M27 ja ei mitään parisuhde- tai naiskokemuksia
Olenko menetetty tapaus vai kannattaisiko vielä yrittää? Olisi mukava löytää joku, mutta pelkään että tällä historialla se on jo mahdotonta
Kommentit (29)
Hirveä määrä 26-30v miehiä täällä itkee kokemattomuuttaan ja naisettomuuttaan. Mikä teitä 90-luvun alussa syntyneitä miehiä vaivaa?
Tykkäätkö veneilystä, purjehtimisesta tms?
Olet vielä nuori. Mitään ei ole menetetty. Mutta jos harrastukset löytyy in cel -skenestä niin sitten voi unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan purjehtinut tai ollut kunnon veneen kyydissä, mutta mökillä soutuveneellä meneminen on mukavaa touhua. Samoin melominen
AP
Vierailija kirjoitti:
Hirveä määrä 26-30v miehiä täällä itkee kokemattomuuttaan ja naisettomuuttaan. Mikä teitä 90-luvun alussa syntyneitä miehiä vaivaa?
Luultavasti niitä ei ole hirveä määrä vaan pari tyyppiä luulee että asia korjaantuu täällä valittamalla uudestaan ja uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan purjehtinut tai ollut kunnon veneen kyydissä, mutta mökillä soutuveneellä meneminen on mukavaa touhua. Samoin melominen
AP
Eli olet kaiken lisäksi köyhä. pahalta näyttää sun kannalta
Tässä sitä in ce lö intiä jota kuuntelemalla varmistaa ikisinkkuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Eli olet kaiken lisäksi köyhä. pahalta näyttää sun kannalta
Ööö? Oon 27v, miten mulla voisi olla tässä iässä varaa johonkin purjeveneeseen:D
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mmm, siksi vain kyselen, kun itse tykkäisin aloittaa jonkinnäköistä purjehdus- tai veneilyharrastusta, ja olen ihan aloittelija, ja kaipaisin vertaistukea. Itse olen kyllä ollut lapsena purjehtimassa, mutta nyt en tiedä mistä aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja minkä ihmeen takia he viettävät kesäperjantaita äitiensä ikäisten mammojen kanssa?
N58
Ai täällä olikin jotain hulluja kommentoimassa mun viesteihin.
Kokemattomuus parisuhteissa on minun silmissä plussaa. Ei kaikki naiset halua "kokenutta". 50 % effortista deittiluun, 50 % effortista siihen että kehityt itse miehenä. Suosittelen lukemaan John Greyn kirjat (mm. Men are from Mars, Women are from Venus)
Eihän se minulle olisi paha asia jos sinulle vaan kelpaisi samanikäinen nainen joka myös neitsyt ja sinkku ollut aina. Tosin itse olen aika ujo.
No iän perusteella et ole "menetetty tapaus" .. Mitä se sitten tarkoittaakaan.
On samanikäisiä naisiakin, joilla ei ole ollut suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se minulle olisi paha asia jos sinulle vaan kelpaisi samanikäinen nainen joka myös neitsyt ja sinkku ollut aina. Tosin itse olen aika ujo.
Tietenkin kelpaisi. Miten voisinkaan vaatia naiselta yhtään mitään kun itsekin olen täysin kokematon. Ja onhan se aika ilmiselvää, että itse olen myös todella ujo tai muuten en olisi täällä valittamassa tästä asiasta:D
Vierailija kirjoitti:
Alhaiset testosteronitasot.
Jos ei ole tarpeeksi haluja eli motivaatiota, ei tule yritettyäkään kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kelpaisi. Miten voisinkaan vaatia naiselta yhtään mitään kun itsekin olen täysin kokematon. Ja onhan se aika ilmiselvää, että itse olen myös todella ujo tai muuten en olisi täällä valittamassa tästä asiasta:D
Oi sopikaa treffit😍
Nuoret naiset ovat niin nirsoja tuossa iässä, että kokemattomia nuoria miehiä on suomessa pilvin pimein.
Kun nuoria naisia on vähän ja nuoria miehiä on paljon, niin näin siinä käy. Varmasti joku 50-vuotias nainen ei ole nirso, mutta heillä ei enää olekkaan seksuaalista vetovoimaa ja markkina-arvoa
Kokeile nyt oikein kovasti muutama vuosi. Jos yrityksistä huolimatta tilanne on sama ollessasi 37-vuotias, alat sitten viritellä köysikiikkua.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile nyt oikein kovasti muutama vuosi. Jos yrityksistä huolimatta tilanne on sama ollessasi 37-vuotias, alat sitten viritellä köysikiikkua.
Tai yritä opetella mun kanssa purjehtimaan.
Ei ole ongelma jos et tee siitä ongelmaa.