Masentaa, kun olen niin voimaton pieni ihminen, etten voi tehdä käytännössä mitään tukahduttaakseni tämän koronahysterian ja sen varjolla tapahtuvan mielivallan
Olen niin kyllästynyt tähän ja sitäpaitsi koko tämä farssi sotii täysin omaa oikeustajuani vastaan. Ymmärtäisin lisääntyneen kontrollin, jos meillä olisi oikeasti jokin turvallisuuttamme uhkaava kriisi käsillä, mutta kun tämä ongelma on käytännössä täysin keksitty. Lisäksi itseäni häiritsee suunnattomasti, etten tiedä kuka tätä teatteria tosiasiassa johtaa ja mitkä ovat motiivit sen taustalla. Mistään terveysturvallisuuden varjelusta tässä tuskin on kuitenkaan kyse.
En vaan pysty tekemään mitään taistellakseni tätä vastaan. Ainoa mihin olen tähän mennessä kyennyt on se, etten ole kertaakaan käyttänyt maskia, mutta eihän siitä ole mitään hyötyä tämän yhteiskuntaamme riivaavan psykoosin torjumisen kannalta.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä samanlaisen paniikin vaikka keuhkokuumeen ympärille. Kyllä saatais järkyttäviä kuolinlukuja ja kuvamateriaalia.. Vai mites esimerkiksi syöpä? Keuhkosyöpä.. tupakka.. alkoholismi.. miettikää ihmiset nyt järjellä.
Argumentaatio on heikolla pohjalla, jos väittää, ettei koronasta ole väliä, kun tupakka ja viinakin tappaa. Jokainen voi (toivon mukaan) itse vaikuttaa noiden aineiden käyttöönsä, ja seurauksiin siitä. Tupakka-askeista voit muuten niitä järkyttäviä kuvamateriaaleja tutkailla. Pysähdypä ensi kerralla katsomaan.
Arvaa mitä? Elämässä kuolee. Ihan jokainen.
Tämän varmaan tietää jokainen. Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö sairauksia pitäisi pyrkiä estämään. Muutenhan elämässä ei olisi mitään järkeä. Sama olisi kaikkien lopettaa elämänsä heti, kun kerran kuitenkin joskus kuollaan.
Vierailija kirjoitti:
Maailmaan laajuinen pandemia, tappava virus. Mikä on lopputulos... Maailman väkiluku kasvoi vuonna 2020. Ymmärrän täysin AP:n pointit. Korona on ja tulee olemaan, mutta ei se vaarallinen tauti ole. Yllättyisitte jos jokaisesta influenssasta uutisoitaisiin näin, kuinka moni siihen vuodessa kuolee.
No eipä ole influenssasta fb-kavereitani pistetty kolmeksi viikoksi koomaan. Eikä minulla edes ole mitenkään paljon fb-kavereita. Ihan huvikseenko siellä sairaalan teholla ihmisiä komatoivat, jos korona ei ole vaarallinen?
Kyllä yksittäinenkin ihminen voi tehdä paljon sen eteen, että tuo esiin oman huolestuneisuutensa tästä koronahysteriasta. Esimerkiksi:
* Voi mennä jakamaan pieniä lehtisiä vaikka Helsinkiin Narinkkatorille ohikulkeville ihmisille joissa kertoo mitä hulluutta tämä on.
* Voi mennä julistamaan koronahysterian sanaa kovaan ääneen vaikka siinä samalla kun jakaa näitä lappuja ohikulkeville ihmisille. Vahvistettuna vaikkapa megafonilla.
* Voi perustaa blogin aiheesta, johon kirjoittaa ravitsemus- ja käyttäytymisvinkkejä joilla immuunijärjestelmää boostataan voittamaan sairauden kuin sairauden. Vaikka näiden vinkkien toimivuudelle ei olisikaan mitään lääketieteellistä perustetta. Mutta tämä ei ole ongelma, kun muistaa mainita kuinka lääketeollisuus on salaliitossa tällaisia yksinkertaisia ratkaisuja vastaan, kun niitä ei voi myydä ja patentoida. Ja yrittää hankkia jonkun luontaistuoteteollisuuden edustaja tukemaan tätä.
* Voi kirjoittaa kirjan tai muun opuksen jossa kertoo millaista turhuutta tämä koronahysteria on ja myydä sitä. Tähän nykyään ei tarvitse edes erikseen julkaisijaa, kun näitä kirjoja voi julkaista ja myydä digitaalisesti. Ja fyysiset kopiot saa tarjottua kun käyttää palvelua, jossa tämä elektronisen kirjan tulostaminen tapahtuu lennosta.
