Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaduttaa kun kävin reikikurssin.

Vierailija
20.07.2014 |

Olen sairastellut ja menin kurssille. Nyt pelkään et tein virheen. Jos tuleekin pahoja energioita. Miksi mainostetaan sen turvallisuutta. Onko se sitä. Mitä teen?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

unhda koko juttu

Vierailija
2/56 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään vaaraa ole. Ei mitään pahoja energioita ole olemassakaan. On vain sitä yhtä ja samaa energiaa, joka on kaikessa. Suurin riski reikikurssista on, että et käytännössä oppinut mitään välttämättä, kuvittelit vaan. Mutta kyllä kautta aikojen on erilaiset perinteet opettaneet myös, että sitä yhtä elämänenergiaa, kutsutaanpa sitä Ki:ksi, Chi:ksi, Pranaksi tai miksi vaan, voi myös oppia kontrolloimaan, eikä siinä mitään pahaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:35"]Ei siinä mitään vaaraa ole. Ei mitään pahoja energioita ole olemassakaan. On vain sitä yhtä ja samaa energiaa, joka on kaikessa. Suurin riski reikikurssista on, että et käytännössä oppinut mitään välttämättä, kuvittelit vaan. Mutta kyllä kautta aikojen on erilaiset perinteet opettaneet myös, että sitä yhtä elämänenergiaa, kutsutaanpa sitä Ki:ksi, Chi:ksi, Pranaksi tai miksi vaan, voi myös oppia kontrolloimaan, eikä siinä mitään pahaa ole.

[/quote]

unohda toi juttu heti! Pahaa on todellakin olemassa. Anna elämäsi Jeesukselle!

Vierailija
4/56 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kamalan herkkä uskon jumalaan ja läksin kurssilta hakemaan apua, vähän sairastelua ollut. Kurssin jälkeen hyvä olo. Ja opettajan kanssa ihania keskusteluja. Pelkään jos reikissä onkin jotain mystistä. Olen ihan toivoton. En uskalla reikiä tehdä.

Vierailija
5/56 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä reiki menee uskovaisella samaan kategoriaan esim joogan kanssa. Onhan siinä henkimaailma läsnä ja vaarana lipsahtaa väärälle puolelle. Noin lyhykäisesti. Tästä olen kuullut uskovien pitkiä esitelmiä.

Itse en usko reikiin pätkän vertaa, eli saman verran kuin esim homeopatiaan, magneettikorujen voimaan tai muuhun huuhaaseen.

Vierailija
6/56 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ollut sun juttu. Keskity muuhun mikä toimii sulla.

Vierailija
7/56 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu. Koko reiki on ihan huuhaata.

Vierailija
8/56 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No reiki ei ole turvallista todellakaan ja kyseessä on todellinen henkivalta. Rukoile Jeesusta apuun ja ala lukemaan Raamattua, aloita vaikka Johanneksen evankeliumista. Jeesus on ainoa joka sua voi tässä auttaa.

Vierailija
9/56 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun rauhoittelette minua. Halua kulkea kohti hyvää. Luin joltain palstalta et reiki on pahaa ja siksi pelästyin. Menenkö papin puheille?

Vierailija
10/56 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan jos siltä tuntuu tai soita sille kivalle opelle. Hoidathan sairastelua myös lääkärillä ja lääkkeillä...?

Vierailija
11/56 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:55"]

Kiitos kun rauhoittelette minua. Halua kulkea kohti hyvää. Luin joltain palstalta et reiki on pahaa ja siksi pelästyin. Menenkö papin puheille?

[/quote]

Raamattu kouraan. Tai mene vaikka sinne papin puheille. Voit olla rauhassa vain jos hylkäät reikihommelit ja käännyt Jeesuksen puoleen, muuten voit jatkaa panikoimista.

Vierailija
12/56 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:55"]

[/quote]

Raamattu kouraan. Tai mene vaikka sinne papin puheille. Voit olla rauhassa vain jos hylkäät reikihommelit ja käännyt Jeesuksen puoleen, muuten voit jatkaa panikoimista.

[/quote]Mitä se pappi tekee?

Vierailija
13/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin kahen vaiheilla. Aloitanko reikiharjoittelun kotona vai lopetanko koko homman. Tuttavani sai sisäisen rauhan reikistä ja ope oli saanut. Mikä minua sitten askarruttaa. En tiedä lähdenkö reikin tielle vai palaanko entiseen. Voiko reikistä olla haittoja vai hyötyä. Mites nämä enkelihoidot? Auttaisko ne?

Vierailija
14/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei reikistä mitään haittaa ole. Se on universaalia energiaa.

Vierailija
15/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:55"]

[/quote]

[/quote]Mitä se pappi tekee?

[/quote]

Se panikoi.

Vierailija
16/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies kävi reiki-hierontakurssin ja sitten se rupes hieromaan reikiä. Oli ilmeisesti useampi nainen kierroksessa. Kun se touhu selvis mulle, erottiin heti. Pettämistä en hyväksy enkä anna anteeksi.

Vierailija
17/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole perehtynyt reikiin, mutta meditaatiosta olen saanut merkittävän avun ahdistukseen ja pelkotiloihin, joita sinullakin ehkä on. Uskon Jumalaan, eikä meditointi ole millään tavalla ristiriidassa henkisyyden kanssa, päin vastoin. Maailma on hyvä, eikä Jumala, korkeampi voima tms. halua sinulle mitään pahaa, etkä ole tehnyt mitään väärää etsiessäsi totuutta helpotusta reikistä.

Vierailija
18/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis totuutta JA/TAI helpotusta.

19

Vierailija
19/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuskin harjoitti reikiä :) Sehän on vain käsillä parantamista, eli siirretään parantavaa energiaa itsensä kautta hoidettavaan. Vaikka hoidon aikana saatat tuntea hoidettavan kivut itsessäsi, et siinä kuitenkaan siirrä mitään itseesi. Se vain kertoo hyvästä parannusyhteydestä, jos koet samoja tuntemuksia, kuin hoidettava.

Reiki on juuri siitä hyvä, että voit pyytää voiman Jeesukselta, Gaialta tai vaikkapa joltain enkeliltä. Jokaisella meillä on parannuksen lahja. Eri asia sitten, oppiiko sitä koskaan käyttämään.

P.s. tässä kysymys kaikille: Mitä teette ensimmäisenä, jos vaikka loukkaatte polvenne? Veikkaan, että monet laittavat siihen käden ensimmäiseksi päälle ;)

Vierailija
20/56 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikin energia ei ole lähtöisin Jumalasta. Minä neuvon sinua, ap:tä, sanoutumaan irti reikistä ja pyytämään Jeesuksen veren suojaa elämällesi. Minäkin neuvon sinua ottamaan Raamatun käteen ja antamaan elämäsi Jeesukselle. Hakeudu kristillisen seurakunnan säännölliseen yhteyteen. (esimerkiksi Ev. lut seurakunnat, Helluntaiseurakunnat, Vapaakirkko tai Medodistit) Muitakin ok kristillisiä seurakuntia on, mutta tässä muutama esimerkki, jotka uskallan mainita.