Voitin facebook- kisassa liput eräseen tapahtumaan kun vastasin kysymykseen ”Kenet ottaisit mukaasi?” Tägäsin kaverini.
Nyt kuitenkin haluan mennä sinne oman mieheni kanssa, häntä ei siis voinut tägätä kyselyyn kun ei ole facessa.
Ystäväni sanoo että kyllä hänelle kuuluu se toinen lippu.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (43)
Mitäs läksit. Tuo on kuin antaisit tikkarin ja ottaisit sen pois.
Teille tulee ihan reissu kaverin kanssa.
En kehtaisi olla ottamatta kaveria.
Lukekaa kilpailun säännöt, siellä lukee kenelle liput kuuluu.
Liput sulle ha kaverille ja loput liput ostetaan, säästöä joka tapauksessa.
No miksi sä tägäsit sen kaverisi? Mä en ikinä tägää ketään jos johonkin kilpailuun osallistun. Ei sitä voiteta sillä tägillä vaan voittaja arvotaan, ja ihan sama vaikka oisit kirjoittanut siihen että "ukkoni kanssa menisin".
Vierailija kirjoitti:
Ei lue. Minä sain jo noudettua liput
Ap
Oot kyllä melko urpo, jos et anna toista lippua kaverilles
Vierailija kirjoitti:
No miksi sä tägäsit sen kaverisi? Mä en ikinä tägää ketään jos johonkin kilpailuun osallistun. Ei sitä voiteta sillä tägillä vaan voittaja arvotaan, ja ihan sama vaikka oisit kirjoittanut siihen että "ukkoni kanssa menisin".
No en tosiaan ajatellut että voitan, ja olin kirjoittamassa kommenttiin että mieheni kunnes automaatti syötti siihen tyyliin Minna xxxx ja klikkasin vain sen nopeasti.. en ole ollut edes koko tyypin kanssa läheisissa tekemisissä..
Ap
Olisit voinut kirjottaa siihen "ottaisin mieheni mukaan" ei ole pakko tägätä ketään mihinkään.
Teit vilppiä ja käytit kaveria hyväksesi, vie kaveri siihen tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lue. Minä sain jo noudettua liput
Ap
No, silloin kilpailun järjestäjä on tehnyt sääntöjen tulkinnan jo sinun puolesta, ts. liput kuuluivat sinulle. Kaverin on turha itkeä lippujen perään.
Onhan tuo vähän kaverin hyväksikäyttöä, käytät hänen nimeään arpana, muttet kumminkaan jaa palkintoasi.
No, oliko sinulla lupa tägätä kaverisi? Nyt olen sentään saanut puhuttua kavereiden kanssa tämän läpi, etten halua noihin arvontoihin mukaan. Miettikää tätä, jos teitä häirii esim puhelinmyyjät. Tuota kautta ne tiedän tiedot ja kiinnostuksen kohteet alkaa levimään.
Liput ovat sinun ja saat päättää itse, MUTTA sinulla on moraalinen velvoite ottaa kaverisi. Itse en kyllä suuttuisi, jos minun sijastani kaverini valitsisikin miehensä. Eri juttu, jos hän ottaisi jonkun toisen kaverin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo vähän kaverin hyväksikäyttöä, käytät hänen nimeään arpana, muttet kumminkaan jaa palkintoasi.
Jos säännöt sen sallivat, niin ei tossa mitään ihmeellistä on. Sinne voisi kirjoittaa vaikka joulupukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tosiaan ajatellut että voitan, ja olin kirjoittamassa kommenttiin että mieheni kunnes automaatti syötti siihen tyyliin Minna xxxx ja klikkasin vain sen nopeasti.. en ole ollut edes koko tyypin kanssa läheisissa tekemisissä..
Ap
Älä jaksa yrittää puhua mustaa takaisin valkoiseksi. Nyt vaan nöyränä ostamaan sille miehellekin lippu.
Urpoa touhua molemmilta.