* Voi tarjota hyvinvointipalveluita, joissa on ehdoton maskinkäyttökielto, kun se estää hapen kulun aivoihin. Mutta ei estäisi happimolekyyliä läpimitaltaan tuhat kertaa suurempaa virusta pääsemään maskista läpi. Jota ei ole edes eristetty 1800-luvun menetelmin, jolloin ei tiedetty edes virusten tai molekyylibiologian olemassaolosta.
* Voi nettikeskusteluissa kertoa kuinka asiantuntijat jotka on vuosikausia opiskelleet jotain aihetta ja olleet vuosia vielä töissä alalla tekevät jonkun yksittäisen kriittisen virheen joka vie pohjan kaikilta koronavirukseen liittyviltä toimilta. Tai kuinka tällainen monialainen monimuuttujaoptimointiongelma ratkeaisi rukkaamalla vain yhtä muuttujaa johonkin tiettyyn suuntaan.
Erityisesti netti nykyään tarjoaa paljon mahdollisuuksia vaikuttamiseen ja muodostamaan yhteisöjä tämän ongelman ympärille.
Uutiset globaalista koronapandemiasta ja sen aiheuttamista kuolonuhreista ja muista sairastuneista on todellakin vain Gatesin salaliitto tarkoituksenaan saada Suomen baarit pari tuntia aikaisemmin kiinni. Onneksi olkoon ap, selvitit totuuden! Saat palkinnoksi rullan foliota ja hermoloman vapaavalintaisessa parantolassa.
Avaus on loistava!
Osaltaan tuokin avaus herättää ihmisiä huomaamaan, että koronaan on pahasti ylireakoitu ja etenkään pakkorokotuksille ei ole mitään perustetta varsinkin, kun koronan uudet muunnokset leviävät lähes yhtälailla rokotettujen keskuudessa ja nimenomaan massarokotukset luovat valintapaineen, joka jalostaa rokotetuissa yhä vastustuskykyisempiä koronan muunnoksia.
Puhumattakaan nyt koronarokotteiden aiheuttamista lukuisista rokotevammoista...
Vierailija kirjoitti:
Uutiset globaalista koronapandemiasta ja sen aiheuttamista kuolonuhreista ja muista sairastuneista on todellakin vain Gatesin salaliitto tarkoituksenaan saada Suomen baarit pari tuntia aikaisemmin kiinni. Onneksi olkoon ap, selvitit totuuden! Saat palkinnoksi rullan foliota ja hermoloman vapaavalintaisessa parantolassa.
Enhän mä ole missään kohtaa maininnut Gatesia sanallakaan tässä ketjussa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mutta mieli teki 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Jep, ”tässä ketjussa” 😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi ahdistut siitä, että muut ihmiset suojautuvat koronalta parhaansa mukaan?
Itse kävin tänään ottamassa 2. rokoteannoksen ja kaupassa maskin kanssa ja kädet pestynä.
Älä suotta huolehdi minusta. Huolehdin itse itsestäni ja niin toimien myös omalta osaltani sinusta.
Olet hysteerinen ämmä.
Vierailija kirjoitti:
Näin se suomen kansa alistuu eliitin alla, kyynel. Kaikki maskit, piikit ja koronatohotus ympäri maailmaa, miljoonat koomaa näyttelevät näyttelijät ja lavastetut happipullot. Kaikki vain sen takia että Suomen Kansa alistuisi 2 tunnin baarisulkuun! Nyt barrikadeille kaikki, perustetaan oma baarivapauspoliisi! Barfreedompolice! Suomen kansa yhtykää elitiin hirmuvaltaa vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se suomen kansa alistuu eliitin alla, kyynel. Kaikki maskit, piikit ja koronatohotus ympäri maailmaa, miljoonat koomaa näyttelevät näyttelijät ja lavastetut happipullot. Kaikki vain sen takia että Suomen Kansa alistuisi 2 tunnin baarisulkuun! Nyt barrikadeille kaikki, perustetaan oma baarivapauspoliisi! Barfreedompolice! Suomen kansa yhtykää elitiin hirmuvaltaa vastaan!
Oli niin tai näin, niin soisi tämän vammailun loppuvan. Sinäkin olet yksi vammailija muiden joukossa.
AP
Minua oikeastaan ärsyttää ja ottaa päähän koronassa vain muutama asia.
