Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hammashoitajaa/lääkäriä paikalla?

Vierailija
21.05.2014 |

kerro miten dormicum esilääke vaikuttaa aikuiseen ihmiseen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap täällä,olin tänään toimenpiteessä ja otin 7.5mg koska en uskaltanut ottaa isompaa annosta,hiukan tuo väsytti,mutta mikä ihaninta en jännittänyt yhtään eli tuo määrä tepsi minulla hyvin pelon poistamiseen,muuten oli ihan normaali olo,suosittelen muillekkin pelkopotilaille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mummo nukkui koko gastroskopian ajan Dormicumin saatuaan. Itse sain Dormicumia, kun munasoluja punktoitiin, teki hetkeksi aikaa hyvän pöhnäisen olon, mutta pienen hetken kuluttua en enää vaikutusta huomannut ( punktio ehdittiin kyllä tehdä). 

Vierailija
4/7 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dormicum on erittäin vahva esilääke. Esilääke otetaan yleensä pari tuntia ennen hoitoa. Potilas tarvitsee ehdottomasti saattajan ja jonkun olemaan hänen kanssaan koko lääkkeen vaikutusajan. Monet hoitamani potilaat ovat sekavia, mutta reagoivat ja vastaavat puhuteltaessa, tosin puhe on sekavaa. Kokemuksena potilaat sanovat, että filmi on yleensä poikki koko päivältä ja vähän seuraavaltakin. Ilman saattajaa ei mihinkään koko päivänä, koska käytös arvaamatonta ja liikkuminen takkuaa.

Vierailija
5/7 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen menossa hammashoitoon tuon esilääkkeen turvin ja nyt pelottaa tuo vaikutus,eikö seuraavana päivänä ole työkuntoinen?

ap

Vierailija
6/7 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seuraavana päivänä on ihan työkuntoinen. Lääkkeiden vaikutus on kuitenkin  hyvin yksilöllistä.

Minun mielestä puolisen tuntia-tunti ennen vastaanottoa on paras aika ottaa lääke.

Tsemppiä hammashoitoon. Antavatko lääkkeen siellä vai onko sinulla lääke kotona, eli tiedätkö minkälaisen mg saat ?

Vierailija
7/7 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lääke kotona mutta otan sen vasta hammashoitola ssa puol tuntia ennen. 15mg

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän