Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IT-osaajat ongelma sähköpostissa

Vierailija
21.07.2014 |

Olen yrittänyt lähettää sähköpostia ihan toimivaan osoitteeseen. MUTTA lukukuittausvastauksessa osoite on muuttunut, niin, että lukee domain.invalid. Eli siis ilmoituksessa, joka ilmoittaa, että viesti on kuitenkin luettu. Vastausta ei vaan ikinä kuulu. Lisäksi samasta osoitteesta on lähetetty minulle muutaman kerran sähköpostia ja ihmetelty, että en vastaa. Todella raivostuttavaa. Voiko sähköpostin käyttäjässä olla vika, hän lukee postiaan usein puhelimella. On tullut tunne, että ei osaa käyttää ohjelmaa..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi ei ole mennyt vastaanottajalle perille. Saanko kysyä, mikä osoitteen loppu viestin vastaanottajalla on? Meneekö muiden sähköpostit hänelle perille? Meneekö hänen viestit muille perille? Saatko sinä lähetettyä sähköpostia muille ok? Oletko joskus saanut lähetettyä viestejä tuohon osoitteeseen? Osoite on varmasti oikein?

Vierailija
2/4 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tuo domain.invalid tarkoittaa, että sellaista osoitetta ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoite on ihan oikein ja kyllä välillä viestit menevät perille. En voi osoitetta tähän laittaa, on suomalaisen firman nimellä etunimi.sukunimi@&&&&&&&.fi -muotoa. Tarkistin äsken lähetetyista viesteistä, että osoite on täsmälleen sama kuin niissä viesteissä, jotka ovat menneet perille. Omasta sähköpostistani pystyin lähettämään kahteen muuhun postiini meiliä. Samoin niistä tähän mitä käytin. Outoa :( Ja tuo domain.invalid näkyy siis lähettäjänä noissa lukukuittausviesteissä. Voisiko siis olla, että viesti ON luettu, mutta lukukuittausviestin osoite "virheellinen" koska siihen ei kuulu vastata? Se ei kuitenkaan muuta sitä asiaa ettei mulle vastata ja välillä sitte kuitenkin tulee joku viesti, jossa ihmetellään kun en ole vastannut :/

Vierailija
4/4 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kait noihin lukukuittauksiin voi laittaa mitä haluaa. Itse yleensä laitan lukukuittausten lähetyksen pois päältä, kun seuraavaksi rupeaa tulemaan vihaisia viestejä iltapäivällä että luit mailini aamulla, mikset ole vastannut. Siihen sitten pitäisi selittää että aamulla luin satakunta postia ja olisi muutakin työtä kuin kirjoittaa vastausta jollekulle joka löytäisi sen tietonsa firman omilta sivuilta jos vaan jaksaisi etsiä.

Sitä en tiedä miksi vastapuolesi ei vastaa. Ehkä viestit menee roskapostiin (firmoilla automaattiset suodatukset joskus sekoilee) tai jotain. Soita perään tai lähetä tekstiviestiä jos viestillä on kiire.