Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaduttaa kun kävin reikikurssin.

Vierailija
20.07.2014 |

Olen sairastellut ja menin kurssille. Nyt pelkään et tein virheen. Jos tuleekin pahoja energioita. Miksi mainostetaan sen turvallisuutta. Onko se sitä. Mitä teen?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 00:31"]

Reikin energia ei ole lähtöisin Jumalasta. Minä neuvon sinua, ap:tä, sanoutumaan irti reikistä ja pyytämään Jeesuksen veren suojaa elämällesi. Minäkin neuvon sinua ottamaan Raamatun käteen ja antamaan elämäsi Jeesukselle. Hakeudu kristillisen seurakunnan säännölliseen yhteyteen. (esimerkiksi Ev. lut seurakunnat, Helluntaiseurakunnat, Vapaakirkko tai Medodistit) Muitakin ok kristillisiä seurakuntia on, mutta tässä muutama esimerkki, jotka uskallan mainita.

[/quote]

siis metodistit

korjaus edelliseen viestiin

Vierailija
22/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näistä nyt sit on oikea tieto. Eli onko reiki hyvä vai huono. Onko enkelihoitajatkin raamatun vastaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 00:31"]

Reikin energia ei ole lähtöisin Jumalasta. Minä neuvon sinua, ap:tä, sanoutumaan irti reikistä ja pyytämään Jeesuksen veren suojaa elämällesi. Minäkin neuvon sinua ottamaan Raamatun käteen ja antamaan elämäsi Jeesukselle. Hakeudu kristillisen seurakunnan säännölliseen yhteyteen. (esimerkiksi Ev. lut seurakunnat, Helluntaiseurakunnat, Vapaakirkko tai Medodistit) Muitakin ok kristillisiä seurakuntia on, mutta tässä muutama esimerkki, jotka uskallan mainita.

[/quote]

Miten minä sitten voin pyytää energiaa Jeesuksen Kristuksen nimeen ja saada energian virtaamaan käsieni kautta hoidettavaan? Ei Jumala vastaisi rukoukseeni, jos se olisi pahasta.

Vierailija
24/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 00:28"]Jeesuskin harjoitti reikiä :) Sehän on vain käsillä parantamista, eli siirretään parantavaa energiaa itsensä kautta hoidettavaan. Vaikka hoidon aikana saatat tuntea hoidettavan kivut itsessäsi, et siinä kuitenkaan siirrä mitään itseesi. Se vain kertoo hyvästä parannusyhteydestä, jos koet samoja tuntemuksia, kuin hoidettava.

Reiki on juuri siitä hyvä, että voit pyytää voiman Jeesukselta, Gaialta tai vaikkapa joltain enkeliltä. Jokaisella meillä on parannuksen lahja. Eri asia sitten, oppiiko sitä koskaan käyttämään.

P.s. tässä kysymys kaikille: Mitä teette ensimmäisenä, jos vaikka loukkaatte polvenne? Veikkaan, että monet laittavat siihen käden ensimmäiseksi päälle ;)

[/quote]

Jeesus ei harjoittanut reikiä. Jeesuksella ei ollut mitään tekemistä "universaalin energian" kanssa. Jeesus itse kertoi mistä hänen voimansa on peräisin: minä ja Isä olemme yhtä. Jumala ei ole mikään energia vaan persoona. Myös se, että reikissä pyydetään apua miltä tahansa "voimalta" kuten eri enkeleiltä tai jumalilta, kertoo sen olevan puhdasta noituutta.

Vierailija
25/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koe enkeleitä taikka äiti maata noituutena. Suosittelen oikeasti lukemaan aiheesta, eikä vain huudella omia pelkoja, joilla ei ole perusteita mihinkään. Toiset puhuvat universaalista energiasta, toiset Jeesuksesta. Molemmat ovat totta, eikä kumpikaan ole mielestäni toisiaan poissulkevia asioita.

Lue ja tutustu aiheeseen, ainakin sen jälkeen tiedät, mitä vastustat.

Vierailija
26/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 00:46"]Itse en koe enkeleitä taikka äiti maata noituutena. Suosittelen oikeasti lukemaan aiheesta, eikä vain huudella omia pelkoja, joilla ei ole perusteita mihinkään. Toiset puhuvat universaalista energiasta, toiset Jeesuksesta. Molemmat ovat totta, eikä kumpikaan ole mielestäni toisiaan poissulkevia asioita.

Lue ja tutustu aiheeseen, ainakin sen jälkeen tiedät, mitä vastustat.

[/quote]

Olen kyllä lukenut aiheesta. Tietenkin aina suodatin lukemani ja kokemani oman uskoni kautta. Ei ihmisen pidä palvoa luotua Luojan sijasta.

Vierailija
27/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Kuulostaapa oudolta henkimaailman jutulta.

T.joogaava V-L

Vierailija
28/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelit eivät ole noituutta, mutta heidän palvomisensa on. On olemassa kahdenlaisia enkeleitä: Luojalleen uskollisia ja langenneita. Herran enkelit eivät anna kenenkään palvoa itseään vaan vievät sanaa, taistelevat ja opastavat Korkeimman luo hänen käskystään. Langenneet enkelit eli Saatanan enkelit haluavat uskotella sinulle voivansa auttaa sinua ja vaativat palvontaa. Älä rukoile enkeleitä. Rukoile Jeesusta Kristusta.

Vierailija
29/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tässä palvoo mitään? Reikissä pyydetään parantavaa energiaa. Kai tiedät, että Jumala on luonut myös paljon ihmissilmälle näkymätöntä? Miten se on Jumalalta pois, jos pyydänkin parantavan energian vaikka arkkienkeli Mikaelilta ja saan sitä? Jumala on aina ja kaikkialla ympärilläni. Joskus kuiskii puiden latvoissa, joskus poismenneiden rakkaideni läsnäololla, joskus toisen ihmisen silmien kautta.

Hyvä ei muutu pahaksi, jollei itse muuta sitä pahaksi. Se vaatii silloin ihmisestä itsestä halua vahingoittaa toista. Ja voin sanoa, että pahuus tekee pahaa myös pahantekijälle. Kukaan sellainen ihminen ei tee pahaa, joka haluaa auttaa muita.

Monet, jotka ovat muuten ottaneet hoitoni vastaan, ovat kokeneet hyvyyden sisällään. He ovat myös levittäneet hyvää ympärilleen kokemansa jälkeen. Ovat muuten myös parantuneet vaivoistaan.

Ketään en pakota uskomaan taikka harjoittamaan reikiä, mutta en halua ihmisten ajattelevan minusta pahaa. Lopulta se pahan ajattelu vain kostautuu itselleen jossain vaiheessa. Piirissäni muuten myös liikkuu ihmisiä, jotka eivät halua hoitojani. Ei minua silti kukaan heitä roviolle, taikka sylje päälle. He kunnioittavat minun maailmankatsomustani ja minä heidän. Olen tervetullut niin kristityn, kuin ateistinkin kotiin.

Nyt lopetan saarnan, jota minun ei edes pitänyt kirjoittaa. Voimia aloittajalle, päätyi hän mihin lopputulokseen tahansa :)

Vierailija
30/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut vaatimassa ketään roviolle. Noituus on silti noituutta, kapinaa Jumalan suvereniteettia kohtaan. Mikä on ensimmäinen käsky? ... Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

Vierailija
31/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sais nyt tulla hoitaan mun reikiä...

t. Uneton sinkkuneito Herttoniemestä

Vierailija
32/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile reikähoitoa.

Vierailija
33/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 00:35"]

Mikä näistä nyt sit on oikea tieto. Eli onko reiki hyvä vai huono. Onko enkelihoitajatkin raamatun vastaisia?

[/quote]

Reiki on huono homma ja enkelihoitelu on Raamatun vastaista toimintaa.

Ainoastaan Jumala voi käskeä enkeleitään, ne "enkelit" joita ihmiset käskee on muita henkiä jotka on naamioituneet valon enkeleiksi (Raamatussa sanotaan että valon enkeli pettää ihmisiä ja sillä on valtaa tehdä kaiken maailman petollisia ihmeitä).

