Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSEI tällaisia rintsikoita myydä isompikuppisina

Vierailija
16.07.2021 |

https://www.zalando.fi/dorina-tiffany-kaarituettomat-rintaliivit-pink-d…
Helvetti sentään. Mikä siinä on. Aina kaikki koot loppuu kesken tai isommat kupit alkavat vasta jostain tyyliin 90 ympärysmitasta. Ja jos jotain EHKÄ sopivaa löytyy, maksaa se mansikoita ja se on tilattava toiselta puolelta maailmaa.
Pliis, jos joku on tuon tyyppisiä löytänyt isokuppisina, vinkatkaa. Eli kaaritueton, kupillinen ja tuo väliosa matala. Ihan perus sileä materiaali, ei pitsejä tai muita kommervenkkejä. Käytän 70 ympärysmittaa liiveissä. Kuppi tuollaisessa pehmoliivissä vähintään noin F-G, se ei ole kokoni mutta saattaisi ehkä toimia kun ei ole tarkoitus olla niin tukeva ja kohottava. Kotoiluliiviksi. Lumingeriellakaan ei ollut oikein sellaista mitä etsin.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoiluliivi???

Vierailija
2/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotoiluliivi???

Niin. Kotoiluliivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä kaipaan yöliiveiksi pehmeitä puuvillaliivejä. Ei löydy, ei edes koossa 85! Niistä voisi ehkä tuunata sopivat. Kun kuppikoko olisi tarpeeksi iso, se on tällaiselle alle 160-senttiselle aivan liian korkea. Enkä minä halua liiskata rintoja hiestymään tiiviisti yhteen niin kuin monissa malleissa käy vaan sellaiset liivit, että rintojen välissä on tarpeeksi paljon kangasta.

Vierailija
4/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tue riittävästi suurempia rintoja, oletan.

Vierailija
5/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotoiluliivi???

Ymmärrän, mitä ap tarkoittaa. Kun on riittävän suuret rinnat, tarvitsee niille tukea aina. Mutta kotona olisi välillä mukava pukeutua vähän kevyempiin vaatteisiin eikä aina niihin kaikkein tukevimpiin rintaliiveihin, joita taas "joutuu" käyttämään, kun lähtee kodin ulkopuolelle.

Vierailija
6/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat!!!

Vierailija
7/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompele itse, meillä on runsaasti liivienompelukursseja jopa netissä.

Vierailija
8/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minä kaipaan yöliiveiksi pehmeitä puuvillaliivejä. Ei löydy, ei edes koossa 85! Niistä voisi ehkä tuunata sopivat. Kun kuppikoko olisi tarpeeksi iso, se on tällaiselle alle 160-senttiselle aivan liian korkea. Enkä minä halua liiskata rintoja hiestymään tiiviisti yhteen niin kuin monissa malleissa käy vaan sellaiset liivit, että rintojen välissä on tarpeeksi paljon kangasta.

Haluan myös että on erottelevat kupit. Kyllähän niitä kupittomia braletteja löytyy vaikka kuinka isoina, mutta niissä tissit muhjaantuu yhteen ja vihaan sitä tissinvälin hikoamista johon ei talkit tai dödöt auta. Testattu on.

Vierailija
9/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tue riittävästi suurempia rintoja, oletan.

Silti samaa liiviä on vaikkapa koosa 85D. Jos tuosta kuppikoosta otettaisiin APn. ympäryksellä rinnakkaiskoko, koko olisi 70G. En usko, että noissa isomman ympäryksen liiveissä on yhtään sen paremmin tukevat olkaimet tai materiaali paremmin tukevaa muuten.

Vierailija
10/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isot rinnat pysy tuommoisessa. Eiks tää malli ole joku balconette? Itellä isot rinnat ja kotona käytän vanhoja venyneitä liivejä vaikka tukea antavat on kyllä parhaat. Tuntuu ettei satasen liivejä "raaski" kotona pitää : D

Vierailija
11/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö suomesta todella sitten löydy tällaista tuotetta vaan on opeteltava ompelemaan, ja kai ostettava sitten ompelukonekin? Mieluummin sitten tilaan sieltä toiselta puolelta maailmaa.

Vierailija
12/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Asokselta talvella kaarituettomia liivejä koossa 65f. Ei ollut samanlaisia muotoiltuja vaan pelkkä tukeva kangas. Sen verran muotoon ommeltu että tukevat kyllä tarvittavan. Oli alessa noin 15€ kolmen kappaleen paketti.

Vierailija
13/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö suomesta todella sitten löydy tällaista tuotetta vaan on opeteltava ompelemaan, ja kai ostettava sitten ompelukonekin? Mieluummin sitten tilaan sieltä toiselta puolelta maailmaa.

Tilaa muualta. Suomesta et saa.

Vierailija
14/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa ilman liivejä😍

Vierailija
15/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat!!!

🥸. Ei ole pointti.

Niitä rumia sitten aapee etsii. Tiedätkö vastaavia jossain?

Vierailija
16/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä bloggaaja Veeralta. (https://www.instagram.com/p/CQ_n793NVqd/).

Hän kertoo auliisti isoista rinnoistaan ja näyttelee niitä mielellään. Ilman rintaliivejäkin hänen bosiaan voi ihailla ig-stooreissaan.

Tuossa liivikuvia:

https://www.instagram.com/stories/highlights/17851950536060822/

Vierailija
17/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysypä bloggaaja Veeralta. (https://www.instagram.com/p/CQ_n793NVqd/).

Hän kertoo auliisti isoista rinnoistaan ja näyttelee niitä mielellään. Ilman rintaliivejäkin hänen bosiaan voi ihailla ig-stooreissaan.

Tuossa liivikuvia:

https://www.instagram.com/stories/highlights/17851950536060822/

Mulla ei ole instatiliä

Vierailija
18/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa muualta. Suomesta et saa.

Pitää kai tilata, jälleen kerran. Englannista olen melkein aina tilannut liivini, joskus lumingeriesta. Brexitin jälkeen en ole sieltä tilannut mutta pitää katsoa miten se toimii.

Vierailija
19/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin Asokselta talvella kaarituettomia liivejä koossa 65f. Ei ollut samanlaisia muotoiltuja vaan pelkkä tukeva kangas. Sen verran muotoon ommeltu että tukevat kyllä tarvittavan. Oli alessa noin 15€ kolmen kappaleen paketti.

Linkkiä?

Vierailija
20/49 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tuote löytyy Suomestakin, mutta aika outoa, että et osaa tehdä noin yksinkertaista vaatekappaletta itse. Et todennäköisesti osaa laittaa ruokaa, siivota tai pestä pyykkiäkään?

Ja jos sinusta ei ole ompelemaan, niin kuka tahansa ompelija nuo sinulle tekee ja tajuaa laskuttaa 450 e ihan siitä ilosta, että sinulta on helppo napata rahat pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä