2,5 viikkoa ja ruokarahaa 40e
Leipiä ja sämpylöitä teen itse, niihin löytyy jo ainekset, ehkä jotain päällisiä pitää ostaa. Mut mitähän ruokaa sitä tekisi? Lihaa en syö. Aamupala/välipala/iltapala vaikka erilaisia puuroja, kananmunia, niitä leipiä ja sämpylöitä.
Tekeeköhän tiukkaa?
Kommentit (10)
Osta pussi herneitä ja tee itse hernekeittoa
Oon kyllä ihan pikkusen kyllästynyt näihin, mulla on yksi euro kuukaudeksi aloituksiin, joissa vielä lukee, että siihen sitten sisältyy aamupala,lounas,välipala,päivällinen iltapala :D
Paljon makaroonia ja soijaa. Tuo summa jaettuna 17,5 (päivää) on 2,28€ päivälle joten siitä vain laskemaan.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 05:26"]
Oon kyllä ihan pikkusen kyllästynyt näihin, mulla on yksi euro kuukaudeksi aloituksiin, joissa vielä lukee, että siihen sitten sisältyy aamupala,lounas,välipala,päivällinen iltapala :D
[/quote]
Onneksi aamu-, väli- ja iltapalaa varten tarvitsee ostaa vain vaikkapa juustoa ja suolakurkkua ;)
ap.
Osaatko käyttää soijaroujetta ja soijasuikaileita? Ostat torilta kasviksia tai pakastevihanneksia, pastaa, tomaattimurskaa, ruokakermaa. Näistä saa jo monenlaista ruokaa tehtyä.
Suolakurkku ja juusto on melko tyyriitä budjetillesi. Mutta inneksi tämä olikin vain provo. Et mitään kalliimpaa keksinyt?
"Välipala, iltapala". No vittu aikuinen ihminen pärjää aamupalalla ja yhdellä lämpimällä aterialla päivässä, that's it. Tosin typerämpää provoa saa jopa ap:lta hakea hetken.
Riiisipuuro. Soija-makaronilaatikko. Linssi-/hernekeitto. Mielestäni leivät ja päälliset turhaa haihattelua, puuroa naamaan niin säästyy rahaa :) Kyllä se hiutalepaketti tai kaksikin maksaa vähemmän kuin juusto (joka muuten on helvetin kallista).
Yks pieni makaroonipussi maksaa meidän kylän s-marketissa 28snt :D syö makaroonia ;D
Ainiin, yksi hlö vain.
ap