Universaali energia ja muu New Age-tyylinen juttu on harhaa.

On olemassa vain yksi Jumala ja Hän on suvereeni ja pyhä. Raamatusta hänet löytää.

Vierailija
34/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 00:53"]Enkelit eivät ole noituutta, mutta heidän palvomisensa on. On olemassa kahdenlaisia enkeleitä: Luojalleen uskollisia ja langenneita. Herran enkelit eivät anna kenenkään palvoa itseään vaan vievät sanaa, taistelevat ja opastavat Korkeimman luo hänen käskystään. Langenneet enkelit eli Saatanan enkelit haluavat uskotella sinulle voivansa auttaa sinua ja vaativat palvontaa. Älä rukoile enkeleitä. Rukoile Jeesusta Kristusta.

[/quote] olen samaa mieltä. Ei kannata palvoa vääriä jumalia, eli demoneita. Tälläkin hetkellä televisiossa on jotain ennustajia neloskanavalla. Ei kannata pyytää näiltä apua

Vierailija
35/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 00:52"]Huhhuh. Kuulostaapa oudolta henkimaailman jutulta.

T.joogaava V-L

[/quote]

Jumala on henki. Häntä tulee palvoa hengessä ja totuudessa.

Vierailija
36/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 02:35"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 00:52"]Huhhuh. Kuulostaapa oudolta henkimaailman jutulta.

T.joogaava V-L

[/quote]

Jumala on henki. Häntä tulee palvoa hengessä ja totuudessa.

[/quote]

Ja vielä: älkää jokaista henkeä uskoko.

Vierailija
37/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinusko on harhaanjohtavaa ja pilattu aikojen saatossa! Buddhalaisuus edustaa oikeanlaista uskontoa, jossa ei pelotella synneistä rankaisevalla jumalalla. Kannattaa tutustua siihen, tai ainakin meditoimiseen, jolla on erityisen hyvä vaikutus ihmisiin.

Vierailija
38/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 02:50"]Kristinusko on harhaanjohtavaa ja pilattu aikojen saatossa! Buddhalaisuus edustaa oikeanlaista uskontoa, jossa ei pelotella synneistä rankaisevalla jumalalla. Kannattaa tutustua siihen, tai ainakin meditoimiseen, jolla on erityisen hyvä vaikutus ihmisiin.

[/quote]

Olet oikeassa siinä että kristinusko on tuhat kertaa pilattu. Jumala on silti muuttumaton, Raamattu on sama kuin se oli alun perin, Jeesuksen sovitustyö ristillä on edelleen voimassa. Siinä on kaikki mitä ihminen tarvitsee elääkseen ikuisesti.

Vierailija
39/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 02:55"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 02:50"]Kristinusko on harhaanjohtavaa ja pilattu aikojen saatossa! Buddhalaisuus edustaa oikeanlaista uskontoa, jossa ei pelotella synneistä rankaisevalla jumalalla. Kannattaa tutustua siihen, tai ainakin meditoimiseen, jolla on erityisen hyvä vaikutus ihmisiin.

[/quote]

Olet oikeassa siinä että kristinusko on tuhat kertaa pilattu. Jumala on silti muuttumaton, Raamattu on sama kuin se oli alun perin, Jeesuksen sovitustyö ristillä on edelleen voimassa. Siinä on kaikki mitä ihminen tarvitsee elääkseen ikuisesti.

[/quote]

eli ihmiset saa tehdä kaikkea typerää kunhan vaan muistaa rukoilla synnit anteeksi?

Vierailija
40/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 00:53"]

Enkelit eivät ole noituutta, mutta heidän palvomisensa on. On olemassa kahdenlaisia enkeleitä: Luojalleen uskollisia ja langenneita. Herran enkelit eivät anna kenenkään palvoa itseään vaan vievät sanaa, taistelevat ja opastavat Korkeimman luo hänen käskystään. Langenneet enkelit eli Saatanan enkelit haluavat uskotella sinulle voivansa auttaa sinua ja vaativat palvontaa. Älä rukoile enkeleitä. Rukoile Jeesusta Kristusta.

[/quote]

Aamen. Hyviä ohjeita.