Estääkö sinun elämääsi toinen ihminen? Saatko olla sellainen kuin haluat?
Estääkö joku? Saatko elää ja tehdä kuten haluat? En nyt tarkoita mitään hullua tai pettämistä, jotain sen tapaista, mutta se, että saatko olla oma itsesi?
Kommentit (4)
Kukaan ei estä, kun olen vapaaehtoisesti sinkku. Tosin toisen ihmisen puute estää monet normaalit asiat kuten esim. hienon kodin ostamisen, ydinperheen hankkimisen, parimatkat ja -reissut. Mielestäni on ihan typerää että kaikki nuo menee jotenkin standardina, eli ihan normisettiä että asuntojen hinnat on mitoitettu kahdelle ihmisen tuloille, tai sinkku maksaa hotellihuoneesta tuplat. Mielelläni tekisin kyllä noita pareille suunnattuja aktiviteetteja ('viini/kylpyläloma kahdelle hengelle Toscanassa') mutta siis yksin.
Ei estä , saan olla niinkuin haluan.
Mies on ollut suvaitsevainen ja ymmärtäväinen, mutta molempien suvut on vanhoillisia( ja minun vielä vähän yksinkertaisia). Naisen pitäisi aina vain passata ja sopeutua ja kiertää kiltisti kaikki sukulaiset kun ei kestitse heitä kotonaan.Vain tietyt harrastukset ovat ihailtuja ( urheilu nuorilla, naisilla sisustus ja puutarha). Pukeutumista kytätään ja saatetaan kehottaa laittamaan hame tai mekko. Joku puuskahtaa että et kai sä kaupan leivonnaisia tarjoa. Hiljainen ei saa olla.
Ei sinänsä kauhean vakavia asioita, mutta ikävä fiilis että on jotenkin vääränlainen.Mikä aiheuttaa että ei viihdy seurassa.
Ei kun en enää ole naimisissa. Olen vapaa.