Hyvät lantionpohjanlihakset mutta löysä emätin
Osaako kukaan sanoa, voiko olla mahdollista, että yhtäaikaa on hyvät lantionpohjanlihakset, mutta emätin on kuin pullataikina? Jännittävässä lihakset tuntuvat aivan kivikovina emättimen sivuilla, mutta eivät sivusuunnassa osu toisiinsa ja ylä ja alasuunnissa emätin on edelleen pehmeä vaikka kevyt puristus tuntuukin.
Kommentit (21)
Kuuluuko emättimen seinämien painua yhteen myös sivusuunnassa lihaksia jännittäessä?
On mahdollista. Emättimesi on luonnostaan iso ja löysä. Vahvatkaa lantiopohjanlihakset siinä ympärillä eivät auta.
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista. Emättimesi on luonnostaan iso ja löysä. Vahvatkaa lantiopohjanlihakset siinä ympärillä eivät auta.
Voi hitsi, eli asialle ei voi tehdä mitään! Kertokaahan, että miten niiden lihasten kuuluisi tuntua emättimessä? Kuuluuko oikeasti myös sivusuunnassa seinämien painua ihan toisiinsa kiinni vai riittääkö, kun sivusuunnassa ne painuvat tiiviisti sormia vasten? Mahan ja selän puolella toki tuntuu painetta, mutta aika lailla on semmoinen pehmeä...Ap.
Vierailija kirjoitti:
Minulla johtuu ainakin synnytysvaurioista tuo.
Saanko kysyä, millaisia vaurioita sait? Itsekin olen synnyttänyt pari lasta. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä, millaisia vaurioita sait? Itsekin olen synnyttänyt pari lasta. Ap.
Erityisesti kiinnostaa voiko asialle tehdä jotain? Mulla ongelmia myös.
vähän vaikea sanoa kirjoituksen perustella pitäs ihan koeajaa tai kokeilla
oliko ikää miten?
Puristus pitäisi tuntua selvästi sormissa ja ikäänkuin imeä sormia ylöspäin ja seinämien puristua sormien ympärille.
Kannattaa hakeutua lantionpohjaan perehtyneen fyssarin vastaanotolle, niin saat paremman srvion tilanteestasi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakeutua lantionpohjaan perehtyneen fyssarin vastaanotolle, niin saat paremman srvion tilanteestasi.
Ei tarvitse fyssaria- minä voin todeta saman asian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysä kiinnostaa? Palstan mukaanhan sellaisella ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysä kiinnostaa? Palstan mukaanhan sellaisella ei tee mitään.
Palstan mukaan…Tässä paikassa saamattomat miehet kehuu saavutuksillaan
Vierailija kirjoitti:
Puristus pitäisi tuntua selvästi sormissa ja ikäänkuin imeä sormia ylöspäin ja seinämien puristua sormien ympärille.
Tuntuu kyllä varsinkin just sivusuunnassa kunnon puristus sormissa, mutta ei ne sivut niinkun toisiinsa kiinni asti menisi vaikka kuinka puristaisi. Ylä- ja alasuunnissa tietysti ovat yhdessä kiinni. Täytyy mennä varmankin sinne fyssarille...Ap.
Eikö kukaan asiasta tietävä osaa kommentoida?
Kyllä on mahdollista, koska emättimesi luonnostaan on juuri tuon muotoinen. TIukat lihakset ympärillä eivät vain riitä painamaan kudosta tiukasti yhteen. Ollakseen tiukka emättimesi pitäisi tuntua tiukalta ja puristaa lujasti yhden sormen ympärillä joka puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kyllä varsinkin just sivusuunnassa kunnon puristus sormissa, mutta ei ne sivut niinkun toisiinsa kiinni asti menisi vaikka kuinka puristaisi. Ylä- ja alasuunnissa tietysti ovat yhdessä kiinni. Täytyy mennä varmankin sinne fyssarille...Ap.
Ei kai niiden kuulukaan mennä kiinni, vaan just puristaa sitä sormea?
Näillä tiedoilla alapääsi kuulostaa ihan normaalilta, ja lihasten puristusvoima hyvältä.
Voisin tulla kokeilemaan miltä se ap:n emätin tuntuu ja sitten raportoida palstalle.
Itselläni on ihan normaalin kokoinen muna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä tiedoilla alapääsi kuulostaa ihan normaalilta, ja lihasten puristusvoima hyvältä.
No tätä minäkin mietin...Kahden sormen ympärillä tuntuu vahva puristus ja imu sisään päin, mutta yhden sormen ympärille emättimen sivut eivät puristu...ylä ja alasuunnissa tuntuu tietty tällöinkin puristus. Sormiakin on tietysti eri kokoisia...Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätä minäkin mietin...Kahden sormen ympärillä tuntuu vahva puristus ja imu sisään päin, mutta yhden sormen ympärille emättimen sivut eivät puristu...ylä ja alasuunnissa tuntuu tietty tällöinkin puristus. Sormiakin on tietysti eri kokoisia...Ap.
Niin ja emättimeni on koko matkalta suunnilleen kahden sormen levyinen lepotilassa. Kertooko tämä jotain? Ap.