Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmen viemää

Vierailija
16.07.2021 |

Kuinka moni teistä on hurahtanut lemmen viemään? Itse olen jäänyt siihen koukkuun. Ennen sitä marienhow oli paras. Ennen kuin se lopetettiin siis sen esittäminen Suomessa. Tahtoisin myös sen takaisin.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Lemmen viemää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka pari sarjassa oli muistaakseni Alexander Saalfeld ja Laura Mahler.

Alexander on piipahtanut vielä ajoittain sarjassa uudelleen Lauraa en muista käyneen.

Vierailija
42/80 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras sarja tällä hetkellä, jatkukoon pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi Theon piti kuolla..niin tykkäsin hänen roolihahmosta. Ja Vincent..toivottavasti löytävät Maxin kanssa toisensa, olisivat niin ihana pari.

Vierailija
44/80 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sarja, olen seurannut alusta alkaen vuodesta 2006-07.

Vierailija
45/80 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut sitä kohta 20 vuotta.

Vierailija
46/80 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätyykö Max ja Henry yhteen?

Vierailija
47/80 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin koukkuun  ulkomailla saksalaisen perheen talossa asuessani, myös minulla oli näkyvissä kaikki Saksan kanavat - se oli silloin kun lemmenparina olivat Julia ja Niklas Stahl ja lähtöä olivat tekemässa Leonhard Stahl ja kuppikakkuLady Pauline  He lähtivät hotellinpitäjiksi Wieniin. Sarja ei ole ollenkaan kepeä - siinä on vuosien kuluessa käsitelty sokeutta, kuuroutta, liikuntavammaisuutta, autismia, ADHD.tä . Myöskin Theon kuolema käsiteltiin monipuolisesti yhdistettynä samantapaisiin kokemuksiin Lilin kuolemasta ja tulevaisuuden jaksoissa käsitellään myöskin Schwangerschaftsabbruchia - vaikea aihe. Vincentin ja Katjan tarina  on minua miellyttämätön lemmenkiekura.

Vierailija
48/80 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras sarja tällä hetkellä!

Vierailija
49/80 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeä latopano. Mitähän rouva Wagner tekee lapatossupojalleen, kun kuvio selviää.

Vierailija
50/80 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanny on outo valinta rooliin, muistuttaa variksenpelätintä isoine epäsiisteine vaatteineen ja mummo housuineen. Ja sen suun muikistelu on kauheeta. Kävelee kun joku haahuilija, vaihtuis pian parempi tilalle, Killian on kyllä komee enkä uskois että todellisuudessa tuo pari seurusteliskaan.

Vierailija
51/80 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää Katjasta, ei voi olla rumempaa valintaa, toivottavasti lähtee pian sarjasta pois. Ja Vincent vei sen isältään.

Vierailija
52/80 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että Alexsandra lähti Afrikkaan, tykkäsin sen tyylikkyydestä ja reippaudesta. Oli kaunis ja vein roolinsa hyvin.

Vierailija
53/80 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, pyöriikö tuo sarja vielä Suomessa?

Katsoin sitä joskus muinoin. Onko Christoph vielä sarjassa? Entä Barbara von Heidenberg? Lopetin katsomisen kun nuo kaksi hahmoa olivat niin karmivia. 

Karismaattisia näyttelijöitä toki. Dieter Bach oli komea ja Barbaran näyttelijä mielettömän kaunis. 

Vierailija
54/80 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Larissan roolin näyttelijä vaihtui muutaman jakson jälkeen?

Vierailija
55/80 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarja on nyt pitkäveteinen, niin ettei hirveästi kiinnosta. Miksi Arianen mies ( mitä on jäljellä) ei pullahda pintaan jo järvestä?

;D

Vierailija
56/80 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katjan Leo poika on h-mies. Kukahan sen pariksi löytyy. En tykkää että tähän sarjaa tuodaan näitä ääripään parijuttuja.

Vierailija
57/80 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut sarjaa alusta alkaen jo vuodesta 2005. Harmi kun jäi nyt pitkälle tauolle ensimmäistä kertaa.

Vierailija
58/80 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja jatkuu taas helmikuussa?

Vierailija
59/80 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana sarja, olen seurannut alusta alkaen vuodesta 2006-07.

Muistattetko ennen tätä Lemmen viemää sarjaa tullutta venezuelalaista Tuhkimotarina sarjaa :)

Vierailija
60/80 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaako Tanja sarjaan enää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä