Haenko tänään rokotuksen
Kommentit (42)
Minä olen täällä altistunut ja karanteenissa. Arvaa, pelottaako tämä…. Rokote pelottaa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae. Itsekin mietin asiaa mutta tulin siihen tulokseen että koronariski on suurempi kuin rokotusriski. Itselläni oli pistoskohta vähän aikaa kipeä, ei paha.
Ja minulla on myös autoimmuunisairaus. Ei vaikutusta siihen.
Rokotteet voivat toimia triggerinä autoimmuunisairauden puhkeamisesta. On muitakin tekijöitä, jotka voivat edesauttaa ilmenemistä.
Käsittääkseni mRna-rokote toimii niin että ensin muodostetaan koronan kaltainen piikkiproteiini ja sitten elimistö puolustautuu sitä vastaan. Ongelmana / uhkana on se että syntyneet piikkiproteiinit vaeltavat ympäri elimistöä ja "sopivassa" paikassa saavat aikaan tukoksen.
Älä hae.
Et tiedä mitä myrkkyä annat ruiskuttaa itseesi, en tiedä minäkään eikä kukaan muukaan.
Mutta mitä tiedämme on se, että kuolleisuus piikin ottaneissa on tällähetkellä korkeampi kuin koronaan kuolleiden.
Lisäksi, mitä haittavaikutuksia ilmenee pidemmällä aikavälillä? Sisäelinten tuhoutumista? Kuolemia? Tai jotain muuta mitä tässä vaiheessa emme tiedä.
ÄLÄ ANNA POLIITIKKOJEN LEIKKIÄ LÄÄKÄRIÄ JA AIVOPESTÄ SINUA OTTAMAAN TUNTEMATON ROKOTE !
En suosittele ottamaan kokeellista injektiota. Jos rokotteesta tulee haittavaikutuksia, osa joutuu elämään niiden kanssa lopun ikää.
Rokotteet eivät ole tehokkaita ja turvallisia. Laumasuoja on pilvilinna.
Rokotteet läpäisevät veri-aivoesteen, jota ne eivät saisi tehdä missään tapauksessa.
Käynnissä on ollut kova rokotehypetys. Vastapuolen mielipiteet mediassa loistaa poissaolollaan. Luotettavuus, vain yksi näkökanta 🙄. 🤔., .😳 ,🥴
Rokoteyhtiöt takoo isoa rahaa koronalla.
Heillä on vastuuvapaus haittavaikutuksista. Riistetään veronmaksajan kukkarosta.
Miksi muuten on ollut ajallisia yhteyksiä rokotteen ja veritulppien välillä? Ja hyvinkin nuorilla? Toiset saa tukoksen heti, toiset esim parin vuoden päästä
Nyt olisi tarpeen rokottaa yksityisbileissä käyneet:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/deltavariantti-leviaa-nuorten-kesku…
Deltavariantti leviää nuorten keskuudessa Uudellamaalla: "Yksityisjuhlat ja baari-illat ovat ne paikat"
HUSin mukaan nuorten aikuisten keskuudessa leviävä virusmuunnos on deltavariantti.
– Yksityisjuhlat ja baari-illat ovat edelleen ne paikat, joissa virus leviää. Alueellisesti tartuntatautilain mahdollistamat rajoitukset eivät näihin pääasiallisiin tartuntatapoihin juurikaan vaikuta, toteaa HUSin infektiosairauksien ylilääkäri Asko Järvinen.
Rokotetuissa ikäryhmissä tartuntoja on ollut vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö korona pelota?
Pelottaa. Siksi mietinkin rokotteen hakemista. Mutta kun ne sivuvaikutuksetkin pelottaa, ja näyttää siltä että moni rokotettukin sairastuu ettei se mikään ihme sekään ole. Ts vaikka ottaisin rokotteen, pelkäisin silti edelleenkin koronaa. Ap
Tanskassa ajalla 27.12.-30.6. sairastui 0,08% (!) rokotetuista koronaan ja hekin saivat sen lieväoireisena. Joten todellakin kannattaa rokotus ottaa!
Jos lähellä silta niin hyppää jokeen.
