Menee järki noihin mainoksiin tvssä!
Tuo ikean mainos jossa joku urpon laulaa vtun rasittavalla äänellä, aivan umpisurkea!! Dna mainos jossa jankutetaan omituisten otusten kerhoa, voi prkl että ottaa hermoon!! Ja se pentu siinä typerine silmälaseineen!!
Kommentit (14)
Youtube on pilattu myös omituisilla mainoksilla, joista ei ilmene mitä edes mainostetaan.
Onnittelut, jos toi on sun suurin ärsytyksen aihe.
Mulla niitä on monta ja yksikään ei liity siihen mitä muut tekee tai mitä TV:sitä tulee.
Sen voi itse valita ja itselläni ei ole TV:tä ollenkaan eikä tule
Vierailija kirjoitti:
Youtube on pilattu myös omituisilla mainoksilla, joista ei ilmene mitä edes mainostetaan.
Ota premium nii ei tarvitse katella
Tämä ei ole makkara.......
Tämä on peräsuolen laskeuma.
Nauhoitan kaikki mitä haluat katsella ja kelaa mainokset pois. Ei ärsytä enää.
Mua ärsyttää se helvetin todella hookoon jauhaminen 😡
Itse otan välillä ilman TV aikoja. Vaikka kuukauden. Ei enää mainokset ärsytä.
Äänet aina pois niin ei lallatukset iske korviin
Onneksi olen jo tottunut suodattamaan mainokset pois. Tällä hetkellä en edes tiedä mitä mainoksia yrityksillä on.
Mainokset ovat siis tehneet tehtävänsä ja jääneet mieleesi. Mainostamisessa käytetään usein tahallaan ärsyttäviä elementtejä, koska sillä se myytävä asia jää alitajuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua varten tehdä mainoksia, niitä tehdään ostovoimaisia varten.
Sinä se jaksat.
Kaikki nykymainokset näyttää siltä kuin ois tehty joillekin vajaaälyisille. 😏 Onneksi on mute ja aina voi vaihtaa kanavaa. 😁 Joissain " tunnin" ohjelmassa voi olla mainoksia + 30min.🤡. Siksipä olen alkanut lukemaan kirjoja. 🤗
Jännä kyllä kun on joku ihan pieni äänenvoimakkuus, että just ja just kuulee ohjelmat, mutta sitten mainokset huutaa ja oltava heti säätämässä vielä pienemmälle. Kyllähän siinä hermo kiristyy.
Ei sinua varten tehdä mainoksia, niitä tehdään ostovoimaisia varten.