Masentaa, kun olen niin voimaton pieni ihminen, etten voi tehdä käytännössä mitään tukahduttaakseni tämän koronahysterian ja sen varjolla tapahtuvan mielivallan
Olen niin kyllästynyt tähän ja sitäpaitsi koko tämä farssi sotii täysin omaa oikeustajuani vastaan. Ymmärtäisin lisääntyneen kontrollin, jos meillä olisi oikeasti jokin turvallisuuttamme uhkaava kriisi käsillä, mutta kun tämä ongelma on käytännössä täysin keksitty. Lisäksi itseäni häiritsee suunnattomasti, etten tiedä kuka tätä teatteria tosiasiassa johtaa ja mitkä ovat motiivit sen taustalla. Mistään terveysturvallisuuden varjelusta tässä tuskin on kuitenkaan kyse.
En vaan pysty tekemään mitään taistellakseni tätä vastaan. Ainoa mihin olen tähän mennessä kyennyt on se, etten ole kertaakaan käyttänyt maskia, mutta eihän siitä ole mitään hyötyä tämän yhteiskuntaamme riivaavan psykoosin torjumisen kannalta.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on mielenterveysongelmia. Hoitoon hänet pitäisi saada.
Ja näitä on tuhansia ja tuhansia Suomessakin. Olen kyllä itsekin mielenterveyspotilas mutta minulla ei onneksi ole harhoja tai epävakaisuutta joka saa uskomaan kaiken maailman kultteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa sekava viesti. Ymmärsinkö oikein, että siis kiistät koko koronan olemassaolon? Miten perustelet tämän itsellesi? Mistä tiedät?
En ole kiistänyt sen olemassaoloa, koska en tiedä onko sitä olemassa vai ei. Voi olla että onkin, mutta ei se ole mikään peruste nykyisenlaiselle politiikalle.
AP
Kerro lisää tuosta ”nykyisenlaisesta politiikasta”?
No just tänään tiedotettiin uusista rajoitteista, jotka vaikuttavat nimenomaan omaan elämääni.
AP
Ehdotan, että jatkat ryyppäämistä myös kotona, kuten muutkin "valistuneet" persut.
t. illuminaatti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”En tiedä onko koronaa olemassa vai ei” 😂🤣 Kukaan edes etäisesti täyspäinen henkilö ei sanoisi/kirjoittaisi noin älyvapaata lausetta.
On tietenkin mahdollista, että maailmassa leviää jokin uusi koronavirus, jollaista ei ollut olemassa vielä muutama vuosi sitten. En ole vaan itse päässyt todistamaan sellaisen olemassaoloa ja tuskin sinäkään olet, joten olemme molemmat periaatteessa jäävejä antamaan arviotamme asiasta.
AP
Siis yritätkö nyt sanoa, että kaikki uutiskuvat esim. Italiasta ruumisrekoista ja liukuhihnahautajaisista parkkipaikoilla, videot sairaaloissa tukehtuvista ihmisistä ja Etelä- ja Väli-Amerikan joukkohaudoista on joku elokuvateollisen mittaluokan taho lavastanut tai vallan photaroinut koko touhun? Ja että minä ja sinä, jotka emme ole paikan päällä olleet asiaa omin silmin todistamassa olemme samalla viivalla arvioimaan asian todenperäisyyttä?
Tätäkö yrität sanoa?
Ei sitä touhua ole tarvinnut kenenkään lavastaa. Medialla on kuitenkin tapana käyttää harhauttavaa mielikuvavaikuttamista yksittäisillä kuvilla ja videoilla, jotta ongelma saadaan vaikuttamaan todellista suuremmalta ja lisäksi nämä kuvat ja videomateriaali on saatettu kokonaan irrottaa todellisesta kontekstistaan ja liittää jonkun uutisen yhteydeen synnyttämään haluttaja mielikuvia.
AP
Entä yksittäisten ihmisten jakamat videot ympäri maailmaa?
