Nyt on pantu purskuttaen Parodontaxia
Ientulehdus vielä hieman vaivailee, mutta vaikuttaa parantuneen jo suurilta osin. Kuinkas nopeasti tuon nyt sitten pitäisi vaikuttaa? Purskutin minuutin ohjeen mukaisesti + ekan kerran kelloon katsomatta, ehkä puoli minuuttia.
Kommentit (11)
Käytä hammasväliharjaa muutama viikko. Tehoaa paljon paremmin. Vaikka tekis kipeetä ja veri valuu, rohkeasti vain . Parissa viikossa ientulehdus paranee.
Vielä kun vagisania laitat alapäähän, niin johan elämä hymyilee.
"PARODONTAX-HAMMASTAHNAT
Päivittäiseen käyttöön sopivat erikoishammastahnat auttavat pysäyttämään ja estämään ienten verenvuodon*
*kahdesti päivässä yhtäjaksoisesti käytettynä."
Tuo on kamalan makuista mutta sain avun!
Minulla on nyt hammastahnavarasto täysi, joten tuo ylihintainen suuvesi saa riittää tällä erää. Tässä on jo viikko kiduttu, nyt alkaa helpottamaan pikku hiljaa. Käytän myös aina hammasväliharjaa SEKÄ hammaslankainta. Ap
Ei ole enää sitä kuvottavaa tulehdusmakua suussa, eikä verta tule enää kovin paljon, mutta edelleen oireilee, joten ei saa luovuttaa. Parodontax jää päivittäiseen käyttöön niin pitkäksi aikaa kuin riittää.
Ap
Enää ei sattunut hammasväliharjailukaan. Aiemmin joitain päiviä sitten se oli aivan kamalaa. Sattui ihan sairaasti. Ap
Minua hammashoitaja ohjeisti paitsi käyttämään tuota Parodontax hammastahnaa niin ostamaan myös pehmeän hammasharjan jolloin harjalla uskaltaa harjata ien rajatkin. Kerroin tökkiväni sitä hammastahnaa hammasväliharjalla myös hampaiden väliin ja se todettiin hyväksi tavaksi. Purskutella ei ollenkaan käsketty vaan sanottiin ettei suuta huuhdella pesun jälkeen ja vain liika tahna sylkäistään pois eli hammastahnaa saa jäädä hampaiden pinnoille. Nopeasti minulla ikenet tulivat hyvään kuntoon näillä ohjeilla, mutta asiaan vaikutti suuresti myös tupakoinnin lopetus.
Uppansaa