1. Maskivouhotus, käytä maskia! Älä käytä maskia!
Eikö se ole jokaisen oma asia käyttääkö sitä vai ei? Ei suomessa ole maskipakkoa vaan maskisuositus ja maskisuositustakaan ei enää taida olla.
2. Rokotevouhotus, älä ota rokotetta! ota rokote!
Tämäkin on jokaisen oma asia ottaako rokotetta vai ei, ei suomessa ole rokotepakkoa.
Ihmisiltä on unohtunut korona asioissa järki ja he syyttelevät muita ihmisiä, moni ylireagoi koronaan ja moni taas vähättelee koronaa.
Jokainen itse päättää elämästään, joten pidän typeränä sitä että jotkut muut ihmiset painostavat tai pelottevat muita maskiasioissa sekä rokoteasioissa.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä ihminen voi olla samaan aikaan rokotusmyönteinen ja koronarajoituskriittinen?
Rokotuksethan ovat suojanneet jo riskiryhmät, mutta silti poliitikot (=Kiuru) hokevat että tilanne on ”kriittinen”. Mitään konkreettista selitystä ei anneta vaan selitetään että deltavariantti on niin- ja niin paljon tarttuvampi. Ainoa mitä pitäisi seurata on sairaalapotilaiden määrä.
Minä olen samalla linjalla.
Olen nyt kaksi kertaa kuullut parin viime päivän aikana ihmisten kauhistelevan: ”Mutta koronaan voi kuolla!”. No niin voi. Tilastollisesti se ei ole kovin todennäköistä siltikään. Ihan järjetöntä sulkea yhteiskuntaa ja aina vain siirtää maalia (kun 70 % aikuisväestöstä on kerran rokotettu..kun 70 % koko väestöstä on kerran rokotettu..kun kaikki yli 50-vuotiaat ovat saaneet toisen rokotteen jne).
Lääkärikunta tuntuu kuitenkin kykenevän elämään sen kanssa, että joskus jokainen kuolee.
Ymmärrän ap:ta paremmin kuin hyvin. En niinkään kyseenalaista Koronan olemassaoloa mutta näitä toimintoja sen ympärillä. Ranskassa puuhataan pakkorokotuksia tautiin joka tappaa lähinnä vanhuksia ja monisairaita… rokote joka ei edes tehoa.
Olen todella huolissani siitä miten sinisilmäisiä ihmiset ovat ja ovat valmiit luopumaan oikeuksistaan omaan terveydelliseen koskemattomuuteen. Herätkää nyt hyvä Luoja sentään ennenkuin on liian myöhäistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”En tiedä onko koronaa olemassa vai ei” 😂🤣 Kukaan edes etäisesti täyspäinen henkilö ei sanoisi/kirjoittaisi noin älyvapaata lausetta.
On tietenkin mahdollista, että maailmassa leviää jokin uusi koronavirus, jollaista ei ollut olemassa vielä muutama vuosi sitten. En ole vaan itse päässyt todistamaan sellaisen olemassaoloa ja tuskin sinäkään olet, joten olemme molemmat periaatteessa jäävejä antamaan arviotamme asiasta.
AP
Siis yritätkö nyt sanoa, että kaikki uutiskuvat esim. Italiasta ruumisrekoista ja liukuhihnahautajaisista parkkipaikoilla, videot sairaaloissa tukehtuvista ihmisistä ja Etelä- ja Väli-Amerikan joukkohaudoista on joku elokuvateollisen mittaluokan taho lavastanut tai vallan photaroinut koko touhun? Ja että minä ja sinä, jotka emme ole paikan päällä olleet asiaa omin silmin todistamassa olemme samalla viivalla arvioimaan asian todenperäisyyttä?
Tätäkö yrität sanoa?
Ei sitä touhua ole tarvinnut kenenkään lavastaa. Medialla on kuitenkin tapana käyttää harhauttavaa mielikuvavaikuttamista yksittäisillä kuvilla ja videoilla, jotta ongelma saadaan vaikuttamaan todellista suuremmalta ja lisäksi nämä kuvat ja videomateriaali on saatettu kokonaan irrottaa todellisesta kontekstistaan ja liittää jonkun uutisen yhteydeen synnyttämään haluttaja mielikuvia.
AP
Entä yksittäisten ihmisten jakamat videot ympäri maailmaa?
