ovulaatio verinen vuoto?
Hei, mistä voi johtua ovulaation aikana esiintyvä verinen vuoto? Viime kuussa minulla oli veristä vuotoa ovulaation aikaan kesti noin. 2 pv, ja nyt ovat kuukautiset myöhässä olen tehnyt 3 raskaustestiä ja ne olivat negatiivisia. Pelottaa.
Kommentit (13)
En tiennytkään että se on normaalia, koska minulla ei ole ikinä ennen niin käynyt mutta hyvä että sain nyt tämänkin tietää :) -ap
Se kun en tiedä mistä verinen vuoto johtuu, ja se kun en keksi kuukautisten myöhästymiseen mitään järkevää selitystä kun raskaana en testien mukaan ole. - ap
Mutta siis nyt ainakin tiedän että se on ihan normaalia :)
Saanko kysyä oman kysymykseni tässä, ettei tarvitsisi uutta keskustelua aloittaa? Anteeksi ap ketjusi "varastamisesta".
Eli, mulla olisi nyt pitänyt menkat alkaa, mutta ne on ollut muutenkin ärsyttävän epäsäännölliset muutaman kuukauden, vaikka aina on ollut melkein kellontarkat. Ovisoireet oli normaalisti ja nyt kaikki menkkaoireet löytyy, paitsi itse vuoto. Vessassa käydessä tullut eilen ja tänään jotain hyytynyttä verta, mutta muuten ei mitään. Osaako joku kertoa että mitä tämä on?
Mulla on parin kuukauden aikana jonkunlaiset menkat olleet kuitenkin, sitä ennen oli kaksi kuukautta pois. Mutta kyllähän raskaus ihan silminnähtävä olisi jo!
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:10"]En tiennytkään että se on normaalia, koska minulla ei ole ikinä ennen niin käynyt mutta hyvä että sain nyt tämänkin tietää :) -ap
[/quote]
Joo mullakin on tullut monesti verta oviksen aikaan, johtuu siitä munasolun irtoamisesta. Joillain testi näyttää plussaa vasta viikkojen päästä ja jotkut eivät saa ikinä vahvoja plussia, pelkkiä haamuja vain. Kaikki on yksilöllistä mutta yleensä normaalia. :)
Ei haittaa ketjuni "varastaminen" :D Oletko tehnyt raskaustestiä?- ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:22"]Ei haittaa ketjuni "varastaminen" :D Oletko tehnyt raskaustestiä?- ap
[/quote]
Tein muutama kuukausi sitten (4kk), oli negatiivinen. Mielestäni raskauden olisi kai silloin pitänyt näkyä, mikäli olisin raskaana ollut.
Olen kyllä nolo nyt, mutta näkyisikö raskaus jo ihan ulospäin, jos olisin raskaaksi tullut maaliskuun lopussa tai huhtikuun alkupuolella? En ole laiha, mutten mitenkään lihavakaan.
Juu olen kuullut tästä että jotkut eivät plussaa koskaan? Olen paniikissa ärsyttää tämmönen odottelu jos sittenkin olen raskaana.
Kyllähän se voisi jo pikkaisen näkyä. Mene lääkäriin niin saat itsellesi mielenrauhan :)
Helteet sotkevat helposti hormonitoiminnan.
No ihan siitä oviksesta johtuu se verinen vuoto, on ihan normaalia.