Lemmen viemää
Kuinka moni teistä on hurahtanut lemmen viemään? Itse olen jäänyt siihen koukkuun. Ennen sitä marienhow oli paras. Ennen kuin se lopetettiin siis sen esittäminen Suomessa. Tahtoisin myös sen takaisin.
Katso lähetysajat : Lemmen viemää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (49)
Katsooko teistä joku oikeasti sitä paskaa? 🤣
Se Nicole on kauheen näköinen ja odotan että lähtee pian sarjasta.
Hyvä sarja kaiken muun sonnan ja uusintojen seassa.
Saunomiselle huonoa mainosta. Mennään lauteille ilman suihkussakäyntiä pyyhkeeseen kietoutuneena ja ilmeisesti ei sen jälkeenkään? Käydään vaan lämmittelemässä...
Joo ja se Nicole ei ole mun suosikki!
Kävin lukemassa spoilereita ja on kyllä paska lopetus tälle kaudelle!
Vierailija kirjoitti:
Mitä telenovela tarkoittaa?
Saippuaooppera latinalaisesta Amerikasta?
Eli YouTubessa on video jossa on vanhoja mainoksia ja siinä on myös Lemmen viemää sarjan esittelyvideo.
4:13-4:38 Kohdassa siis näkyy Lemmen viemää esittelypätkä (sarjahan alkoi Suomessa 6.12.2007)
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuota ennen tullut Tuhkimotarina?
Tuhkimotarina taisi tulla vielä siinäkin, kun Lemmen viemää oli alkanut (Tuhkimotarinaa esitettiin Suomessa vuosina 2007-2008)
Millä kanavalla Tuhkimotarina tuli silloin, kun Lemmen viemää oli alkanut?
Vierailija kirjoitti:
Eli YouTubessa on video jossa on vanhoja mainoksia ja siinä on myös Lemmen viemää sarjan esittelyvideo.
4:13-4:38 Kohdassa siis näkyy Lemmen viemää esittelypätkä (sarjahan alkoi Suomessa 6.12.2007)
17-vuotta jo näkynyt televisiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17-vuotta jo näkynyt televisiossa.
Muistatteko tuon ensimmäisen kauden?
Vierailija kirjoitti:
Saisi loppua jo. Tuhkimotarina on venezuelalainen telenovela ja sellaisia luvattiin lähettää. Sitten jämähdettiin tähän karmeaan Lemmen viemään vuosikausiksi. Venezuelalaiset telenovelat ovat ihania.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko Tanjan?
Tekeekö paluuta sarjaan joskus tai joku muu vanha hahmo?
Kauhee surullinen jakso kun Theo menehtyi...
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko Tanjan?
Muistan! Olen seurannut sarjaa alusta asti.
Eka pari sarjassa oli muistaakseni Alexander Saalfeld ja Laura Mahler.
Lemmen viemää mennyt pilalle parin huijarin takia,ei enää kiinnosta