G: Kuinka monet korvakorureiät sinulta löytyy?
Minulla on kolme molemmissa korvissa.
Tällä hetkellä vain yksissä rei'issä on korut.
Kommentit (60)
toisessa korvassa 2 ja toisessa 3.
Vasemmassa 3, oikeassa 1. Kaikissa korut. Olen 41v ja mulle sanoi jo 10 vuotta sitten yksi työkaveri, että tällainen on teinimeininkiä. Olkoot sitten. Kuuntelen myös metallimusaa, sekään ei kai kuulu tämän ikäiselle?
Mulla on yksi kummassakin korvassa.
3 toisessa 2 toisessa ja jos lasketaan niin toisessa korvassa on myös tragus lävistys, Se on ainoa jossa on nyt koru
Kolme. Viisi on ollut muistaakseni joskus teininä, kun neulalla reikiä pisteltiin. Järkky ajatus nyt.
13! Nuorena tein itse, osan vähän huonolla menestyksellä; rumaa arpikudosta on ja reiät on epäsymmetrisesti laitettu eli pidän renkaita vain. Nappikorvikset korostaisivat sitä että rivi on vino.
Vasemmassa korvassa on kolme korvalehdessä sekä rustossa industrial.
Oikeassa on korvalehdessa kaksi, voi olla että otan siihenkin vielä kolmannen... vielä en ole raaskinut.
Otin ekat reiät vasta 18vuotiaana, kun lakkasin häpeämästä oikeassa korvassa usein olevaa kuulokojetta, eskari-iästä asti ollu kuulonalenema ni lapsena en koskaan reikiä halunnut... nyt parikymppisenä ottanu sitten vaikak mitä reikiä :D
0. En pysty käyttämään minkäänlaisia korviksia ilman, että reiät tulehtuu. Viisi kertaa rei'itetty, joka kerta seurauksena tulehtunut iho.
Nolla. Oli nuorempana 1 per korva, tulehtuivat jatkuvasti - olen nikkeliallergikko - joten annoin niiden kasvaa umpeen kohta 30 vuotta sitten.
Miksi ette laita molempiin korviin saman verran lävistyksiä?
Siis te, joilla on esim toisessa 3 ja toisessa 2.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:18"]
Miksi ette laita molempiin korviin saman verran lävistyksiä?
Ap
[/quote]No mulla se syy on ainakin tuo et kuulokoje on oikees korvassa. Ja jotenkin ei oo sen takia halunnut "korostaa" tota korvaa. Kampauksenakin on sivusiili, siili vasemmalla puolella ja vasen korva "täys" koruja että varmasti ei huomio mene oikeaan korvaan joka jää hiusten alle vähän piiloon...
Mut nyt on harkinnassa kehtaisko ottaa siihen sen kolmannen.
Mut monihan toisaalta tykkää kans pienestä epäsymmetriasta, se on usein aika piristävääkin. eli sekin voinee olla syy :)
t.9
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:18"]Miksi ette laita molempiin korviin saman verran lävistyksiä?
Ap
[/quote]
Symmetria on tylsää.
yhteensä 8,
4 molemmissa korvissa :)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:18"]Miksi ette laita molempiin korviin saman verran lävistyksiä?
Ap
[/quote]
Minusta on tosi mälsän näköistä jos molemmissa korvissa on vaikka 2 korvista. Tulee mieleen sellanen sievistelijä, joka kuitenkin kevyesti revittelee.. Vahva visio tutustani, jolla on aina helmikorvikset ja pienet renkaat molemmissa korvissa.
Ap
[/quote]
Mulla on tavalliset korvareiät sekä rustolävistys. Symmetria näyttäisi minusta jopa vähän oudolta... Tietty jos on vain 1 korvalävistys nipukassa, siitä voi tulla vähän merirosvofiilis
Toisessa neljä, toisessa viisi. Ainoastaan siinä, joka on ylhäällä rustossa, on tällä hetkellä koru. Joskus laitan juhliin tms. niihin alimpiin reikiin korut. Ja juu, tuli teininä käytettyä koruja kaikissa.
Kolme toisessa korvassa ja kaksi toisessa. Kaikissa on korut.