Miten koko maailman mediaväki saadaan tähän huiputukseen mukaan? Onko heitä uhkailtu tai lahjottu mielestäsi? Ymmärrätkö kuinka paljon mediatyöntekijöitä on maailmassa? Ja terveysalan ihmisiä ja poliitikkoja? Jos heidät kaikki olisi uhkailtu tai lahjottu näyttelemään pländemiaa niin mistä on saatu nämä joukot jotka kiertävät ovelta ovelle lahjomassa/uhkailemassa? Miten näiden uhkailtujen ihmisten perheet eivät huomaa että nyt tuo meidän Masa on uhkailtu näyttelemään? Miksi näistä lahjonnoista ja uhkailuista ei tihku mitään tietoa, ei voi mennä niin että tällainen asia pysyisi salassa.
Jos väität valtamediaa vääristellyksi niin miksi uskot niitä jotka ovat sinuun tämän ajatuksen upottaneet? Hekin ovat tehneet videota tai jotain muuta mediaa jonka kautta olet alkanut uskomaan että tämä on pelkkää hullutusta eikä mitään koronaa ole olemassa. Miksi uskot heitä, miksi et mieti miten he ovat saattaneet vääristellä omia videoitaan ja tekstejä ja tietoja mitä jakavat?
Kaikkeen jaettuun tietoon tulee suhtautua aina epäillen, levitti sitä sitten valtamedia tai vaihtoehtomedia. Ei kukaan ole upottanut minuun mitään ajatuksia vaan olen alusta saakka suhtautunut koronahysteriaan ja sen verukkeella järjestettyihin poikkeustoimenpiteisiin äärimmäisen kriittisesti. Olin tätä mieltä jo silloin kun esim. Perussuomalaiset ja MV-lehti olivat mukana lietsomassa koronakauhua ja painostamassa hallitusta kovempiin rajoituksiin.
AP
Itse olen seurannut tilannetta kaikista mahdollisista lähteistä, myös koronadenialistien ideoita. Itse aloitin seuraamaan tilannetta jo tammikuussa 2020 ja silloin jo näkyi meille jotka seurasimme aikaamme että paha pandemia on tulossa. Itse asiassa tilannetta väheksyttiin niin WHOn kuin kaikkien länsimaisten hallitusten taholta. Vain sarsin kanssa aikaisemmin tekemisissä olleet maat osasivat suojautua ja muutama muu kaukomaa.
Suomessa ei ole lietsottu mitään pelkoa, päinvastoin väheksytty. Ainoa pelonlietsonta mitä olen nähnyt on koronadenialistien puheet siitä että koronarokote tappaa, eliitti alistaa ja great reset ym. lasten veret.
Ap:lla on mielenterveysongelmia. Hoitoon hänet pitäisi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”En tiedä onko koronaa olemassa vai ei” 😂🤣 Kukaan edes etäisesti täyspäinen henkilö ei sanoisi/kirjoittaisi noin älyvapaata lausetta.
On tietenkin mahdollista, että maailmassa leviää jokin uusi koronavirus, jollaista ei ollut olemassa vielä muutama vuosi sitten. En ole vaan itse päässyt todistamaan sellaisen olemassaoloa ja tuskin sinäkään olet, joten olemme molemmat periaatteessa jäävejä antamaan arviotamme asiasta.
AP
Siis yritätkö nyt sanoa, että kaikki uutiskuvat esim. Italiasta ruumisrekoista ja liukuhihnahautajaisista parkkipaikoilla, videot sairaaloissa tukehtuvista ihmisistä ja Etelä- ja Väli-Amerikan joukkohaudoista on joku elokuvateollisen mittaluokan taho lavastanut tai vallan photaroinut koko touhun? Ja että minä ja sinä, jotka emme ole paikan päällä olleet asiaa omin silmin todistamassa olemme samalla viivalla arvioimaan asian todenperäisyyttä?
Tätäkö yrität sanoa?
Ei sitä touhua ole tarvinnut kenenkään lavastaa. Medialla on kuitenkin tapana käyttää harhauttavaa mielikuvavaikuttamista yksittäisillä kuvilla ja videoilla, jotta ongelma saadaan vaikuttamaan todellista suuremmalta ja lisäksi nämä kuvat ja videomateriaali on saatettu kokonaan irrottaa todellisesta kontekstistaan ja liittää jonkun uutisen yhteydeen synnyttämään haluttaja mielikuvia.
AP
Entä yksittäisten ihmisten jakamat videot ympäri maailmaa?
