Lemmen viemää
Kuinka moni teistä on hurahtanut lemmen viemään? Itse olen jäänyt siihen koukkuun. Ennen sitä marienhow oli paras. Ennen kuin se lopetettiin siis sen esittäminen Suomessa. Tahtoisin myös sen takaisin.
Katso lähetysajat : Lemmen viemää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (49)
Paras sarja tällä hetkellä, jatkukoon pitkään.
Voi miksi Theon piti kuolla..niin tykkäsin hänen roolihahmosta. Ja Vincent..toivottavasti löytävät Maxin kanssa toisensa, olisivat niin ihana pari.
Ihana sarja, olen seurannut alusta alkaen vuodesta 2006-07.
Olen katsonut sitä kohta 20 vuotta.
Jäin koukkuun ulkomailla saksalaisen perheen talossa asuessani, myös minulla oli näkyvissä kaikki Saksan kanavat - se oli silloin kun lemmenparina olivat Julia ja Niklas Stahl ja lähtöä olivat tekemässa Leonhard Stahl ja kuppikakkuLady Pauline He lähtivät hotellinpitäjiksi Wieniin. Sarja ei ole ollenkaan kepeä - siinä on vuosien kuluessa käsitelty sokeutta, kuuroutta, liikuntavammaisuutta, autismia, ADHD.tä . Myöskin Theon kuolema käsiteltiin monipuolisesti yhdistettynä samantapaisiin kokemuksiin Lilin kuolemasta ja tulevaisuuden jaksoissa käsitellään myöskin Schwangerschaftsabbruchia - vaikea aihe. Vincentin ja Katjan tarina on minua miellyttämätön lemmenkiekura.
Aika törkeä latopano. Mitähän rouva Wagner tekee lapatossupojalleen, kun kuvio selviää.
Alexander on piipahtanut vielä ajoittain sarjassa uudelleen Lauraa en muista käyneen.