Miten koko maailman mediaväki saadaan tähän huiputukseen mukaan? Onko heitä uhkailtu tai lahjottu mielestäsi? Ymmärrätkö kuinka paljon mediatyöntekijöitä on maailmassa? Ja terveysalan ihmisiä ja poliitikkoja? Jos heidät kaikki olisi uhkailtu tai lahjottu näyttelemään pländemiaa niin mistä on saatu nämä joukot jotka kiertävät ovelta ovelle lahjomassa/uhkailemassa? Miten näiden uhkailtujen ihmisten perheet eivät huomaa että nyt tuo meidän Masa on uhkailtu näyttelemään? Miksi näistä lahjonnoista ja uhkailuista ei tihku mitään tietoa, ei voi mennä niin että tällainen asia pysyisi salassa.
Jos väität valtamediaa vääristellyksi niin miksi uskot niitä jotka ovat sinuun tämän ajatuksen upottaneet? Hekin ovat tehneet videota tai jotain muuta mediaa jonka kautta olet alkanut uskomaan että tämä on pelkkää hullutusta eikä mitään koronaa ole olemassa. Miksi uskot heitä, miksi et mieti miten he ovat saattaneet vääristellä omia videoitaan ja tekstejä ja tietoja mitä jakavat?
Kaikkeen jaettuun tietoon tulee suhtautua aina epäillen, levitti sitä sitten valtamedia tai vaihtoehtomedia. Ei kukaan ole upottanut minuun mitään ajatuksia vaan olen alusta saakka suhtautunut koronahysteriaan ja sen verukkeella järjestettyihin poikkeustoimenpiteisiin äärimmäisen kriittisesti. Olin tätä mieltä jo silloin kun esim. Perussuomalaiset ja MV-lehti olivat mukana lietsomassa koronakauhua ja painostamassa hallitusta kovempiin rajoituksiin.
AP
Itse olen seurannut tilannetta kaikista mahdollisista lähteistä, myös koronadenialistien ideoita. Itse aloitin seuraamaan tilannetta jo tammikuussa 2020 ja silloin jo näkyi meille jotka seurasimme aikaamme että paha pandemia on tulossa. Itse asiassa tilannetta väheksyttiin niin WHOn kuin kaikkien länsimaisten hallitusten taholta. Vain sarsin kanssa aikaisemmin tekemisissä olleet maat osasivat suojautua ja muutama muu kaukomaa.
Suomessa ei ole lietsottu mitään pelkoa, päinvastoin väheksytty. Ainoa pelonlietsonta mitä olen nähnyt on koronadenialistien puheet siitä että koronarokote tappaa, eliitti alistaa ja great reset ym. lasten veret.
Kyllä Suomessa tapahtui totaalisekoaminen siinä maaliskuun puolivälissä 2020. Jos suomalaiset päättäjät olisivat pysyneet siinä alkuperäisessä asenteessaan tämän epidemian suhteen, niin se olisi ollut joka suhteessa parempi. Sanna Marinkin puheli vielä ihan viisaita v.2010 blogissaan, mutta ei enää.
AP
Jos lennot olisi kielletty helmikuussa 2020 niin korona ei olisi levinnyt.
Tai sitten olisi levinnyt, kuka tietää. Itse olen globalismikriittinen, mutta epäilen silti, kuinka hyvin tosiasiallisesti jollakin rajojen sulkemisella pystytään suojelemaan yhteiskuntaa flunssaviruksilta. Mikäli se virallinen narratiivi Pietarin jalkapallofanien koronanlevityksestä pitää alkuunkaan paikkaansa, niin se on kuitenkin aika pienestä kiinni se asia, että virus pääsee leviämään valtion sisälle.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”En tiedä onko koronaa olemassa vai ei” 😂🤣 Kukaan edes etäisesti täyspäinen henkilö ei sanoisi/kirjoittaisi noin älyvapaata lausetta.
On tietenkin mahdollista, että maailmassa leviää jokin uusi koronavirus, jollaista ei ollut olemassa vielä muutama vuosi sitten. En ole vaan itse päässyt todistamaan sellaisen olemassaoloa ja tuskin sinäkään olet, joten olemme molemmat periaatteessa jäävejä antamaan arviotamme asiasta.
AP
Sinut pitää viedä laboratorioon, jossa koronatestit tutkitaan ja näyttää mikroskoopilla, että tuo tuossa on sitä virusta? Et usko joka maassa tehtävien tutkimusten oikeellisuuteen? Kaikki maailman valtiot ovat lahjoneet kaikki maailman laboratoriot yhteen yhteiseen salajuoneen, jonka tarkoitus on kaventaa 7 miljardin ihmisen vapauksia ja oikeuksia, jotta heitä on helpompi hallita?
