Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nuori mies, joka inhoaa suomalaisia naisia. kysyttävää?

Vierailija
21.07.2014 |

Nii

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä hieman ärsyttävää tuo yleistäminen..suomalainen nainen on sitä, suomalainen mies on tätä. Eiköhän me olla kuitenkin aikalailla yksilöitä. Mulla on ulkomaalainen mies, mutta kyseessä ihan sattuman kauppa, eikä viha suomalaisia miehiä kohtaan :) Ei kai se ole niinkään kiinni kansallisuudesta, vaan persoonasta..kahdenvälisestä kemiasta :)

Vierailija
2/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

moicca, oon läski miesmäinen siiderivalas ja olen tällainen koska haluan! Ja nyt sä sintti vihaat mua? vihaat mua koska olen olemassa? hehe, nostan sut naulakkoon yhdellä kädellä, sintti. Katsos, tämä on mun yksi ja ainut elämä etkä sä ole sen keskipisteenä vaan MÄ! joten keskitypä omiin juttuihisi ja anna ihmiste elää elämäänsä, ne ei ole sua varten olemassa vaan itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:02"]

Kieltämättä hieman ärsyttävää tuo yleistäminen..suomalainen nainen on sitä, suomalainen mies on tätä. Eiköhän me olla kuitenkin aikalailla yksilöitä. Mulla on ulkomaalainen mies, mutta kyseessä ihan sattuman kauppa, eikä viha suomalaisia miehiä kohtaan :) Ei kai se ole niinkään kiinni kansallisuudesta, vaan persoonasta..kahdenvälisestä kemiasta :)

[/quote]

Totta, eivät kaikki ole samanlaisia ja on paljon pariskuntia, jotka ovat yhdessä vipittömästä rakkaudesta ja tasavertaisuudesta. Mutta jos ihan rehellisesti kaikkea näkemäänsä ja kokemaansa katsoo, aiiiiika moni ei sitä todellakaan ole. Parisuhteessa ollaan tai sitä kaivataan jonkun hyödyn vuoksi enemmän, kuin siksi että rakastaa. Ikäänkuin yritetään epätoivoisesti täyttää jotain tyhjiötä itsessään. Esimerkiksi ap ei sanonut haluavansa jotain tiettyä naista, vaan jonkun venäläisen naisen. Koska avut x ja y verrattuna suomalaiseen. Toisin sanoen ap ei halua naista parisuhteeseen rakkaudesta ihmiseen, vaan rakkaudesta parisuhteesta odottamaansa hyötyyn. Kuka hemmetti haluaa olla jollekin pelkkä "hyöty"?

Tuosta kuviosta irrottautuminen on terveintä mitä niin nainen kuin mieskin voi itselleen tehdä:)

Vierailija
4/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:41"]

Miten kestät sen, että olet tullut suomalaisesta naisesta (joko keisarileikkauksella tai ihan jopa kamalan suomalaisen naisen alapään kautta)? :D

[/quote]

Miten sinä kestät sen, että puolet geeneistäsi on suomalaisesta miehestä? Tekeekö mielesi halkaista itsesi kahtia, jotta voit irroittaa sen sikapuolen ja nakata tuleen?

Vierailija
5/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on saanut sinut suorastaan inhoamaan suomalaisia naisia? Itselläni on ulkomaalainen mies joka on monella tapaa parempi kuin mitä suomalaiset miehet yleensä ovat, mutta en inhoa suomalaisia miehiä.

Vierailija
6/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tällä foorumilla?

Vierailija
7/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet, kumpi on suositumpi suomalaisten naisten keskuudessa: sinä joka inhoat suomalaisia naisia vai minä joka haluan panna niitä kaikkia?

Vierailija
8/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulit tänne provosoimaan? Saatko siitä kiksejä?

Vierailija
9/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyttävää.

Vierailija
10/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:07"]Mikä on saanut sinut suorastaan inhoamaan suomalaisia naisia? Itselläni on ulkomaalainen mies joka on monella tapaa parempi kuin mitä suomalaiset miehet yleensä ovat, mutta en inhoa suomalaisia miehiä.

[/quote]

Ulkonäkö, niiden miesmäisyys yms.

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:09"]Mitä luulet, kumpi on suositumpi suomalaisten naisten keskuudessa: sinä joka inhoat suomalaisia naisia vai minä joka haluan panna niitä kaikkia?

[/quote]

Minö

Vierailija
11/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on peräti 14 vuotta? Takana myös yksi epäonnistunut iskuyritys? :-D

Vierailija
12/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen haukkuu suomimiehiä ja kehuu ulkomaalaisia, asia on ok. Toisinpäin...runkkari tai pikkupoika.

Vierailija
13/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämaalaisen naisen haluaisit?

Vierailija
14/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syytät muuta maailmaa omista vioistasi?

Vierailija
15/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:13"]Minkämaalaisen naisen haluaisit?

[/quote]

Venäjä

Vierailija
16/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:13"]

Minkämaalaisen naisen haluaisit?

[/quote]

Voin vastata ap:n puolesta. Jonkun aasialaisen tai venäläinenkin voi toimia. Aasiassa tytöt osaavat kimittää ja keskittyä söpöltä näyttämiseen.

Vierailija
17/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko vastata mihinkään paremmin kuin parilla sanalla?

Vierailija
18/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:13"]Minkämaalaisen naisen haluaisit?

[/quote]

Venäjä

[/quote]

No siinähän se sun älykkyys ja järjenjuoksu taas tiivistyi xDDDD

Vierailija
19/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään ulkomaalaisista miehistä enemmän mutta en sanoisi inhoavani suomalaisia. Oletko seurustellut ulkomaalaisten naisten kanssa ja teetkö jotain sen eteen, että tapaisit esim. venäläisen jossain, etsitkö esim. netistä?

Vierailija
20/50 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomalainen nainen joka inhoaa useita suomalaisia miehiä. Nii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi