MIKSEI tällaisia rintsikoita myydä isompikuppisina
https://www.zalando.fi/dorina-tiffany-kaarituettomat-rintaliivit-pink-d…
Helvetti sentään. Mikä siinä on. Aina kaikki koot loppuu kesken tai isommat kupit alkavat vasta jostain tyyliin 90 ympärysmitasta. Ja jos jotain EHKÄ sopivaa löytyy, maksaa se mansikoita ja se on tilattava toiselta puolelta maailmaa.
Pliis, jos joku on tuon tyyppisiä löytänyt isokuppisina, vinkatkaa. Eli kaaritueton, kupillinen ja tuo väliosa matala. Ihan perus sileä materiaali, ei pitsejä tai muita kommervenkkejä. Käytän 70 ympärysmittaa liiveissä. Kuppi tuollaisessa pehmoliivissä vähintään noin F-G, se ei ole kokoni mutta saattaisi ehkä toimia kun ei ole tarkoitus olla niin tukeva ja kohottava. Kotoiluliiviksi. Lumingeriellakaan ei ollut oikein sellaista mitä etsin.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompele itse, meillä on runsaasti liivienompelukursseja jopa netissä.
Eikö suomesta todella sitten löydy tällaista tuotetta vaan on opeteltava ompelemaan, ja kai ostettava sitten ompelukonekin? Mieluummin sitten tilaan sieltä toiselta puolelta maailmaa.
Tilaa muualta. Suomesta et saa.
Pitää kai tilata, jälleen kerran. Englannista olen melkein aina tilannut liivini, joskus lumingeriesta. Brexitin jälkeen en ole sieltä tilannut mutta pitää katsoa miten se toimii.
Viime kuussa viimeksi tilasin Englannista ja toimi ihan samoin kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö suomesta todella sitten löydy tällaista tuotetta vaan on opeteltava ompelemaan, ja kai ostettava sitten ompelukonekin? Mieluummin sitten tilaan sieltä toiselta puolelta maailmaa.
Pitää kai tilata, jälleen kerran. Englannista olen melkein aina tilannut liivini, joskus lumingeriesta. Brexitin jälkeen en ole sieltä tilannut mutta pitää katsoa miten se toimii.
Ok. Menikö tullattavaksi?
Kappahl ja lindex välillä myy. Sloggilta löytyy myös vaihtelevasti.
Itse olen tykännyt metsästää merinovillaisia urheiluliivejä sillä ne hengittää hyvin. Tekniset ominaisuudet on paremmat kuin lähes missään muissa liiveissä. Tiedän että kuulostaa hullulta, mutta merinovilla on kylmällä lämmin ja lämpimällä viileä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Asokselta talvella kaarituettomia liivejä koossa 65f. Ei ollut samanlaisia muotoiltuja vaan pelkkä tukeva kangas. Sen verran muotoon ommeltu että tukevat kyllä tarvittavan. Oli alessa noin 15€ kolmen kappaleen paketti.
Linkkiä?
Löytyi vielä!
https://www.asos.com/asos-design/asos-design-fuller-bust-recycled-3-pac…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita tilasin. Koko matka postin pakettiautomaattiin meni aivan kuten ennen brexitiä.
Jos pokka kestää, ja miksipä ei kotona kestäisi, hanki imetysliivit, vaikka nämä: https://www.bebes.fi/aidit/imetysliivit/kaarituettomat-imetysliivit/ime…
Imetysliiveissä on kokoja ja ainakin noi Bravadon liivit ovat olleet ihania päällä.
Mä oon imetyksen jälkeen niin yhä niin
ihastunut niihin, etten malttaisi luopua ja harkitsen jo itsekin uusien ostamista, vaikken raskaaksi enää aiokaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos pokka kestää, ja miksipä ei kotona kestäisi, hanki imetysliivit, vaikka nämä: https://www.bebes.fi/aidit/imetysliivit/kaarituettomat-imetysliivit/ime…
Imetysliiveissä on kokoja ja ainakin noi Bravadon liivit ovat olleet ihania päällä.
ihastunut niihin, etten malttaisi luopua ja harkitsen jo itsekin uusien ostamista, vaikken raskaaksi enää aiokaan.
Noi ei olleetkaan Bravadon, mutta joka tapauksessa tutkisin imetysliivien valikoiman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tue riittävästi suurempia rintoja, oletan.
Silti samaa liiviä on vaikkapa koosa 85D. Jos tuosta kuppikoosta otettaisiin APn. ympäryksellä rinnakkaiskoko, koko olisi 70G. En usko, että noissa isomman ympäryksen liiveissä on yhtään sen paremmin tukevat olkaimet tai materiaali paremmin tukevaa muuten.
70G tarvitsee tukea enemmän kuin 85D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Asokselta talvella kaarituettomia liivejä koossa 65f. Ei ollut samanlaisia muotoiltuja vaan pelkkä tukeva kangas. Sen verran muotoon ommeltu että tukevat kyllä tarvittavan. Oli alessa noin 15€ kolmen kappaleen paketti.