Miten koko maailman mediaväki saadaan tähän huiputukseen mukaan? Onko heitä uhkailtu tai lahjottu mielestäsi? Ymmärrätkö kuinka paljon mediatyöntekijöitä on maailmassa? Ja terveysalan ihmisiä ja poliitikkoja? Jos heidät kaikki olisi uhkailtu tai lahjottu näyttelemään pländemiaa niin mistä on saatu nämä joukot jotka kiertävät ovelta ovelle lahjomassa/uhkailemassa? Miten näiden uhkailtujen ihmisten perheet eivät huomaa että nyt tuo meidän Masa on uhkailtu näyttelemään? Miksi näistä lahjonnoista ja uhkailuista ei tihku mitään tietoa, ei voi mennä niin että tällainen asia pysyisi salassa.
Jos väität valtamediaa vääristellyksi niin miksi uskot niitä jotka ovat sinuun tämän ajatuksen upottaneet? Hekin ovat tehneet videota tai jotain muuta mediaa jonka kautta olet alkanut uskomaan että tämä on pelkkää hullutusta eikä mitään koronaa ole olemassa. Miksi uskot heitä, miksi et mieti miten he ovat saattaneet vääristellä omia videoitaan ja tekstejä ja tietoja mitä jakavat?
Kaikkeen jaettuun tietoon tulee suhtautua aina epäillen, levitti sitä sitten valtamedia tai vaihtoehtomedia. Ei kukaan ole upottanut minuun mitään ajatuksia vaan olen alusta saakka suhtautunut koronahysteriaan ja sen verukkeella järjestettyihin poikkeustoimenpiteisiin äärimmäisen kriittisesti. Olin tätä mieltä jo silloin kun esim. Perussuomalaiset ja MV-lehti olivat mukana lietsomassa koronakauhua ja painostamassa hallitusta kovempiin rajoituksiin.
AP
Itse olen seurannut tilannetta kaikista mahdollisista lähteistä, myös koronadenialistien ideoita. Itse aloitin seuraamaan tilannetta jo tammikuussa 2020 ja silloin jo näkyi meille jotka seurasimme aikaamme että paha pandemia on tulossa. Itse asiassa tilannetta väheksyttiin niin WHOn kuin kaikkien länsimaisten hallitusten taholta. Vain sarsin kanssa aikaisemmin tekemisissä olleet maat osasivat suojautua ja muutama muu kaukomaa.
Suomessa ei ole lietsottu mitään pelkoa, päinvastoin väheksytty. Ainoa pelonlietsonta mitä olen nähnyt on koronadenialistien puheet siitä että koronarokote tappaa, eliitti alistaa ja great reset ym. lasten veret.
Kyllä Suomessa tapahtui totaalisekoaminen siinä maaliskuun puolivälissä 2020. Jos suomalaiset päättäjät olisivat pysyneet siinä alkuperäisessä asenteessaan tämän epidemian suhteen, niin se olisi ollut joka suhteessa parempi. Sanna Marinkin puheli vielä ihan viisaita v.2010 blogissaan, mutta ei enää.
AP
Miten luotaisiin sellainen uhka, että tavalliset ihmiset eivät pystyisi selvittämään, onko uhka todellinen. Hmm... let me think...
Mitenkäs se vanha toimintamalli menikään:
A) Luodaan uhka
B) Tarjotaan ratkaisu uhkaan tyyliin, uhka ei poistu ellette tee juuri niin kuin me sanomme
C) Kriittiset äänet vaiennetaan
P.S. En ole tässä covid-asiassa ihan varma mikä on se lopullinen totuus. Historia tulee näyttämään, että menikö ns.kiveen vai loveen.
P.P.S Erään klassikkoteoksen lukeneet tietävät, että kumpikin edellämainittu on huono vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ap:ta paremmin kuin hyvin. En niinkään kyseenalaista Koronan olemassaoloa mutta näitä toimintoja sen ympärillä. Ranskassa puuhataan pakkorokotuksia tautiin joka tappaa lähinnä vanhuksia ja monisairaita… rokote joka ei edes tehoa.
Olen todella huolissani siitä miten sinisilmäisiä ihmiset ovat ja ovat valmiit luopumaan oikeuksistaan omaan terveydelliseen koskemattomuuteen. Herätkää nyt hyvä Luoja sentään ennenkuin on liian myöhäistä!
Kyllä vastuu kuuluu myös demokratiaan. Kannamme kaikki kortemme kekoon. Samoin jos kieltäytyy armeijasta on rikollinen, samoin jos kieltäytyy suojelemasta terveyttä ja levittää kulkutauteja on rikollinen. Minulla on oikeus pysyä terveenä ilman että sinä tulet tartuttamaan minua. Minullakin on oikeuksia, ei vain sinulla.
Etkö ole kuullut influenssarokotteista? Taidat olla harvinaisen tynnyrissä kasvanut tapaus.