Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, joilla isotuloinen mies ja olet itsekin isotuloinen

Vierailija
21.07.2014 |

mitä saat joulu- tai syntymäpäivälahjaksi? Tai minkä arvoisia lahjoja lähinnä...

Isotuloisena pidän yhteenlaskettuja bruttotuloja noin 10 000 euroa ja enemmän.

Olen itse vähän ärsyyntynyt, koska tykkään itse ostella ihan kivoja lahjoja, mutta mieheni on pihi ja saan esim. hierontalahjakortteja yms. asioita mihin kevyesti itselläni olisi varaa ilman että täytyy mitään juhlapäivää odotella sen hankkimiseksi. Minulla on kieltämättä vähän vanhanaikainen asenne näihin. Odotan, että miehen pitää vähän "lahjoa" naistaan. Mitään hyvää perustetta minulla tälle ei kyllä ole ;)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti en mitään. :-) Ja se on ihan ok koska en tykkää saada/antaa lahjoja vain, "koska syntymäpäivä/joulu", vaan haluan niiden olevan jotenkin juuri saajalle sopivia. Kerran sain Tiina Itkosen valokuvateoksen, jota olin halunnut pidempään. Toisella kertaa sain Venetsiassa käsinpuhalletun kattokruunun, jollaisesta olin myös haaveillut. Nyt mies on luvannut (viime jouluna tosin...) että ostaa minulle yhden kuvataiteilijaystävän työn, jonka töitä olen jo vuosia ihaillut.

Vierailija
22/22 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten ostamme synttäri- tai joululahjaksi karkkipussin tai jopa konvehtirasian. Synttärinä usein viedään toinen syömään, varsinkin jos on unohtanut synttärit, kuten usein käy.

Ei tuloista huolimatta ostella mitään kallista, näin ei tarvii laskella tuloja vaan voi ostaa vaikka sijoitusasunnon käteisellä kun niikseen sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi