Mieheni sanoo että 50 vuoden päästä voi halutessaan valita ikuisen elämän
Kuulemma mikä vain on mahdollista koska teknologia. On tutkinut asiaa, enkä tiedä uskonko häntä. Kuulemma voimme elää ikuisesti ja olla minkä ikäisiä tahansa, nuoria tai vanhoja.
Kommentit (19)
Aika näyttää onnistutaanko vanheneminen hoitamaan. Sairaushan se on.
No kyllä se sitten varmaan on niin jos kerran sanoo. Ei kai se tuollaista mene valehtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä maailmassa miehesi elää?
Tieteen ihmeellisessä maailmassa
Eipä taitaisi maapallo elättää yhä kasvavaa väestömäärää. Itse en ainakaan edes haluaisi elää ikuisesti. Jo 100 vuottakin on liikaa. Onneksi täältä pääsee pois jossain vaiheessa.
Noo, 50 vuotta on puoli vuosisataa.
Emme tiedä, mitä kaikkea silloin on teknologiassa ja muissa tuon alan innovaatoissa keksitty ja toteutettu.
Tuskin kuitenkaan ikuista elämää ihmisolennoille, mutta uusittavista osista tehdyille ihmisrobotteille ikuinen elämä kenties on mahdollista. Mistäpä me sen vielä tiedämme...
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena sanoisin kommentoijalle, että ainakin tuo mies elää erilaisessa maailmassa jo nyt, kuin kommentoija itse.
Mistä kommentoija tietää, millaisessa maailmassa eletään 50 vuoden päästä.
50 vuoden päästä eletään vuotta 2070 ja aivan varmasti silloin voi itse valita, haluaako tulevasta lapsesta tytön vai pojan. Ja silloin robotit leikkaavat ihmisiä ja älykodit ova täyttä arkipäivää.
Vain tyhmät vähettelee tekniikan ja biologian ja lääketieteen kehitystä ja muunneltavuutta.
Kommentoijan kannattaisi lukea enemmän ja monipuolisesti myös tulevaisuuden visioita, eikä pilkata muiden ihmisten mielipiteitä.
Vanheneminen on alettu nykyään nähdä sairautena ja uskotaan, että kunhan lääke löytyy ihmiset voivat elää 100vuotiaiksi ilman tippuvia hampaita, maksaläiskiä, kumaraan painunutta kehoa ja reistailevaa sydäntä. Hurja ajatus, 30vuotiaalta näyttävä täysin terve 80v :D Mutta eihän sitä tiedä, ehkä jo lapsenlapseni..
Sen on voinut valita jo pari tuhatta vuotta.
Tulee mieleen "In time" leffa, ihminen lakkaa vanhenemasta 25-vuotiaana mutta elinvuosia pitää ostaa rankalla työllä, ainostaan etuoikeutetut rikkaat voivat elää ikuisesti.
50 vuoden päästä saatetaan olla tilanteessa, jossa teknologia lisää joka vuosi eliniänodotetta yhdellä vuodella. Silloin ei enää kuoltaisi nykymalliin vanhuuteen, mutta onnettomuuksia ja sairauksia voisi edelleen olla.
Jep, jep, onnea valitsemalleen elämälle. Ps. sulla on ihan daiju ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena sanoisin kommentoijalle, että ainakin tuo mies elää erilaisessa maailmassa jo nyt, kuin kommentoija itse.
50 vuoden päästä eletään vuotta 2070 ja aivan varmasti silloin voi itse valita, haluaako tulevasta lapsesta tytön vai pojan. Ja silloin robotit leikkaavat ihmisiä ja älykodit ova täyttä arkipäivää.
Vain tyhmät vähettelee tekniikan ja biologian ja lääketieteen kehitystä ja muunneltavuutta.
Kommentoijan kannattaisi lukea enemmän ja monipuolisesti myös tulevaisuuden visioita, eikä pilkata muiden ihmisten mielipiteitä.
Jos maailmassa on nyt 7 mrd ihmistä eikä kukaan enää kuole, minkälaisessa sardiinipurkissa meinaat ikuisuuden viettää? Kyseessä siis täysi hoax ellei muille planeetoille oikeasti päästä.
Jos teistä tulisi vampyyreitä ja saisitte aina vuoden lisää elinaikaa kun imisitte ihmisen(terveen alle 50-v) kuoliaaksi. Tekisittekö niin?
Vierailija kirjoitti:
Saa vielä mukaan 72 neitsyttä.
Jotka kaikki ovat miehiä.. valitettavasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maailmassa on nyt 7 mrd ihmistä eikä kukaan enää kuole, minkälaisessa sardiinipurkissa meinaat ikuisuuden viettää? Kyseessä siis täysi hoax ellei muille planeetoille oikeasti päästä.
Ihmiset kuolevat edelleen nälkään ja väkivaltaan. Nämä hilkitsevät kasvua. Pitää vain itse olla paremmalla puolella.