollisuutta luopua niistä jos lahjoittaja on ollut täysissä sielun ja ruumiin voimissa kun tavarat antoi, mutta jos kyse on oikeasti jostain suvussa kulkeneista antiikkiesineistä niin antaisin takaisin. Ikea-kaman tai vastaavan kanssa en jaksaisi nähdä vaivaa.
Kehtaavatko ihmiset oikeasti pyytää lahjoittamiaan tavaroita takaisin? Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Et anna mitään takaisin. Turha myöskään vastata viesteihin. Tai jos nyt jostain syystä haluat antaa tavarat takaisin, niin hakekoon sinun luotasi.
Roskalava on niin turha. Ajetaan hakemaan kynää 30 km:n päästä ja säästetään luontoa.
Polttoainetta menee enemmän kuin kynä olisi maksanut.
Jos haluat antaa takaisin laita hänet itse hakemaan. Äläkä sovi mitään aikoja, vaan nostat kamat ovestasi ulos ja hän voi käydä hakemassa silloin kuin huvittaa. Ei mitään ylimääräistä säätöä enää. Ihan outo tyyppi!
Älyhoiäläjätä kirjoitti:
Roskalava on niin turha. Ajetaan hakemaan kynää 30 km:n päästä ja säästetään luontoa.
Polttoainetta menee enemmän kuin kynä olisi maksanut.
Niin ja sitten viet takaisin hakemasi kynän, tulikin palautusreissuun toinen 30km lisää. Luonto ja kukkaro kiittää
Ensin haet kynän edestakas 30km viet sen takaisin 30km. 60km kynään jota ei edes saanut kannattavaa
Kannattaako antaa tuollaiselle oma osoite
No et todellakaan aja viemään yhtään mitään takaisin!! Ihan älytöntä toimintaa tuolta tyypiltä. Paitsi jos voi todistaa olleensa jossa bipon maniavaiheessa tms. Ja siinäkin tapauksessa saa itse tulla hakemaan kamansa sinun luotasi (tai tosiaan mieluummin joltain julkiselta paikalta; älä anna osoitettasi).
Sano, että myit ne jo eteenpäin.