No juuri niin. En ole ap. Ja ovatko tässä juonessa kaikki maat mukana, ainakaan enää, mutta sitähän tietoa ei meille tuoda. Voi toki katsella vaikkapa tallenteita Amerikasta ja huomata miten siellä tieto leviää aivan eri vauhtia kuin täällä. Mistä sinä saat tiedon esimerkiksi Brasilian tilanteesta, median kautta vai suoraan kontaktiesi kautta? Mitä sinä tiedät uutisista joita kaikissa valtioissa ihmisille tehdään, mitä tiedät esimerkiksi kuinka Perussa uutisoidaan Suomen koronatilanteesta? Saatko sen tiedon suoraan paikan päällä oleskelevalta kontaktiltasi? Ajattele Kiinaa, hallittua tiedon sääntelyä ja ajattele sitten vaikka Suomea. Mistä sinä teet johtopäätöksen, ettei sinulle jaettavia uutisia rajoiteta? Suosittelen, etsi netistä tietoa, vielä kun voit. Esimerkiksi Facebook on poistanut tuhansia yksityisiä tilejä joiden haltijat kertoivat saamistaan rokotehaitoista. Missä he nyt varoittavat ihmisiä? Toki tiedon etsimisen sijaan voi myös työntää pään takaisin pensaaseen. Silti, hämmästyttävää kuinka vähän kansalaisia kiinnostaa esimerkiksi fakta, että virus kehitettiin laboratoriossa ja tämän tiedon pimittäminen. Tämähän on jo siis fakta, onhan se tullut selväksi vaikka ohitettiinkin Suomessa toki vain yhdellä artikkelilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ihmisillä menee hyvin, ensi kertaa aikoihin. Ei ole kaikille katastrofi.
Niin, keinottelijoilla menee kriisien aikana aina hyvin.
AP
Sen kuitenkin tunnustat että jonkinlainen kriisi on meneillään?
Olet raukka ja säälittävä ihminen. Osaatko lukea? Oletko yhtään seurannut, millaista tuhoa tämä "keksitty tauti" on tehnyt maailmalla? Kehtaat vielä tehdä aloituksenkin, joissa valehtelet ja halveksit koronan uhreja. Vieläpä mainostat tuota maskittomuuttasi. Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ihmisillä menee hyvin, ensi kertaa aikoihin. Ei ole kaikille katastrofi.
Niin, keinottelijoilla menee kriisien aikana aina hyvin.
AP
Sen kuitenkin tunnustat että jonkinlainen kriisi on meneillään?
No siis aivan varmasti on olemassa kriisi, mutta se ei sinällään liity suoraan mihinkään pandemiaan, vaan on luonteeltaan pikemminkin jotakin joukkopsykoosin tai yleisen tason luottamuspulan kaltaista, vrt. pankkikriisit.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Siis yritätkö nyt sanoa, että kaikki uutiskuvat esim. Italiasta ruumisrekoista ja liukuhihnahautajaisista parkkipaikoilla, videot sairaaloissa tukehtuvista ihmisistä ja Etelä- ja Väli-Amerikan joukkohaudoista on joku elokuvateollisen mittaluokan taho lavastanut tai vallan photaroinut koko touhun? Ja että minä ja sinä, jotka emme ole paikan päällä olleet asiaa omin silmin todistamassa olemme samalla viivalla arvioimaan asian todenperäisyyttä?
Tätäkö yrität sanoa?
Jos siellä paikalla Italiassa ei olisi oikeasti ollutkaan niitä liukuhihnahautajaisia siellä, missä ne uutiskuvien mukaan olivat, niin miten ja mitä kautta saisit tiedon siitä?
Varmaankin Italiassa asuvien sukulaisteni tai tuttujeni kautta, tai somekanavien kautta alkaisin asiaa selvittää, jos minulla olisi syytä epäillä asian todenperäisyyttä. Mutta tässä kun ei ole kyse nyt mistään yksittäisestä uutiskuvasta, joten miksi takerrut sellaiseen? Globaalista pandemiasta on valtavasti todisteita, en ymmärrä mitä järkeä on kiistää niitä?
