Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2,5 viikkoa ja ruokarahaa 40e

Vierailija
22.07.2014 |

Leipiä ja sämpylöitä teen itse, niihin löytyy jo ainekset, ehkä jotain päällisiä pitää ostaa. Mut mitähän ruokaa sitä tekisi? Lihaa en syö. Aamupala/välipala/iltapala vaikka erilaisia puuroja, kananmunia, niitä leipiä ja sämpylöitä.

Tekeeköhän tiukkaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, yksi hlö vain.

ap

Vierailija
2/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pussi herneitä ja tee itse hernekeittoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä ihan pikkusen kyllästynyt näihin, mulla on yksi euro kuukaudeksi aloituksiin, joissa vielä lukee, että siihen sitten sisältyy aamupala,lounas,välipala,päivällinen iltapala :D

Vierailija
4/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon makaroonia ja soijaa. Tuo summa jaettuna 17,5 (päivää) on 2,28€ päivälle joten siitä vain laskemaan.

Vierailija
5/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 05:26"]

Oon kyllä ihan pikkusen kyllästynyt näihin, mulla on yksi euro kuukaudeksi aloituksiin, joissa vielä lukee, että siihen sitten sisältyy aamupala,lounas,välipala,päivällinen iltapala :D

[/quote]

Onneksi aamu-, väli- ja iltapalaa varten tarvitsee ostaa vain vaikkapa juustoa ja suolakurkkua ;)

ap.

Vierailija
6/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko käyttää soijaroujetta ja soijasuikaileita? Ostat torilta kasviksia tai pakastevihanneksia, pastaa, tomaattimurskaa, ruokakermaa. Näistä saa jo monenlaista ruokaa tehtyä.

Vierailija
7/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolakurkku ja juusto on melko tyyriitä budjetillesi. Mutta inneksi tämä olikin vain provo. Et mitään kalliimpaa keksinyt?

Vierailija
8/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Välipala, iltapala". No vittu aikuinen ihminen pärjää aamupalalla ja yhdellä lämpimällä aterialla päivässä, that's it. Tosin typerämpää provoa saa jopa ap:lta hakea hetken.

Vierailija
9/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riiisipuuro. Soija-makaronilaatikko. Linssi-/hernekeitto. Mielestäni leivät ja päälliset turhaa haihattelua, puuroa naamaan niin säästyy rahaa :) Kyllä se hiutalepaketti tai kaksikin maksaa vähemmän kuin juusto (joka muuten on helvetin kallista).

Vierailija
10/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks pieni makaroonipussi maksaa meidän kylän s-marketissa 28snt :D syö makaroonia ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä