Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, en huomannut e-laskuja

Vierailija
21.07.2014 |

En tajua miten en ole nähnyt kahta e-laskua eräpäivä 16.6, vaikka olin maksanut vuokran 25.6. Nyt tuli muistutukset ja lisäkorot, plaah. Voi ärsytys, kun piti missata. Käykö muille samaa usein? Siis vahingossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! Monta kertaa mennyt ohi silmien e-lasku ja unohtunut maksaa. Inhoan e-laskuja!

Vierailija
2/7 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin inhoan e-laskuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset määrittele niitä automaattisesti maksettaviksi? Näin minä teen toistuville e-laskuille. Visalaskun hyväksyn erikseen niin voin muuttaa summaa. Verkkopankissa käyn viikoittain, etusivulle ne e-laskut nousee.

Paperilaskuja inhoan.

Vierailija
4/7 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee sähköpostiin ilmoitus nettipankkiin saapuneista e-laskuista. Muuten varmaan unohtelisin minäkin. Katso asetuksista, saisitko sellaisen?

Vierailija
5/7 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne laskut menee joka toinen kerta (!) s.postin roskaposteihin, jolloin unohdan maksaa. Onneksi näistä ei ole tullut korkoa, ainoastaan muistutus.

Vierailija
6/7 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla unohtuu paperilaskut, niissä on hirveä vaiva kun pitää naputtaa itse tiedot verkkopankkiin. E-laskussa tiedot on automaattisesti, hyvä!

Vierailija
7/7 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans e-laskujen vihaaja. Otan kaikki mahdolliset paperisena vaikka joutus maksamaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä