Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko karski mies kiinnostua sirosta naisesta?

Vierailija
20.07.2014 |

Karskilla tarkoitan tässä sellaista ulkoisesti karskia ja persoonaltaankin miehekästä. Eli onko esimerkkejä siitä, että viehättyykö tällainen mies ulkoisesti sirosta ja naisellisesta naisesta + naisesta joka on persoonallisuudeltaan herkkä/jossain määrin introvertti.

Onhan olemassa teoria jonka mukaan vastsakohdat vetävät toisiaan puoleensa, mutta toisaalta arkipäivän havainnot tukevat myös sitä näkemystä, että hyvin samankaltaiset ihmiset hakeutuvat yhteen.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:42"]Eli lihava/isokokoinen nainen ei voi olla herkkä, naisellinen tai introvertti?

[/quote]

Ei

Vierailija
42/46 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka kuvaa itseään sanalla "siro" on täynnä itseään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:45"]Nainen joka kuvaa itseään sanalla "siro" on täynnä itseään. 

[/quote]

Tai on oikeasti siro rakenteeltaan. Millä muulla sanalla pieni ja siro ihminen kuvailee itseään? Sinun mieliksikö tässä pitäisi kuvailla olevansa iso ja roteva?

Vierailija
44/46 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi itsestäni sen parempaa ilmaisua kuin siro. Olen nimittäin lyhyt, hoikka, minulla on pienet kädet ja jalat, varsinkin nilkat ja ranteet on kaposet. Minulla sanaan "siro" ei liity mitään sen suurempia arvo- tai tunnelatauksia, ihan samanlainen adjektiivi se mielestäni on kuin "punainen" tai "jäntevä". 

Vierailija
45/46 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 02:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:45"]Nainen joka kuvaa itseään sanalla "siro" on täynnä itseään. 

[/quote]

Tai on oikeasti siro rakenteeltaan. Millä muulla sanalla pieni ja siro ihminen kuvailee itseään? Sinun mieliksikö tässä pitäisi kuvailla olevansa iso ja roteva?

[/quote]

Eiköhän tuo kommentti 42 johtunut vaan siitä että siroja kadehditaan. Enkä yhtään ihmettele, itsekin kadehdin. Oon aika vankkarakenteinen, ja jos saisin päättää niin mieluiten oisin sellanen 160-165-senttinen ja sirorakenteinen, sellaset naiset on vaan niin naisellisia.

Vierailija
46/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi kiinnostua :) Ite olen siro ja naisellinen. Ja miesystävänä ollut sellainen "karski" kaveri :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä