Ärsyttää, en huomannut e-laskuja
En tajua miten en ole nähnyt kahta e-laskua eräpäivä 16.6, vaikka olin maksanut vuokran 25.6. Nyt tuli muistutukset ja lisäkorot, plaah. Voi ärsytys, kun piti missata. Käykö muille samaa usein? Siis vahingossa.
Kommentit (7)
Mikset määrittele niitä automaattisesti maksettaviksi? Näin minä teen toistuville e-laskuille. Visalaskun hyväksyn erikseen niin voin muuttaa summaa. Verkkopankissa käyn viikoittain, etusivulle ne e-laskut nousee.
Paperilaskuja inhoan.
Minulle tulee sähköpostiin ilmoitus nettipankkiin saapuneista e-laskuista. Muuten varmaan unohtelisin minäkin. Katso asetuksista, saisitko sellaisen?
Mulla ne laskut menee joka toinen kerta (!) s.postin roskaposteihin, jolloin unohdan maksaa. Onneksi näistä ei ole tullut korkoa, ainoastaan muistutus.
Minulla unohtuu paperilaskut, niissä on hirveä vaiva kun pitää naputtaa itse tiedot verkkopankkiin. E-laskussa tiedot on automaattisesti, hyvä!
Täällä kans e-laskujen vihaaja. Otan kaikki mahdolliset paperisena vaikka joutus maksamaan :D
Sama juttu! Monta kertaa mennyt ohi silmien e-lasku ja unohtunut maksaa. Inhoan e-laskuja!