Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI OLE TOTTA!!!!

Vierailija
20.07.2014 |

Asun pienessä ja erittäin harvaanastutussa kunnassa lapissa. Ajelin kodista muutamien kilometrien päässä olevaa kapeata ja mutkaista metsätietä, kun oikealta audi tuli kolmion takaa kovaa ja autot meni ryttyyn. Piirsimme kuvion tapahtuneesta mutta en älynnyt siitä kolmiosta erikseen sinne laittaa yhtään mitään tai siitä kumpi oli syyllinen, pidin niin itsestäänselvänä. Kuski pahoitteli ja muistutteli että vakuutus korvannee minulle, hänellä oli vanha auto.

Nyt minulle soitettiin vakuutusyhtiöstä, että kyseisessä risteyksessä ei ole kärkikolmiota ja että kukaan ei tule korvaamaan minulle ja että olen vastuussa tuosta kolarista. Olin ällikällä lyöty ja kun menin katsomaan, ajattelin että olinko sekopää, kun olin varma että siinä on. Sitten huomasin että kärkikolmio on revitty maasta irti ja maa myllerretty, ja jäljet yritetty peittää siitä maasta.

No soitin heti kunnanvirastoon ja pyysin heitä todistamaan vakuutusyhtiölle, että kyseisellä paikalla on kärkikolmio. Siellä töykeä akka vastasi vain ettei ole mitään asiakirjoja jäljellä, tai ainakaan nyt saatavilla. Haistatin sille kyllä pitkät.

Arvon palstalaiset, mitä teen nyt?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 00:00"]Ap on kirjoittanut sunnuntaina 20.7. - Miten en voi uskoa, että jossakin peinessä kunnassa olisi "päivystys" kunnanvirastossa viikonloppuna. Onko tarina keksitty vai milloin tämä tapahtuikaan???[/quote]

Eihän ap kertonut tapahtuma-aikaa, on voinut vaikka viikko aiemmin sattua.

Vierailija
22/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Audin omistajakaan ei mahda asua kovin kaukana, jos on käynyt merkin repimässä irti jälkeenpäin. Ehkä löydät satummalta senkin, kun käyt kierteleen noita lähiseudun taloja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole street view tällä kohdalla ;(

Vierailija
24/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla siellä tuttuja, jos kolari sattui muutama kilometri sun kotoa. Nyt keirrät kaikki naapurit ja otat niiltä lausunnot.

Kunnan Tiehallinto varmaan osaa auttaa alkuun.

Vierailija
25/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kun Audin omistaja löytyy, hän kertoo, että kolmiota ei ollut silloin, kun tämä tapaus sattui. Joku tehnyt ilkivaltaa, so? Se siitä. Kannattaa varoa syyttelemästä Audikuskia merkin viennistä, saattaa nostaa syytteen.

Vierailija
26/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kunnan tiekartoissa näkyy, missä mitkäkin liikennemerkit sijaitsevat. Liikennemerkin varastaminen tms on rikos, nehän ovat kunnan omaisuutta. Lisäksi risteykseen pitäisi mahdollisimman äkkiä saada uusi merkki, ettei tule vaaratilanteita!

t. kunnan työntekijä

Vierailija
27/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitsi, jopas kyhäsit paskan provon! Niin väsynyttä että menen nukkumaan.

Vierailija
28/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin juuri ajelulle kun kehotitte etsimään sen audin!!!!!! Löysin sen lähellä risteystä sijaitsevassa omakotitalosta ja hiippailin tutkimaan sen pihaa ja löysin KÄRKIKOLMION jätesäkkien alta pilkottamasta!! Olen nyt takaisin autossa, ajan kotiin ja mietin aamulla pirteänä miten jatkan asian hoitoa.

t:ap

Vierailija
29/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas satua kerrakseen. Taidat itsekin uskoa juttuihisi, ap?

Vierailija
30/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo taitaa olla, olisit ottanu sen kolmarin ja vieny takas paikalle

Vierailija
32/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä, miten sä tän jutun oot keksinyt?? :D

Vierailija
33/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus osoitteessa www.poliisi.fi.

Vierailija
34/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttävä provo, hyvä ap. Joku romanssi vielä olis kiva lisä. Rakastuitte ja annoitte lapselle nimeksi kolmio?

Vierailija
35/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaista provoista av:lla täytyy sanoa! :D

Vierailija
36/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 00:39"]

Lähdin juuri ajelulle kun kehotitte etsimään sen audin!!!!!! Löysin sen lähellä risteystä sijaitsevassa omakotitalosta ja hiippailin tutkimaan sen pihaa ja löysin KÄRKIKOLMION jätesäkkien alta pilkottamasta!! Olen nyt takaisin autossa, ajan kotiin ja mietin aamulla pirteänä miten jatkan asian hoitoa.

t:ap

[/quote]
Kai otit sen mukaasi?

Vierailija
37/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiehallintoon yhteys!!!

Vierailija
38/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä pieni lappilainen paikka Porvoossa? :-o

Vierailija
39/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 03:24"]

Onko tämä pieni lappilainen paikka Porvoossa? :-o

[/quote]

Ainakin siltä näyttäisi apn viimeisimmän viestin perusteella :D

Vierailija
40/58 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumankauta kyllä taas nähdään, että naisille voi syöttää vaikka mitä paskaa ja läpi menee täysillä. Jutusta näki heti sadan kilsan päästä, että kyseessä 100% provo ja mammat ihan tosissaan vastailee.. Joko kunnalla, tai liikennevirastolla (tai molemmilla) on tarkat tiedot jokaisesta liikennemerkistä. Ei niitä pois repimällä olemattomiks saa. Ja jos kerran on ajettu jollain pienellä mutkaisella metsätiellä ja audin tullut vielä pienemmältä, niin ei se voi kovin lujaa vauhtia voi sieltä tulla tulla, eikä sitäpaitsi millään pienillä metsäteillä ole edes kolmioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi