Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Instagramissa olla jos ei julkaise yhtään mitään?

Vierailija
16.07.2021 |

Seuraa vain muiden julkaisuja?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Itselläkin joka paikassa aina se toinen tili yleiseen vakoiluun. Myös instassa

Vierailija
4/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Sisältöä voi katsoa esim verkkoselaimella vain jos on kirjautunut. Ei puhelimen pikkuruudusta tarvitse kyylätä.

Vierailija
5/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut parisen vuotta. Seurattavia 500+, julkaisuja ei yhtään. Ei ole tullut varoituksia, eikä ole tiliä yritetty poistaa palvelusta.

Vierailija
6/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla. 

Vierailija
7/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin.. Liityin kun yritin päästä selville mikä siinä kiinnostaa.. Tulin tulokseen, ettei mikään.🤷‍♀️

Vierailija
8/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on avoin Instagram ja mulla on seuraajia, jotka eivät julkaise mitään, Hieman kuitenkin ihmettelen, että heillä on kuitenkin seuraajia. Ilmeisesti monet alkavat vuorostaan seuraamaan katsomatta onko tällä henkilöllä edes mitään julkaisuja. 

Vierailija
9/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ainakin.. Liityin kun yritin päästä selville mikä siinä kiinnostaa.. Tulin tulokseen, ettei mikään.🤷‍♀️

Et siis löytänyt mitään mielenkiintoisia kuvia katsottavaksi? Itse katselen mielenkiintoisia kuvia henkilöstä välittämättä. En seuraa tuttuja tai sukulaisia, jos heidän kuvansa ei vaan kiinnosta. 

Vierailija
10/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei saa. Pakko julkaista ainakin 3xviikossa, se lukee palvelun säännöissä.

Vierailija
11/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis löytänyt mitään mielenkiintoisia kuvia katsottavaksi? Itse katselen mielenkiintoisia kuvia henkilöstä välittämättä. En seuraa tuttuja tai sukulaisia, jos heidän kuvansa ei vaan kiinnosta. 

Olen eri, mutten minä jaksa instaa selailla. Hupinsa kullakin, mutta minua ei instan selailu huvita. Itse postaan omaksi iloksi erikoisempia kokkailujani.

Vierailija
12/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi, pelkkää uteliaisuutta. En hyväksy seuraajiksi koska tommoset tyypit on epäilyttäviä. Yleensä jotain kirurgeja tai upseereita tai tissibotteja. Live- elämässä uteliaat on ärsyttäviä kyyliä, samoin somessa.

Vierailija
13/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet mies, koska palstamiesten mukaan jokainen nainen on jo instassa ja julkaisee siellä kuvia paljaasta takapuolestaan. 

Vierailija
14/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluaisin jotain postata omaksi ilokseni niin onko pakko ottaa seuraajia?

Mulla siis oli tili jossa en julkaissut mitään mutta seurasin muiden tilejä. Tämä tili ilmeisesti poistettiin.

Ap

Vierailija
15/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en meinaa kehdata julkaista. Pelottaa et mut poistetaan kaverilistalta.

Vierailija
16/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinne päässyt facen kautta, kun n tunnukset. Itse olen joskus käynyt katsoon jotain julkaisuja. En ole itse julkaissut mitään. Koskaan en ole alkanut ketään seuraamaan ja silti siellä olen joitain seuraamassa. En käsitä koko systeemiä. En uskalla edes tehdä siellä mitään. Kerran siellä oli teksti, että xx mainitsi sinut kommentissaan. Painoin siitä ja se saakelin instagram alkoi soittaa sille ihmiselle ja keskellä yötä.

Vierailija
17/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinne päässyt facen kautta, kun n tunnukset. Itse olen joskus käynyt katsoon jotain julkaisuja. En ole itse julkaissut mitään. Koskaan en ole alkanut ketään seuraamaan ja silti siellä olen joitain seuraamassa. En käsitä koko systeemiä. En uskalla edes tehdä siellä mitään. Kerran siellä oli teksti, että xx mainitsi sinut kommentissaan. Painoin siitä ja se saakelin instagram alkoi soittaa sille ihmiselle ja keskellä yötä.

Facebookin kautta on kätevä käyttää. Itselläni avoin tili ja hyväksyn kaikki seuraajiksi. Osa ihan outoja ja oon huomannut, että poistuvat seuraajista, kun en itse ala seurata. Tosi vähäpukeisia kuvia mulla kaikki, osa jopa ilman vaatteita niin siksi varmaankin seuraajia riittää :) 

Vierailija
18/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutten minä jaksa instaa selailla. Hupinsa kullakin, mutta minua ei instan selailu huvita. Itse postaan omaksi iloksi erikoisempia kokkailujani.

Ja sinua ei yhtään kiinnosta katsoa muiden erikoisempia kokkailuja? Ihan ok, jos ei kiinnosta.

Minä julkaisen tiettyjä kuvia, mutta myös katson samaan aihepiiriin liittyviä muita kuvia ihan mielenkiinnosta. 

Vierailija
19/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse liityin kun lasten koulusta ja eskareista tulee sinne kuvia ym. mitään en itse julkaise ja ihan rauhassa on tili saanut olla

Vierailija
20/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en meinaa kehdata julkaista. Pelottaa et mut poistetaan kaverilistalta.

Miltä kaverilistalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi