Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäistä odottavat ja vauvakuumeilijat kyllä liikuttavan sinisilmäisiä :-)

Vierailija
25.08.2006 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en minäkään ymmärrä minne se maalaisjärki raskaana olevilta katoaa. Lähinnä ihmettelen näitä " saako mämmiä syödä ja pitääkö paprikat kuoria" -tyyppisiä kysymyksiä.

Vierailija
2/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voi päästää höyryjä ja kysellä tyhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, miten he voivat olla niin pihalla raskaudesta ja kadottaa järkensä täysin, kun eivät ole enää aivan teinejä saati ensimmäistä kertaa asialla.

Vierailija
4/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en raskaudestani kauheasti ole jaksanut edes puhua, kerroinniin siitä miestä lukuunottamatta vasta rv 17 muille.

Mutta vaikka en its eota raskautta puheekis, niin kyllähän ihmisillä on tapana kysellä, että miten raskaus on sujunut ja miten olen voinut. Ja kyllä minä kyselyihin vastaan.

Mutta ap varmaan on niin juntti, että ei ole koskaan toiselta vointeja kysellyt.

Vierailija
5/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" verisesti" morkkaamaan... Mutta ilmeisesti osui ja upposi.

terv. Ap (" tyhmä lehmä" )

Vierailija
6/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaivainen ja ties mitä esikoista odottaessani. Ja kivaa oli! Sekö on tavoite, että elämä on aina TASAPAKSUA?

Vierailija
7/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten jotkut muuttuu raskausaikana idiooteiksi?

Itse olen raskausaikana(neljä takana, viides meneillään) elänyt ihan normaalia elämää, en hehkutellut tai valitellut olotilaa tai muutenkaan tehnyt raskaudestani mitään numeroa, niinkuin niin moni tekee!!

Ja teidän talossa ei sitten turhia naureskella, eikä itkeskellä! Huh, huh... Oletko perinyt tunnevammaisuutesi lapsuudenkodistasi vai ihanko muuten on stoalainen ajatusmaailma?

Kai sentään sallit enemmän tunteilua lapsillesi mitä itsellesi? Luuletko, että ihmiset joteniin arvostavat sinua enemmän kun osaat piilottaa vaivasi? Käsittääkseni tällainen oli suosittua joskus sotavuosina.

Vierailija
8/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskiasta, liitoskipuja. Kivuilta ei edes saanut nukuttua viimeiseen 20 viikkoon raskautta. Vatsan ympäryskin oli vaatimattomat 140cm, että ei senkään kantaminen niin helppoa ollut. Kyllä minusta saa silloin valittaa kun silmissä pimenee kivusta ja mies joutuu puettamaan ja auttamaan vessanpytyltäkin ylös kun itse ei pysty enää normaaleja rutiinejakaan enää toimittamaan.

Vierailija
9/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en tiedä mihin sen innon ja onnen olisi voinut purkaa.

Kaikki eivät asioita yhtä neutraalisti kuin sinä ap....

Vierailija
10/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka heti aamusta tulee kertomaan jok' ikisestä nipistyksestä palstalle.

Ja kyllä, lievää ylemmyydentunnetta saan siitä! =) Ainakaan MÄ en ollut noin pöpi!

Vierailija
11/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis ollut ihanaa jos olis voinut iloita täysin sinisilmäisesti 1. raskaudestaan esikoisen vauva-ajasta. Koko ajan vaan odotin että millon ne kaikki kamalat vaivat alkaa ja millon tyytyväinen vauvamme saa koliikin tai muuten vaan alkaa nukkumaan huonosti :o

Mulla vaan on tuttavana sellaisia " ihania" av-mammoja (?) jotka aina muisti sanoa: odotas vaan, sittenpähän näet... ja maalailivat vaikka mitä uhkakuvia. Kertoilivat omista vaikeista raskauksista, synnytyksistä ja vauvoista kaikenlaisia kauhujuttuja. Idiootit. Itsekin sitten vain odotti että milloin tämä ihana olo ja elo muuttuu painajaiseksi.

Vierailija
12/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ny hyvä ihminen perusta elämääsi tuommoiselle...

Vierailija
13/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierestä 1-tyypin diabeetikko-odottajan raskauskommervenkkejä seuranneena osaan todella iloita siitä, että oman raskauteni suurimmat väristykset ovat aiheutuneet muutamasta supparista ja yöllisistä vessakeikoista. Ihanaa olisi, jos kaikki odottajat saisivat keskittyä " turhan murehtimiseen" , miksi se on keneltäkään pois.

Vierailija
14/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein huvittaa lukea samoja nimimerkkejä ensin kuumeilijoissa, sitten odottajissa ja lopulta vauvoissa. JOS nyt sitten enää vauvoihin edes jaksavat kirjoitella.

Vierailija
15/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä ja tätä, ja voi vihloo ja apua mulla on rv 14 menossa enkä voi enää kauppakassia kantaa... iik, mä en voi enää siivota kun on raskaus yli puolen välin...

Vierailija
16/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ilon suon myös jokaiselle muulle vauvakuumeilijalle ja esikoisen odottajalle. Se oli mukavaa aika se.

Vierailija
17/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan ole kenellekkään vahingoniloinen tms.

Olen itsekin ollut sinisilmäinen ja ajatellut että lapsi ei nyt niin paljon muuta elämäämme..mutta toisin olen tullut huomaamaan :)

Vierailija
18/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä netti ja ajatusten jakaminen avoimesti saavat aikaan se vaikutelman, että nykyaikana odottajat olisivat entistä vainoharhaisempia.

Vierailija
19/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lapset muuttaneet mitään, olemme aina viihtyneet kotona, lapset nukkuneet aina hyvin, eivät ole allergisia...mitä muka muuttaneet? Emme ole väsyneitä, eron partaalla tai muutakaan negatiivista.

Ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset että meitä on moneksi!

t: normaali ihminen

Vierailija
20/30 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai vauva muuttaa elämän. nautimme hänestä ja arjen iloista. ikinä en ole vouhkannut tai elänyt pilvilinnoissa. maailaisjärjellä pääsee yllättävän pitkälle ja nöyrällä elämänasenteella.

ja ikääkin on vasta 22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä