Paras kohta elokuvasta Borat:
Borat ja Azamat painivat hotellihuoneessa alasti! Nytkin rupesi naurattamaan, kun mietin kohtausta! :DDD
Kommentit (12)
Ja sacha on ite jutku ja laittaa aika strongii tsoukkii omistaan
Se on ihan huippu! Mua naurattaa myös se alku, jossa Borat esittelee kotikylänsä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 17:46"]
Se on ihan huippu! Mua naurattaa myös se alku, jossa Borat esittelee kotikylänsä.
[/quote]
Se alkukohtaus siellä kylässä on niin hauska, että putosin lähes sohvalta, kun nauroin niin paljon!
Se paini ja sitä seurannut vaatteeton takaa-ajo pitkin hotellia oli kyllä aika ylittämätön kohta.
Mun mielestä Borat on paras elokuva! Mun lempparikohta on se, kun Borat juhlilla kyselee vessan käytöstä :D
Kauhee kielarointi siellä kotikylässä ja sit se borat sanoo "this is my sisterr!"
Mut täytyy kyl sanoa et Brunon jälkeen ei boratti enää tuntunu niin hauskalta:D
Kun se hakee koiraa kennelistä syötäväksi :-D
Kamalan seksistinen leffa. Naisista puhutaan todella alentuvasti, yök.
Jos dvdllä valitsee tekstityskieleksi heprean, ruutuun lävähtää "JEW WARNING" :D
Lopputekstien kansallislaulu on hillitön. Koko leffa on!
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 18:29"]Kamalan seksistinen leffa. Naisista puhutaan todella alentuvasti, yök.
[/quote]
et oke tainnut ymmärtää Baron Cohenin pointtia. Hän pilailee ihmisten typeryydellä; ihmiset ovat seksistisiä, se on yököttävää, joten otamme sen elementiksi elokuvaan joka tekee pilkkaa stereotypioista.
näyttää hauskalta, ällöttävältä ja typerältä, mutta onkin oikeastaan hyvin syvällinen komediasuuntaus.