Millaisia todisteita? Olen kyllä huomannut että mediassa kerrotaan asioiden olevan näin ja näin, mutta en ole koskaan itse alkanut selvittämään, että onko se niin kuin sanotaan. Median vaikutus on vahva, se on selvinnut jo vuosikymmeniä sitten, kun "Maailmojen sota" -radiokuunnelma aiheutti massiivisen paniikin ja ihmiset luulivat ufojen hyökänneen. Tai kun Venäjä sai sopivasti USA:n mielipidevaikuttajien somefiidejä manipuloiden presidentiksi täydellisen id... eh venäläisille sopivan vaihtoehdon.
Eikö ravintolaan voi mennä aikaisemmin? Käsittääkseni anniskelun saa aloittaa jo klo 9. Mun nuoruudessani sai aloittaa vasta klo 12 ja silti valomerkki tuli klo 00:30.
Minusta on oikeasti erittäin outoa, että koronarokotetta suorastaan pakkosyötetään ihmisille. Miksi? Eikös koronarokotteen pitänyt tarjota tehokas suoja Covid-19:ää vastaan? Näin ollen ei mielestäni pitäisi olla väliä vaikka kaikki eivät rokotetta ottaisi (huom. koronarokotehan ei estä tartuntaa!).
Väkisinkin herää epäilys, että rokote ei olekaan lähellekään niin tehokas kuin julkisesti väitetään. Samalla herää ihmetys, että miksi sitä rokotetta kuitenkin halutaan väkipakolla piikittää ihmisiin.
Terveisiä New Yorkista, ap. Vuosi sitten tuli ihan omin pikku silmin nähtyä kaikenlaista mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Olet raukka ja säälittävä ihminen. Osaatko lukea? Oletko yhtään seurannut, millaista tuhoa tämä "keksitty tauti" on tehnyt maailmalla? Kehtaat vielä tehdä aloituksenkin, joissa valehtelet ja halveksit koronan uhreja. Vieläpä mainostat tuota maskittomuuttasi. Häpeä!
Emmä halveksi koronan uhreja. Kuitenkin tie helvettiin on päällystetty hyvillä aikeilla ja sitä rataa...
AP
Näin se vaan nyt on. UMJ-valmistelut meneillään, talouden alasajot pedonmerkkijärjestelmän tieltä. Näistä on Raamatussa ennustettu, vähän tosiin sanoin mutta kuitenkin on, että sikäli ei kaikkia suomalaisia yllätä nämä outoudet ja ymmärtävät aika hyvin mistä tässä on kyse pohjimmiltaan. Saatanalla on enää niukalti aikaa ja sillä on kiire raivota ja villitä kansaa laittomuuksiin siellä ja täällä, mm E-Afrikassa
Vierailija kirjoitti:
Minusta on oikeasti erittäin outoa, että koronarokotetta suorastaan pakkosyötetään ihmisille. Miksi? Eikös koronarokotteen pitänyt tarjota tehokas suoja Covid-19:ää vastaan? Näin ollen ei mielestäni pitäisi olla väliä vaikka kaikki eivät rokotetta ottaisi (huom. koronarokotehan ei estä tartuntaa!).
Väkisinkin herää epäilys, että rokote ei olekaan lähellekään niin tehokas kuin julkisesti väitetään. Samalla herää ihmetys, että miksi sitä rokotetta kuitenkin halutaan väkipakolla piikittää ihmisiin.
Ei aknnata luulotella itselle että tässä tosiaan olisi kyse jostain normaalista taudinpoispanijaisista. Se on täyttä hämäystä ja peitehommaa. kierommat suunnitelmat on menossa
Vierailija kirjoitti:
Uutiset globaalista koronapandemiasta ja sen aiheuttamista kuolonuhreista ja muista sairastuneista on todellakin vain Gatesin salaliitto tarkoituksenaan saada Suomen baarit pari tuntia aikaisemmin kiinni. Onneksi olkoon ap, selvitit totuuden! Saat palkinnoksi rullan foliota ja hermoloman vapaavalintaisessa parantolassa.
Tää oli niin hyvä että nauratti
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on mielenterveysongelmia. Hoitoon hänet pitäisi saada.
Fiksut vaikuttaa aina hulluilta tyhmien mielestä. Fiksut kysyy miksi. Tyhmät tietää miksi. Ja tässä tiedetäänkin jo kumpaan ryhmään sinä kuulut. Ole hyvä ap. Jatka kysymistä ja ihmettelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sinut pitää viedä laboratorioon, jossa koronatestit tutkitaan ja näyttää mikroskoopilla, että tuo tuossa on sitä virusta? Et usko joka maassa tehtävien tutkimusten oikeellisuuteen? Kaikki maailman valtiot ovat lahjoneet kaikki maailman laboratoriot yhteen yhteiseen salajuoneen, jonka tarkoitus on kaventaa 7 miljardin ihmisen vapauksia ja oikeuksia, jotta heitä on helpompi hallita?
No juuri niin. En ole ap. Ja ovatko tässä juonessa kaikki maat mukana, ainakaan enää, mutta sitähän tietoa ei meille tuoda. Voi toki katsella vaikkapa tallenteita Amerikasta ja huomata miten siellä tieto leviää aivan eri vauhtia kuin täällä. Mistä sinä saat tiedon esimerkiksi Brasilian tilanteesta, median kautta vai suoraan kontaktiesi kautta? Mitä sinä tiedät uutisista joita kaikissa valtioissa ihmisille tehdään, mitä tiedät esimerkiksi kuinka Perussa uutisoidaan Suomen koronatilanteesta? Saatko sen tiedon suoraan paikan päällä oleskelevalta kontaktiltasi? Ajattele Kiinaa, hallittua tiedon sääntelyä ja ajattele sitten vaikka Suomea. Mistä sinä teet johtopäätöksen, ettei sinulle jaettavia uutisia rajoiteta? Suosittelen, etsi netistä tietoa, vielä kun voit. Esimerkiksi Facebook on poistanut tuhansia yksityisiä tilejä joiden haltijat kertoivat saamistaan rokotehaitoista. Missä he nyt varoittavat ihmisiä? Toki tiedon etsimisen sijaan voi myös työntää pään takaisin pensaaseen. Silti, hämmästyttävää kuinka vähän kansalaisia kiinnostaa esimerkiksi fakta, että virus kehitettiin laboratoriossa ja tämän tiedon pimittäminen. Tämähän on jo siis fakta, onhan se tullut selväksi vaikka ohitettiinkin Suomessa toki vain yhdellä artikkelilla.
Siinäpä sen sanoit, tiedon pimittäminen.
Kukaan taviksista ei edes tiedä, että tämä kehitettiin labrassa. Koska niitä uutisia meidän valtamedia ei koskaan jakanut.
Täten pitävät niitä salaliittoteorioina, koska kun se ei ole iltapäivälehdessä niin se ei voi olla totta. Medioillakin on oma agendansa, siksi he jättävät uutisoimatta tiettyjä asioita. Heidän pitää myös tienata, ja pelolla tienaa.
Mutta tosiaan on yhä valtavan monia, jotka ei ole edes vielä kuulleet noita uutisia että tämä kehitettiin labrassa. Eivätkä nämä ihmiset tule uskomaan asiaa ennen kuin iltapäivälehti kertoo siitä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Siinäpä sen sanoit, tiedon pimittäminen.
Kukaan taviksista ei edes tiedä, että tämä kehitettiin labrassa. Koska niitä uutisia meidän valtamedia ei koskaan jakanut.
Täten pitävät niitä salaliittoteorioina, koska kun se ei ole iltapäivälehdessä niin se ei voi olla totta. Medioillakin on oma agendansa, siksi he jättävät uutisoimatta tiettyjä asioita. Heidän pitää myös tienata, ja pelolla tienaa.
Mutta tosiaan on yhä valtavan monia, jotka ei ole edes vielä kuulleet noita uutisia että tämä kehitettiin labrassa. Eivätkä nämä ihmiset tule uskomaan asiaa ennen kuin iltapäivälehti kertoo siitä joskus.
On ollut paljonkin uutisointia siitä että mahdollisesti on labravirus. Mutta sitä ei voi varmaksi tietää, et sinä etkä minä. Kiina on peitellyt asiaa. Siksi olisi pitänyt estää viruksen leviäminen kun virus voi olla labrassa erityisen tuhoavaksi tehty.
Jos lennot olisi kielletty helmikuussa 2020 niin korona ei olisi levinnyt.