Linkkiä?
Löytyi vielä!
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita tilasin. Koko matka postin pakettiautomaattiin meni aivan kuten ennen brexitiä.
Ok, lieköhän heillä varasto sitten eu:n alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihastunut niihin, etten malttaisi luopua ja harkitsen jo itsekin uusien ostamista, vaikken raskaaksi enää aiokaan.Noi ei olleetkaan Bravadon, mutta joka tapauksessa tutkisin imetysliivien valikoiman.
Kiitos, pitää katsoa. Joskus olen lumingerien valikoimissa silmäillyt imetysliivejäkin kun antaa kaarituettomia hakiessa niitäkin vaihtoehdoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä?
Löytyi vielä!
Kiitos!
Ja kun brexitistä puhe niin tilasin sen jälkeen eikä mennyt tulliin. Ilmaisen toimituksen sai kotiovelle kun tilasi noin 40€.
Parikyt vuotta sitten koot loppuivat deehen. Ja niitäkin löytyi vain alkaen 90 koon ympärimitoista. Ne liivit oli varustettu leveillä olkaimilla mallia isoisän henkselit ja kolmerivisillä hakasilla. Myyjien mukaan piti olla kunnon tuki. Mallit olivat ihonvärisiä rumiluksia. Onneksi nykyään kauniita pitsisiä ja värikkäitä malleja saa isommilla kupeilla ja pienemmillä ympärysmitoilla, ainakin netistä tilaamalla ja Suomesta erikoisliikkeistä, alkaen kolminkertaisilla hinnoilla. 70 G:tä on turha etsiä marketeista tai Kappahleista.
Kotona liivit?? Yöllä liivit?? Ihan hullua.
Vierailija kirjoitti:
Kappahl ja lindex välillä myy. Sloggilta löytyy myös vaihtelevasti.
Itse olen tykännyt metsästää merinovillaisia urheiluliivejä sillä ne hengittää hyvin. Tekniset ominaisuudet on paremmat kuin lähes missään muissa liiveissä. Tiedän että kuulostaa hullulta, mutta merinovilla on kylmällä lämmin ja lämpimällä viileä.
Myykö oikeasti isolla kupilla ja pienellä ympäryksellä? Haluaisin myös tuollaiset lähes olemattomat liivit. Ei ole näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tuote löytyy Suomestakin, mutta aika outoa, että et osaa tehdä noin yksinkertaista vaatekappaletta itse. Et todennäköisesti osaa laittaa ruokaa, siivota tai pestä pyykkiäkään?
Ja jos sinusta ei ole ompelemaan, niin kuka tahansa ompelija nuo sinulle tekee ja tajuaa laskuttaa 450 e ihan siitä ilosta, että sinulta on helppo napata rahat pois.
Mene muualle trollaamaan.
Miten niin trollaamaan? Tuollaiset rintaliivit on todella helppo ommella itse, joten miksi itkeä sitä, että Suomesta ei tuollaisia saa, kun kuka tahansa kaksikätinen ja näkökykyinen osaisi itsekin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Myös minä kaipaan yöliiveiksi pehmeitä puuvillaliivejä. Ei löydy, ei edes koossa 85! Niistä voisi ehkä tuunata sopivat. Kun kuppikoko olisi tarpeeksi iso, se on tällaiselle alle 160-senttiselle aivan liian korkea. Enkä minä halua liiskata rintoja hiestymään tiiviisti yhteen niin kuin monissa malleissa käy vaan sellaiset liivit, että rintojen välissä on tarpeeksi paljon kangasta.
Kuka pitää yöllä liivejä päällä? Eikö yöllä pidä saada kehon rentoutua eikä olla kuristettuna tuollaisiin vermeisiin. Ilman vaatteita on kiva nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihastunut niihin, etten malttaisi luopua ja harkitsen jo itsekin uusien ostamista, vaikken raskaaksi enää aiokaan.Noi ei olleetkaan Bravadon, mutta joka tapauksessa tutkisin imetysliivien valikoiman.
Kiitos, pitää katsoa. Joskus olen lumingerien valikoimissa silmäillyt imetysliivejäkin kun antaa kaarituettomia hakiessa niitäkin vaihtoehdoksi.
Kiitos muistutuksesta! Minulla on ollut tuollaiset erottelevat, kaarituettomat imetysliivit, vaikken ole koskaan ollut edes raskaana. Pysyivät aivan hyvin ja ajoivat asiansa. Outoa, ettei samanlaisia tehdä ei- imettäville.
75G
Vierailija kirjoitti:
Liivien ompelu on vaikeaa ja monimutkaista. Materiaalit ja tarvikkeet on myös kalliita. Vähän sama kuin käskisi tehdä kengät itse.
Mene muualle trollaamaan.