Lemmen viemää
Kuinka moni teistä on hurahtanut lemmen viemään? Itse olen jäänyt siihen koukkuun. Ennen sitä marienhow oli paras. Ennen kuin se lopetettiin siis sen esittäminen Suomessa. Tahtoisin myös sen takaisin.
Katso lähetysajat : Lemmen viemää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana sarja, olen seurannut alusta alkaen vuodesta 2006-07.
Muistattetko ennen tätä Lemmen viemää sarjaa tullutta venezuelalaista Tuhkimotarina sarjaa :)
Voisi tulla uusintana myös. Niistä DVD:stä pyydetään isoa hintaa.
Tuntuu liian pitkältä kun sarjan tauko yli kuukauden. Ainoa sarja jota olen seurannut alusta alkaen noin 20 vuotta. Ihanin ja paras sarja tällä hetkellä kun Alcantara loppui. Pelkään että hyviä ei tule tilalle.
Miksi sarjassa näin pitkä tauko. Se yks naisnäyttelijä, eläinlääkärin naisystävä, poistui sarjasta yllättäen ja puhuttiin vaan että on joutunut onnettomuuten ja on sairaalassa mutta se ei ilmeisesti kuulunut käsikirjoitukseen kun sairaalassa oloa ja näyttelijää ei ole näytetty lainkaan.
Ihailen sarjassa Etelä-Saksan talvea kun niin vähäluminen ja lyhyt, olispa täällä meilläkin mutta täällä maa ja ihmiset jäätyy muutamaksi kuukaudeksi.
Larissa pilaa koko sarjan - Fannya lavastavalla rikollisella käytöksellään. Lemmenviemästä on tullut iltasatuni, mutta nyt alkaa etoa. Sanaristikot kiehtovat enemmän.
Minne Katja katosi yht äkkiä sarjasta? On pois alkuesittelystäkin eli ei ole mukana enää sarjassa. Jossain jaksossa eläinlääkäri sanoi Katjan olevan sairaalassa ratsastusonnettomuuden jälkeen mutta mitään ei kuvattu Katjasta.
Ovat varmaan olleet lomalla Katja ja pian Yvonnekin. Paljon tapahtuu, mutta Fannyn ja Kilianin ihana tarina etenee turhan jäyheästi dank Larissa.
Kun alkoi pyöriä Suomessa niin katsoin 4-5 kautta. Sitten lapsiperhe-elämä vei voiton ja sarja jäi. Tykkäsin kyllä kovasti ja välillä miettinyt pitäiskö alkaa taas katsoon. Paljon varmaan tapahtunut tässä välissä. Voi kun jostain vois katsoo taas alusta asti, Laura oli niin ihana :)
Vierailija kirjoitti:
Kun alkoi pyöriä Suomessa niin katsoin 4-5 kautta. Sitten lapsiperhe-elämä vei voiton ja sarja jäi. Tykkäsin kyllä kovasti ja välillä miettinyt pitäiskö alkaa taas katsoon. Paljon varmaan tapahtunut tässä välissä. Voi kun jostain vois katsoo taas alusta asti, Laura oli niin ihana :)
Sarjassa on ehtinyt olla jo monta ihanaa ja ei niin ihanaa paria.
Fannyn naaman muikistelu ja kyräily riittäis jo.
Katja oli syksyllä Playpoy lehden kannessa.
Ehkä Katjan suhde eläinlääkäriin päättyy tämän onnettomuuden takia ja eläinlääkäri on seuraavassa tarinassa etsimässä rakkautta..
Katsoin ekan tuotantokauden vuonna 2006 viimeisen kerran katsoin 2018, ärsyttävää miten huonoksi toikin sarja muuttunut, oon yrittänyt etsiä sen ekan tuotantokauden jaksoja Laura/Alexander😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana sarja, olen seurannut alusta alkaen vuodesta 2006-07.
Muistattetko ennen tätä Lemmen viemää sarjaa tullutta venezuelalaista Tuhkimotarina sarjaa :)
Voisi tulla uusintana myös. Niistä DVD:stä pyydetään isoa hintaa.
Ihan absurdi koko tuhkimotarina yks tragikoomisista sarjoista, lemmen viemää tuhat kertaa parempi plus päivien viemää jota vaan ei enää löydy mistään suoratoisto kanavista:(
Tuleekohan eläinlääkärille ja sen h-miehen siskolle suhde.
Miks tuo tulee enää vain kolme kertaa viikossa? Ennen tuli neljä kertaa ja joskus viisi päivää viikossa.
Loppuuko tämä joskus kokonaan ja tilalle tulee taas uusi sarja?
Ei taida.