Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin kuinka rikkaan perheen pojan kanssa 17v. tyttäreni seurusteli

Vierailija
16.07.2021 |

Juteltiin perusteellisesti asiasta koska olen ymmärtänyt että heidän tauastansa ovat kuin eri planeetoilta, eikä pojan perhe tulisi koskaan hyväksymään tytärtäni osaksi perhettään. Eikä tyttäremme sopeutuisi heidän erilaiseen maailmaansa.
Tyttö jätti pojan, huokaus. Ja toden totta kiitti kun keskusteltiin asia perin pohjin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin :D

Vierailija
2/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nyt tuollaista pidä mennä tekemään. Eihän se poika olisi alkanut ap tyttösi kanssa edes seurustelemaan jos rikkaus ja raha olisi hänelle tärkeintä. T. Ammattivalittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Rakkautta ei saa rahalla.

Vierailija
4/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä se vaan jaksat jauhaa paskaa, päivästä toiseen 💩

Vierailija
5/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee vielä tänäkin päivänä.

Oikein teit ap. Tyttäresi löytää onnensa ihan tavallisen perheen pojasta.

Vierailija
6/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne rikkaiden perheiden lapset aina ole samanlaisia kuin vanhempansa.  Usein just kyllästyneet siihen yläluokkaiseen elämään ja haluaisi mieluummin olla ihan tavallinen pulliainen. 

Vierailija
7/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää miten kateellisia jotkut äidit ovat tyttärilleen siitä, että näillä on mahdollisuus parempaan elämään kuin mitä itsellä on ollut.

Vierailija
8/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ylemmän keskiluokan perheestä, mutta en ole koskaan viihtynyt niissä porukoissa, jotenkin niin takakireää ja sellaista, että koko ajan pitää näyttää ja esittää muille miten hienoa kaikki on ja miten hyvin menee. Aina ollaan kilpailemassa niiden hienoimpien kavereiden kanssa kaikesta.  Olen aina tykännyt olla enemmän duunariporukoissa, on paljon rennompaa eikä kukaan esitä olevansa jotenkin hieno. Olisi aika kurjaa jos perhetaustojen takia joku ei hyväksyisi minua. 

Vierailija
9/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateudesta tuskin on kyse vaan huoli lapsen tulevaisuudesta.

Vierailija
10/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaudet kestää keskimäärin kolme sukupolvea. Jos poika oli tämä kolmas sukupolvi niin todennäköisesti olisivat lopulta eläneet velkaantuneina.

Vierailija
11/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juurikin tuo rikkaaseen perheeseen nainut ja vaikka miestäni edelleen rakastankin, niin kyllä tämä kivinen tie on ollut monella tapaa. Vuosien seurustelun jälkeen minut lopulta "hyväksyttiin", mutta edelleen joudun tuntemaan olevani outolintu ja huonompi ja uskon kyllä, että elämäni olisi ollut monin tavoin helpompaa ja onnellisempaa, jos miehellä olisi suunnilleen samanlainen tausta kuin minulla.

Vierailija
12/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty. Rikkaat ja pershäiröiset kuuluukin eristää muurien avulla normaalista elämästä. Sielläpähän nautiskelevat ahneutensa hedelmistä. Supercellin jäbät ja muut hengenheimolaiset ovat tietenkin ansainneet teoillaan paikkansa.

Vierailija
13/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on just näiden upporikkaiden poika, ainut lapsi. Etsiköön kaltaisensa. ap.

Vierailija
14/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni kaksi parasta kaveria on rikkaasta perheestä. Itseäni lähinnä järkyttää se, miten näille lapsille annetaan käyttörahaa päivittäin useita satoja euroja, ihan vaan "jos tekee kaupasta mieli jotain". Miten ne ikinä oppivat käsittämään rahan arvon tai tavaran arvon kun raha tulee taskuun aina kun vain tajuaa pyytää. Ja kaikki tietenkin ostetaan uutena, second hand tuotteet ovat yök.

Vierailija
15/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kaveruus onnistuu?

Vierailija
16/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni kaksi parasta kaveria on rikkaasta perheestä. Itseäni lähinnä järkyttää se, miten näille lapsille annetaan käyttörahaa päivittäin useita satoja euroja, ihan vaan "jos tekee kaupasta mieli jotain". Miten ne ikinä oppivat käsittämään rahan arvon tai tavaran arvon kun raha tulee taskuun aina kun vain tajuaa pyytää. Ja kaikki tietenkin ostetaan uutena, second hand tuotteet ovat yök.

Kyllä ne ymmärtää, mutta se kokoluokka vaan on eri. Köyhä pysyy köyhänä, koska ei ymmärrä rahan arvoa.

Vierailija
17/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit todella hyvän palveluksen tytöllesi ap.

Vierailija
18/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit ap. Pelkkiä ongelmia olisi tuosta suhteesta seurannut

Vierailija
19/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ymmärtää, mutta se kokoluokka vaan on eri. Köyhä pysyy köyhänä, koska ei ymmärrä rahan arvoa.

Eivät ne kyllä tule ymmärtämään kun rahaa syydetään ilman, että sen eteen tarvitsee tehdä yhtään mitään. Lautasetkin siivooja kerää pöydästä, ei niitä tarvitse edrs itse laittaa koneeseen.

Vierailija
20/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tytöllesi onnea elämään, ap. Fiksu tyttö.