Vierailija kirjoitti:
No jos olet ajan varannut, niin menet. On törkeää tässä vaiheessa tehdä ohari, kun rokotusjärjestelmä on muutenkin helisemässä tilausten ja työvoimapulan kanssa.
Jos meinaat mennä sellaiseen paikkaan, jossa rokotetaan ilman ajanvarausta, asia on eri.
(Muuten olen sitä mieltä, että rokotus kannattaa ottaa. Hyödyt ovat niin paljon suuremmat kuin haitat.)
Joo en oo ohareita tekemässä. Ap
# 26, mLisään vielä, että on hyvä ottaa selvää rokotteiden suosittelijoiden sidonnaisuuksista.
Lääkeyhtiöitä ja vastaavia sieltä löytyy hyvin usein.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten on ollut ajallisia yhteyksiä rokotteen ja veritulppien välillä? Ja hyvinkin nuorilla? Toiset saa tukoksen heti, toiset esim parin vuoden päästä
Yksikään ei ole saanut koronarokotteen jälkeen PARIN vuoden päästä veritulppaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen täällä altistunut ja karanteenissa. Arvaa, pelottaako tämä…. Rokote pelottaa vähemmän.
Toivon että et sairastu. Varmasti pelottaa. Jos sairastut, voi tauti olla myös lievä. Näin tsemppinä. Mutta joo, pelkäisin tosiaan itse tautiakin, pitäisi vain jostain kasata nyt rohkeus rokotteeseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Rokotteita on annettu vasta puolitoista vuotta vai onkohan se aika vieläkin lyhyempi. Tämäkin vain hätäluvalla ja pitkäaikaistutkimuksia ei ole tehty. Sen sijaan on vaikka kuinka paljon ajallista yhteyksiä verisuonitukoksiin ja niistä on seurannut kuolemia
Pääosin Astra Zenecalla ja niitäkin vähän siihen verrattuna, paljonko rokotteita on annettu.
MRna-tekniikkaa on tutkittu jo vuosikymmeniä ja sen vuoksi rokote nyt pystyttiin kehittämään pikavauhtia. Ja jo nyt tiedetään, että tämä samainen teknologia tulee tekemään läpimurron esim. syövän hoidossa!
Vierailija kirjoitti:
Jos lähellä silta niin hyppää jokeen.
Silta vois lötyä, mutta ei jokea. En myöskään uskalla hyppiä silloilta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö korona pelota?
Pelottaa. Siksi mietinkin rokotteen hakemista. Mutta kun ne sivuvaikutuksetkin pelottaa, ja näyttää siltä että moni rokotettukin sairastuu ettei se mikään ihme sekään ole. Ts vaikka ottaisin rokotteen, pelkäisin silti edelleenkin koronaa. Ap
Ihan kaikkea ei nyt voi alkaa pelkäämään, muuten elämästä ei tule mitään.
Järkevintä on ottaa rokote. Mars piikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö korona pelota?
No nythän voi elää tavallista elämää viruksesta huolimatta, koska se on jo mutatoitunut niin heikoksi ettei edes rokottamattomat koe deltaa pahana:
New public England study of delta variant shows 44 deaths out of 53,822 (.08%) in unvaccinated group.
https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uplo…
Sehän se myös on, että saako tästä ihmiset enää edes mitään jälkioireita tai sitä ns. long covid, kun itse virus on jo mutatoitunut näin heikoksi. Jälkioireet saattoi olla huomattavasti yleisempiä silloin alkuun sairastaneille, kun Wuhanista lähtiessä se oli vielä tehokas. Nyt on kuin mikkihiiri versio siitä alkuperäisestä, ja tämä on brittien viranomaistietoa.
Eikös delta nimenomaan vie enemmän ihmisiä sairaalaan? Rokottamattomia siis.
No jos olet ajan varannut, niin menet. On törkeää tässä vaiheessa tehdä ohari, kun rokotusjärjestelmä on muutenkin helisemässä tilausten ja työvoimapulan kanssa.
Jos meinaat mennä sellaiseen paikkaan, jossa rokotetaan ilman ajanvarausta, asia on eri.
(Muuten olen sitä mieltä, että rokotus kannattaa ottaa. Hyödyt ovat niin paljon suuremmat kuin haitat.)